Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1976 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28809
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17141)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11668)
Hodnotenie: (33 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (136)  [Verzia pre tlač] Tlač

Veľký alpský porovnávací test - 4. časť - Záver a zhodnotenie

 Zdieľať

Pridané: 22.10.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 19245 [Testy a predstavenia - Test]

A máme tu rebríčky, čísla a verdikty.

Na úvod pripomíname, že aj tento článok je pokračovaním nášho alpského testovania:

Preto keď si ešte nečítal predchádzajúce časti, odporúčame sa vrátiť a začať s čítaním od prvej časti.

01.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 20914 [Testy a predstavenia - Test]

-

Veľký alpský porovnavací test - 1. časť - Úvod a naháče

Najmä leto je čas, kedy sa milióny ľudí sťahujú po celej planéte, aby videli tú-ktorú jej krásnu časť a pokochali svoje oči, užili si pár skvelých dní mimo domova a trochu sa zabavili. Na vypadnutie z mesta do rakúskych Álp sme si v redakcii vybrali šesticu rôznych strojov - BMW R1200GS Adventure, Honda XL700V Transalp, Kawasaki ER6-n, KTM 990 SM-T, Suzuki DL650 V-Strom a Yamaha XJ6 Diversion.

 

08.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 22719 [Testy a predstavenia - Test]

-

Veľký alpský porovnávací test - 2. časť - Ľahké turistické intermezzo

V prvom článku porovnávania šestice strojov v Alpách si sa mohol dozvedieť viac o malých naháčoch. Teraz k nim pridávame dvojicu Honda XL700V Transalp a Suzuki DL650 V-Strom.

 

15.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 17119 [Testy a predstavenia - Test]

-

Veľký alpský porovnávací test - 3. časť - Elitné dvojvalce

V predposlednej časti sa na zúbok pozrieme dvom najdrahším a najvýkonnejším motorkám z našej šestice. Dámy a páni, prichádzajú BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SMT.

 

O čo nám išlo

Celý náš test bol zameraný na výber najvhodnejšej motorky na krátky výlet do nejakého zákrutového raja. Keby som to chcel povedať polopatisticky, tak ide o troj- až štvordenný výlet s krátkym presunom (150 - 250 km) do danej destinácie. Prídeš, zložíš batožinu, rozložíš stan alebo sa ubytuješ a nasledujúce dni si na ľahko = bez akejkoľvek batožiny užívaš nespočetné množstvo zákrut, fajnový asfalt a nádhernú krajinu. Občas máš nárok na rýchly obed alebo iné doplnenie energie a "kurvenreich", ako domáci nazývajú niektoré úseky, môže pokračovať. Toto môžeš spáchať aj s ľadvinkou, ale v redakcii sme skôr zástancovia toho, že na motorku patrí jedna osoba - jazdec.

Video:

Začnime tentoraz netradične videom. Vzhľadom nato, že sme mali až šesť motoriek, video má takmer 10 minút. Stručnejšie sa naozaj nedalo:

Hodnotenie podľa kategórií

Nuž ako rozlúsknuť "zapeklitú" otázku testu, kde proti sebe stojí šestica strojov? Nie je to až také ľahké ako by sa mohlo zdať. Trápili sme si s tým hlavu dlhší čas, až sme sa rozhodli pre bodovací systém. V nedeľu na obed, keď bolo takpovediac dotestované, sme si sadli pekne za stôl a každý s chladnou hlavou hodnotil. Hodnotenie bolo nezávislé a subjektívne.

Pätica redaktorov hodnotila každú motorku podľa piatich kritérií v stupnici od 0 po 10 bodov, pričom 10 bolo najlepšie hodnotenie. V danej kategórii teda mohla motorka získať maximálne 50 bodov (10 od každého redaktora). Každý z redaktorov rozdeľoval body vzhľadom na šesticu strojov. To znamená, že ak sa mu motorka X pozdávala motoricky najviac, pridelil jej najviac bodov.

Z tohto vypadla rozsiahla tabuľka, z ktorej sa dá na výsledky vytvoriť viacero pohľadov. Ako prvý vám prezentujem pohľad na rebríček motoriek vzhľadom na hodnotené kategórie teda: motor, podvozok, brzdy, cestovanie a zábava:

MotorPodvozok
Poz.MotocykelBodyPoz.MotocykelBody
1.KTM 990 SMT451.KTM 990 SMT44
2.BMW R1200 GSA36BMW R1200 GSA44
3.Honda TransAlp282.Honda TransAlp31
4.Kawasaki ER6-n243.Yamaha XJ628
5.Suzuki V-strom204.Kawasaki ER6-n24
6.Yamaha XJ6175.Suzuki V-strom23
 
BrzdyCestovanie
Poz.MotocykelBodyPoz.MotocykelBody
1.KTM 990 SMT491.BMW R1200 GSA46
2.BMW R1200 GSA412.Suzuki V-strom45
3.Honda TransAlp313.Honda TransAlp40
Yamaha XJ6314.KTM 990 SMT31
4.Kawasaki ER6-n205.Yamaha XJ629
5.Suzuki V-strom116.Kawasaki ER6-n18
 
ZábavaABSOLÚTNE PORADIE
Poz.MotocykelBodyPoz.MotocykelBody
1.KTM 990 SMT481. KTM 990 SMT 217
2.Kawasaki ER6-n372. BMW R1200 GSA 186
3.Yamaha XJ6303. Honda TransAlp 156
4.Honda TransAlp274. Yamaha XJ6 135
5.BMW R1200 GSA195.Kawasaki ER6-n 123
6.Suzuki V-strom166. Suzuki V-strom 115

Absolútne poradie podľa bodov

Absolútne poradie odzrkadľuje sumu názorov pätice redaktorov v bodovom ohodnotení.

 Bodovo dva najlepšie stroje
Bodovo dva najlepšie stroje

Hodnotenie podľa redaktorov

Každý redaktor hodnotil podľa seba, vzniklo tak aj päť rebríčkov podľa redaktorov:

Tomáš Hajduch - Awia:Agressor:
Poz.MotocykelBodyPoz.MotocykelBody
1.BMW R1200 GSA451.KTM 990 SMT45
2.KTM 990 SMT432.Honda TransAlp34
3.Honda TransAlp353.BMW R1200 GSA32
4.Kawasaki ER6-n284.Yamaha XJ627
5.Suzuki V-strom275.Kawasaki ER6-n19
6.Yamaha XJ6236.Suzuki V-strom17
 
Cacao:Juraj Odin Klačko:
Poz.MotocykelBodyPoz.MotocykelBody
1.KTM 990 SMT451.BMW R1200 GSA40
2.BMW R1200 GSA35KTM 990 SMT40
3.Yamaha XJ6282.Honda TransAlp33
Honda TransAlp233.Yamaha XJ626
4.Kawasaki ER6-n224.Suzuki V-strom23
5.Suzuki V-strom17Kawasaki ER6-n23
 
Romoto:
Poz.MotocykelBody
1.KTM 990 SMT44
2.BMW R1200 GSA34
3.Honda TransAlp31
Kawasaki ER6-n31
Yamaha XJ631
Suzuki V-strom31

Spotreba

Spotreba je vec, ktorej každý jazdec priraďuje inú prioritu. Ak je hlavným cieľom zábava, tak jazdec na spotrebu nehľadí. Na druhej strane turista ocení, keď sa na svojich cestách za menej litrov benzínu dostane ďalej... Ako teda dopadla naša šestica?

Spotrebu sme merali počas celého testu, takže je v tom tak presun zo Slovenska do Álp ako aj samotné jazdenie. Motorky najazdili približne rovnaké kilometre a striedali sa na nich všetci jazdci. Okrem priemernej spotreby uvádzame aj spotrebu minimálnu a maximálnu. Počas presunov sme jazdili spoločne rovnakým tempom, samozrejme počas jazdenia v Alpách prevažoval "zábavný" spôsob jazdy pred tým ekonomickým. Inými slovami nejazdili sme na spotrebu :-)

Poz.Motocykel Priemer (l/100km) Min (l/100km) Max (l/100km)
1.Yamaha XJ6 5,1915 4,7512 5,6765
2.Kawasaki ER6-n 5,2479 4,3243 5,8333
3.Suzuki V-strom 5,4784 4,7605 6,1963
4.Honda TransAlp 5,7135 5,6250 5,8020
5.BMW R1200 GSA 5,8243 5,5491 6,0995
6.KTM 990 SMT 6,8695 5,9186 7,5368

Cena

Cena je dôležitý ukazovateľ. Do tabuľky sme zahrnuli základnú cenu modelov bez zliav a akciových cien. V tabuľke je aj prehľad cien modelov s ABS, ale do triedenia a ďalších výpočtov sme brali cenu základného modelu, keďže motorky v našom teste mali rôznu výbavu.

Poz. Motocykel Základ Sk s ABS Sk
1. Kawasaki ER6-n 6 450,00 € 194 312,70 Sk 6 950,00 € 209 375,70 Sk
2. Suzuki V-strom 6 690,00 € 201 542,94 Sk 6 990,00 € 210 580,74 Sk
3. Yamaha XJ6 6 699,00 € 201 814,07 Sk 7 399,00 € 222 902,27 Sk
4. Honda TransAlp 7 190,00 € 216 605,94 Sk 7 890,00 € 237 694,14 Sk
5. KTM 990 SMT 12 400,00 € 373 562,40 Sk N/A N/A
6. BMW R1200 GSA 13 930,00 € 419 655,18 Sk 14 845,00 € 447 220,47 Sk

Pomer cena/výkon

Veľmi dôležitý je pomer cena/výkon. Kým cena je objektívna veličina, výkon ohodnotila pätica redaktorov subjektívne bodovým systémom. Pomer cena/výkon je potom už len jednoduchým výpočtom, ktorý povie, koľko Eur musíš zaplatiť za jeden bod. Čím lacnejšie tým lepšie pochopiteľne.

Poz. Motocykel Eur/bod
1. Honda TransAlp 46,09 €
2. Yamaha XJ6 49,62 €
3. Kawasaki ER6-n 52,44 €
4. KTM 990 SMT 57,14 €
5. Suzuki V-strom 58,17 €
6. BMW R1200 GSA 74,89 €

Plusy, mínusy

V jednotlivých častiach sme nehodnotili plusy a mínusy jednotlivých strojov. Teraz vám poskytneme plusy a mínusy, na ktorých sme sa my všetci zhodli.

Kawasaki ER6-n

priaznivá cena, hravý motor, priaznivá spotreba, úzka stavba, skvelá obratnosť predná brzda vyžaduje vyššiu silu, menšie rozmery motorky

Yamaha XJ6

turistická kapotáž, točivý motor motor hreje do rozkroku

Honda TransAlp

štíhla stavba, hravý dvojvalec, enduro korene (vypletané kolesá, ochrana spodku motora, podvozok), pomer výkon/cena jemne padá do zákrut

Suzuki V-strom

pohodlný posed, účinná kapotáž, spotreba, priaznivá cena brzdy

KTM 990 SMT

športovec, super motor a brzdy, fun-factor, vynikajúca ovládateľnosť v zákrutách cena, spotreba

BMW R 1200 GS Adventure

motor stavaný na cestovanie (ťahúň), skvelý podvozok, priaznivá spotreba, pripravená na cesty na koniec sveta hmotnosť, obratnosť na mieste, cena, absencia fun-factoru

Zhrnutie

Ako to všetko natrepať do jednej tabuľky? To sa celkom nedá. Táto tabuľka ponúka sumár dosiahnutých bodov v jednotlivých kategóriách, celkový počet bodov ale aj spotrebu, cenu a pomer cena/výkon(body). Víťaza si už môže určiť každý sám podľa svojich priorít.

MotocykelMotorPodvozokBrzdyCestovanieFunSumaSpotrebaCena Cena/výkon
KTM SMT45444931482176,869512 400 €57,14 €
BMW R1200GSA36444146191865,824313 930 €74,89 €
Honda TransAlp28313040271565,71357 190 €46,09 €
Yamaha XJ617283129301355,19156 699 €49,62 €
Kawasaki ER6-n24242018371235,24796 450 €52,44 €
Suzuki V-strom20231145161155,47846 690 €58,17 €

Záverečné hodnotenie redaktorov

V prvých troch častiach testu ste si mohli postupne prečítať názory piatich redaktorov na testovanú šesticu motocyklov. Teraz je tu priestor na záverečné stručné zhodnotenie. Každý z nás si vyberie svojho víťaza a ozrejmí aj prečo sa tak stalo. Zabudnite na tabuľky, na spotreby, na technické údaje. Tu rozhoduje pocit a čistá zábava.

Tomáš Hajduch - Tomáš Hajduch - Awia

 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion

Z uvedenej šestice je naozaj ťažko si vybrať. Ak by som sa vybral na dlhú cestu za dobrodružstvom, volil by som BMW alebo niečo z dvojice TransAlp - V-strom, ktoré ponúkajú skvelý základ na diaľkovú turistiku za polovičnú cenu oproti GS. KTM SMT pre mňa stojí osamotená na pomyselnom tróne s nápisom "Zábava" - čistokrvný 100% adrenalín v turistickom obale, ktorý vás nenechá kľudne spávať. No a naháče, skvelý univerzál na každý deň do práce, za zábavou a hravo zvládajú výlet do Álp. A aj preto, že som si to neskutočne užil aj na naháčoch, je tentoraz mojim víťazom Kawasaki ER6-n s pulzujúcim dvojvalcom a skvelou obratnosťou.

Matúš Polák - agressor

 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T

Pred samotným testom som tipoval, že BMW R1200 GSA sa vďaka výbave, objemu motora, prepracovanému podvozku a kufrom umiestni tesne pred KTM 990 SMT, ktorej do karát hral športový duch, špičkové brzdy a neskutočne veľa zábavy na motardovom podvozku. Počas tých troch dní ma najpríjemnejšie prekvapil Transalp, ktorý vynikajúco reprezentoval svoje meno vďaka hravému motoru, vysokému komfortu a aj napriek tomu skvelej ovládateľnosti a dobrými brzdami. Skrátka kvalitný kus železa. Vďaka tomu sa stal mojim víťazom alpského testu a to aj napriek tomu, že keď som si pekne obodoval vlastnosti motoriek, na prvom mieste skončila KTM.

 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion

Strom sa u mňa zapísal ako nenáročný cestovateľ s vysokou úžitkovou hodnotou, avšak rovnako ako BMW mi v ostrých alpských zákrutách prišiel trochu nudný. Koniec koncov práve GS bolo pre mňa istým sklamaním, pretože za veľa peňazí dostaneš len málo zábavy, ale neprekonateľný turistický potenciál to dokáže nahradiť. Ďalej tu boli ER-6, ktorá aj napriek svojej hravosti a ľahkosti nedokázala prekonať športový výkon štvorvalca XJ6 a hodí sa skôr do mestskej džungle. Diversion naopak pekne sedí v zákrutách a vďaka svojej univerzálnosti u mňa zaujal pozíciu najlepšej motorky na každý deň.

Dominik Juriš - Cacao

 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T

Keď neberieme do úvahy finančné hľadisko, tak môj jednoznačný víťaz je KTM 990 SM-T. Body ju jednoznačne posúvajú na alpský trón. Tu sú dôvody: motor, brzdy, podvozok, ergonómia a u mňa aj moderný dizajn. Treba ju však vedieť krotiť.

 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion

Na motorku sa treba pozerať aj cez peniaze. V tomto prípade by som bral Yamahu XJ6 Diversion. Na 99% jazdím po ceste, chcem primerané pohodlie, dobré brzdy a akú-takú ochranu pri zlom počasí. Škoda, že Divie nemá motor z ER-6ky, ktorá bola na môj vkus až príliš tvrdá. TransAlp a V-Strom sú super motorky pre jazdcov, ktorých trasy vedú aj trošku mimo ciest na mape.

Juraj Klačko - Juraj Odin Klačko

Víkend v Alpách ušiel rýchlo a záverečné hodnotenie nebolo také ľahké ako by si jeden pomyslel. Jednému vadí to, druhému ono. Nakoniec je to ako pri všetkých výberoch a hodnoteniach - ktoré nedostatky som ochotný tolerovať a ktoré nie?

 8. STRETNUTIE MOTORIDE-AKOV

Osobne som sa tešil viac na tie cestovnejšie kúsky. Pre mňa sa stal víťazom zo šiestich statočných BMW R1200GS Adventure. Moje prvotné obavy z ťažkej motorky sa rozplynuli v druhej zákrute a ja som si vo vedúcej pozícii vychutnával trasu výjazdu Motoride stretka tak ako nikdy predtým. Pohodlie, stabilita, charakter motora, výbava... S cestným obutím, tak ako sme ju mali, boli asfaltové zákruty prudko rezateľné. To všetko sú atribúty, ktoré mi v konečnom výsledku vyskladali mozaikový portrét víťaza.

Nedá mi nakoniec nespomenúť to, čo mi rezonovalo počas testovania v hlave. Ako môj brat hovorieva vždy keď zosadne z požičanej motorky: "Má to niečo do seba..." A je jedno z čoho zosadne, či je to naháč, enduro, cestovateľ alebo chopper. Potom si sadne do sedla tej svojej a máte vidieť ten blažený pohľad. "Aj tak je najlepšia tá moja!"

Roman Juriš - Romoto

 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom

Môj víťaz testu je jasný. SM-T vyniká motorom, podvozkom, brzdami, je pekná (subjektívne) a použiteľná celodenne aj pre vyššie postavy. Nepoteší vysoká cena a spotreba. Ale v garáži by potešila. GS je vyšperkované technickými finesami, generácie tohto stroja sú preverené rokmi. Nie je to však môjmu srdcu blízka motorka. GS-ko sorry... Šestky u mňa získali rovnaký počet bodov. Pripadal som si ako somár nad štyrmi kôpkami sena (motocyklov), čo sa nevie rozhodnúť, ktorú zožrať (osedlať). Každá z uvedených svoje slabiny v jednej disciplíne nahradila prednosťami v inej. Ja medzi nimi nemám víťaza ...

Wallpapers (Pozadia)

Na záver pripájame zopár fotiek, ktoré si môžeš nastaviť ako pozadie. Konečne v zaujímavejších rozmeroch.

01- Kawasaki ER-6n
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Kawasaki ER-6n vs. Yamaha XJ6 Diversion
 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom
01- Transalp
01- Suzuki DL650 V-Strom
 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom
 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom
 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom
 Honda XL700V Transalp vs. Suzuki DL650 V-Strom
 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T
 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T
 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T
 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T
 BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SM-T


R.I.P.

 Venované spomienke na nášho kamaráta
Venované spomienke na nášho kamaráta

Technická špecifikácia:

Foto:
 Kawasaki ER-6n 2009 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda XL 700V Transalp 2009 Suzuki V-Strom 650 2008 BMW R 1200 GS Adventure 2008 KTM 990 SMT 2009
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiYamahaHondaSuzukiBMWKTM
Model:ER-6nXJ6 DiversionXL 700V TransalpV-Strom 650R 1200 GS Adventure990 SMT
Rok:200920092009200820082009
Novinka:NOVINKA 2009NOVINKA 2009NOVINKA 2009
Kategória:NaháčNaháčEnduroEnduroCestovné enduroSupermoto
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)Dvojválec, V 75° (4T)
Objem:649 ccm600 ccm680.2 ccm645 ccm1170 ccm999 ccm
Max. výkon:72.6 k (53.4 kW) / 8500 ot.77.5 k (57.0 kW) / 10000 ot.60.0 k (44.1 kW) / 7750 ot.68.0 k (50.0 kW) / 9000 ot.104.7 k (77.0 kW) / 7500 ot.115.6 k (85.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:66 Nm / 7000 ot.59.7 Nm / 8500 ot.60 Nm / 5500 ot.63 Nm / 7600 ot.115 Nm / 5750 ot.97 Nm / 7000 ot.
Kompresný pomer:11.3:112.2:110 : 111.5:111.0:111,5:1
Vŕtanie x Zdvih:83 x 6081 x 66mm81.0 x 62.6 mm101.0 x 73.0 mm101 x 62,4 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)DOHC (4V)OHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinouvzduchom a olejomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazkardanreťaz
Zdvih vpredu:120 mm130 mm177 mm210 mm160 mm
Zdvih vzadu:130 mm130 mm173 mm220 mm180 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčováBrembo štvorpiestikový, radiálne uchytený strmeň
Priemer bŕzd vpredu:300 mm298 mm256 mm305 mm305 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70 ZR17M/C (58W)19M/C x MT2.15110/80-R19110/80-ZR19120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčováBrembo plávajúci strmeň, plávajúci kotúč
Priemer bŕzd vzadu:220 mm245 mm240 mm265 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)160/60 ZR17M/C (69W)17M/C x MT3.5150/70-R17150/70-ZR17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:197 kg223 kg196 kg
Hmotnosť s náplňami:200 kg205 kg214 kg225 kg256 kg
Výška sedla:785 mm785 mm841 mm820 mm915 mm855 mm
Rázvor:1405 mm1440 mm1515 mm1555 mm1511 mm1505 mm
Dĺžka:2100 mm2120 mm2250 mm2290 mm2250 mm
Šírka:760 mm770 mm905 mm840 mm980 mm
Výška:1100 mm1085 mm1305 mm1390 mm
Svetlá výška:140 mm140 mm177 mm165 mm195 mm
Objem nádrže:15.5 l17.3 l17.5 l22 l33 l19 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h208 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.9 s
Spotreba paliva:5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 450 km

Text: Redakcia Motoride.sk
Foto: Cacao, Juraj Odin Klačko

Motocykle na test poskytli spoločnosti U.M.S. spol. s r. o., Asia Car Impex, STYX , Honda Slovakia, TEMPUS AWT BAVARIA a KTM CEE. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Pridané: 22.10.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (33 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (136)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: