Anketa:
EICMA 2023: Suzuki prináša ďalšie verzie obľúbených modelov - GSX-8R a GSX-S1000GX
ZdieľaťPridané: 07.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
GSX-8R je vlastne polokapotovaný naháč GSX-8S, a GSX-S1000GX akási crossoverová odolnejšia verzia GSX-S1000GT. Dostala aj semiaktívny podvozok.
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
GSX-8R má základ v solídnom naháči GSX-8S, pričom takpovediac jedinými rozdielmi sú pridaná kapotáž (veľmi pekná!) a delené športové riadidlá. Aj novinka si zachováva typický Suzuki LED svetlomet.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Suzuki |
| Model: | GSX-8R |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 776 ccm |
| Max. výkon: | 83.0 k (61.0 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 78 Nm / 6800 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.8:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 84.0 mm x 70.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 205 kg |
| Výška sedla: | 810 mm |
| Rázvor: | 1465 mm |
| Dĺžka: | 2155 mm |
| Šírka: | 775 mm |
| Výška: | 1105 mm |
| Svetlá výška: | 145 mm |
| Objem nádrže: | 14 l |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | podvozok KYB |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Easy Start System a low rpm assist |
GSX-S1000GX so základom v športovom toureri GSX-S1000GT už len samotným písmenom X naznačuje, že rozdielov bude viac. GX má teda vyššie zdvihy, väčšiu svetlú výšku, vzpriamenejší posed, a čo zásadne ovplyvní užívateľský komfort, je semiaktívny podvozok SHOWA EERA.
Video: Nová Suzuki GSX-8R (2024)
Video: Nová Suzuki GSX-S1000GX (2024)
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Suzuki |
| Model: | GSX-S1000GX |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Cestovná |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 999 ccm |
| Max. výkon: | 152.3 k (112.0 kW) / 11000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 106 Nm / 9250 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.2:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 73.4 x 59 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie 44mm |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 190/50ZR17M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 232 kg |
| Výška sedla: | 845 mm |
| Rázvor: | 1470 mm |
| Dĺžka: | 2150 mm |
| Šírka: | 925 mm |
| Výška: | 1350 mm |
| Svetlá výška: | 155 mm |
| Objem nádrže: | 19 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Zrýchlenie na štvrť míle: | 10.1 s |
| Spotreba paliva: | 6.2 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 229 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | easy start, USB |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 05/2024: od 14 990 EUR |
Pridané: 07.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2023: Bimota zaujala crossoverom Tera - Redakcia
- EICMA 2023: Royal Enfield ukázal nový Himalayan, takisto jeho elektrickú verziu - Redakcia
- EICMA 2023: Ducati zavŕšila modelovú ofenzívu 2024 výročnou edíciou Panigale na počesť kultovej 916 - Redakcia
- EICMA 2023: Moto Morini Calibro 2024 - Awia
- EICMA 2023: Moto Morini X-Cape 1200 2024 je odhalená! - Awia
- EICMA 2022: Suzuki odhaľuje dve novinky GSX-8S a V-Strom 800DE s novým paralelným dvojvalcom - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Trident 800 (2026): Naháč, ktorý si pýta pozornosť
- Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026!
- Husqvarna predstavila endurá a motokrosy pre rok 2026
- KTM endurá a motokrosy pre rok 2026
- Kawasaki odhalila očakávanú KLE500 a KLE500 SE 2026
- O tituloch EaR SMF 2025 sa rozhodlo v susednom Maďarsku
- Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 dostáva náklonovú elektoniku, hliníkové nádrže a kopec vylepšení
- Totálny výredaj skladových zásob v STYX začíina
- Polaris predal značku Indian Motorcycle
- Royal Enfield pripravuje aj GT 750 so zväčšeným motorom
- ... zobraz všetky články od tohto autora














































