Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2443 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2023: Ducati zavŕšila modelovú ofenzívu 2024 výročnou edíciou Panigale na počesť kultovej 916

 Zdieľať

Pridané: 08.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4185 [Novinky - Predstavujeme]

Z tradičných výrobcov nás najnečakanejšími novinkami zasypala práve Ducati - oznámila vstup do motokrosu, priniesla jednovalec a s ním aj super naložený motard, do Multistrady dala ostrejší motor z Panigale alebo priniesla fakt dobre vybavenú verziu Rally z modelu DesertX. To najzmyselnejšie a najsrdcovejšie si však nechala na poslednú chvíľu - výročnú edíciu Panigale V4 SP2.

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)

Panigale V4 SP2 pritom oslavuje výročie nie svoje, ale kultovej 916, a to konkrétne tridsiate. A ako býva u Ducati zvykom, ide o limitovanú edíciu, tentoraz s počtom 500 kusov - každý jeden kus bude mať svoje číslo vypálené na dobre viditeľnom mieste, teda na horných okuliaroch.

Odhliadnuc od histórie, ide o Panigale V4 vo verzii SP2, teda doslova preplnenú karbónom, z ktorého sú aj kolesá. Ďalej sú tu čisto rejsové nastaviteľné stupačky, otvorená spojka, náporové chladenie predných strmeňov, širšia telemetria, okruhový kit a cestný kit, krycia plachta, certifikát, plus, samozrejme, dedikovaná a veľmi výrazná grafika.

Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)

Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)

Ducati 916
Ducati 916

Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)
Ducati Panigale V4 SP2 30 Anniversario 916 (2024)

03.11.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3520 [Novinky - Predstavujeme]

-

Svet sa zmenil - Ducati predstavila jednovalec a parádny motard!

To, že Ducati bude musieť jedného dňa prejsť aj na štvorvalce, nám bolo všetkým úplne jasné. Ale že pôjde aj opačnou cestou, teda že sa niekedy dožijeme jednovalca, to sme si veru predstaviť nevedeli.

 

26.10.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 1415 [Novinky - Predstavujeme]

-

Ducati opäť prekvapuje! Vstupuje do sveta motokrosu

Pred časom sme si nedokázali predstaviť, že Ducati bude mať zastúpenie v triede cruisrov, ani že ich modely niekedy budú mať 30-litrové nádrže. Ešte šokujúcejšie znie správa, že táto talianska značka vstupuje do sveta motokrosu.

 

Video: Ducati Panigale SP2 30 Anniversario 916 (2024)

Foto:
 Ducati Panigale V4 SP2 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:Ducati
Model:Panigale V4 SP2
Rok:2024
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:1103 ccm
Max. výkon:215.6 k (158.5 kW) / 12500 ot.
Max. krútiaci moment:124 Nm / 9500 ot.
Kompresný pomer:14.0:1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 53,5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:125 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne monobloky
Priemer bŕzd vpredu:330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:200/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:173 kg
Hmotnosť s náplňami:194 kg
Výška sedla:850 mm
Rázvor:1469 mm
Objem nádrže:17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Servisný interval:12000 km (ventily 24000km)
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:el. podvozok Öhlins
Poznámka:
Poznámka:Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO Ohlins + tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion akumulátor, karbónové kolesá, telemetria +

Pridané: 08.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria