ISSN 1336-6491 | Online: 1794 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31248
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18342)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12906)

Články - Novinky - Predstavujeme

Zobrazujem články 391 až 405 z cekového počtu: 493.

06.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 3741 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Matchless X Reloaded

Anglický Matchles (1899 - 1966) vstali z mŕtvych a predstavili model X Reloaded, inšpirovaný bestsellerom z roku 1929. Spojenie modernej technológie a retro dizajnu dokáže určite potešiť nejedno oko a srdce.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8209 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Husqvarna 701 Supermoto a dve štúdie 401 Vitpilen / Svartpilen

Husqvarna sa teda znovu vracia na cestu. Tým prvým bikom je supermoto s označením 701, no okrem toho Huska vybalila aj dve štúdie 401 Vitpilen / Svartpilen.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5350 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Piaggio Group: Aprilia, Moto Guzzi

Aprilka sa teší z triumfu v SBK, predstavila nové Tuono V4 1100. Moto Guzzi niekoľko nových variácií na báze Californie a Piaggio pracuje na modernom elektro bicykli.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6363 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - KTM predviedlo nové 1050 Adventure

KTM v Milane prekvapilo uvedením 1050 Adventure. Moto LC8 sa tak vracia na scénu, ale priaznivci 950/990 Adventure sa sai nepotešia. 1050 zdedila vzhľad aj celkové "cestnejšie" zameranie od svojej väčšej sestry.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4814 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Suzuki

V stánku Suzuki boli vidieť všetky novinky 2015 a tiež špeciál MotoGP.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4812 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Triumph inovoval malé Tigre 800, teraz má v ponuke vraj Tigra pre každého jazdca, sú totiž 4 verzie: XR, XRx, XC, XCx.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4949 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Kawasaki - malé naháče a cestná verzia Ninja H2

Ninja 250, Z250 SL, Z30, Vulcan S ale hlavne cestná verzia H2, to sú hlavné lákadlá Kawasaki v Miláne.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6647 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - BMW F800R a S1000XR

BMW ukázalo naháč F800R a športovné cestovné enduro S1000XR.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6736 [Novinky - Predstavujeme]

-

Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Yamaha - My sme R1 - my sme jedno (moto a jazdec)

Tlačovka Yamaha sa niesla v duchu sloganu We R1, čo je slovná prešmyčka, ktorá sa dá pochopiť aj ako R1 (model) a tiež ako my sme jedno (moto a jazdec). Všetky modely postupne smerovali k odhaleniu YZF-R1 2015.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.

 

03.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6356 [Novinky - Predstavujeme]

-

Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Ducati - 1299 Panigale, Diavel Titanium a nová Multistrada 2015

Kolotoč tlačoviek a svetových premiér rozbehla na domácej pôde talianska Ducati. Svetu ukázala najnovší superbike 1299 Panigale, už avizovanú Multistradu a limitovanú edíciu Diavel Titanium.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.

 

18.09.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 13700 [Novinky - Predstavujeme]

-

SYM prináša trojicu nových skútrov na sezónu 2015

Značka SYM, známa najmä širokou ponukou skútrov, ju rozšírila o 3 nové modely v aktuálne najpredávanejšej kubatúre 125 cc. Keďže ide o 3 celkom odlišné skútre, určite si v nich každý niečo nájde.

 

10.09.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12513 [Novinky - Predstavujeme]

-

Nová Honda VFR800X Crossrunner pre rok 2015

Spoločnosť Honda Motor Europe dnes predstavila nový model VFR800X Crossrunner pre rok 2015, ktorý sa vyznačuje množstvom zmien a prináša nové funkcie, ktoré upevňujú jeho pozíciu v segmente cestovných endúr (adventure sports tourer).

 

02.09.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6323 [Novinky - Predstavujeme]

-

Harley-Davidson ukázal modelový rad pre rok 2015

MILWAUKEE (25. august 2014) – Ani po predstavení motocykla Street™ 750 a ani po správe o projekte Project Livewire™, spoločnosti Harley-Davidson (NYSE: HOG) v žiadnom prípade nedochádza dych! Práve naopak, chystá predstavenie novej modelovej rady pre rok 2015!

 

20.08.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 11403 [Novinky - Predstavujeme]

-

Continetal predstavuje novú pneumatiku TKC 70 pre cestovné endurá

Enduro nadšenci so záľubou v cestovaní dlhšiu dobu čakali na pneumatiku Continental, poskytujúcu špičkový výkon na ceste a taktiež umožňujúcu zážitok z jazdy na štrkových a nespevnených cestách.

 

15.08.2014 - Varan Čitatelia: 19164 [Novinky - Predstavujeme]

-

Vyskúšali sme deflektor MRA X-Creen Sport

Prospektových chválospevov o tom, aký úžasný je pravé ten a ten produkt, je mnoho. My sme sa však rozhodli deflektor od MRA bez nutnosti vŕtania skúsiť. A čo si o ňom myslíme?

 

| 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |

Kawasaki Good Times Tour

yamaha_tour-side-05-2025

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »