Anketa:
Predpremiéra Moto Guzzi V7 II 2015
ZdieľaťPridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6201 [Bleskovky - Novinky]
Piaggio group v predpremiére odhaľuje aj inováciu rady Moto Guzzi V7. Trojica obvyklých verzií Stone, Racer a Special sa v plnej kráse odhalí na výstave INTERMOT, zatiaľ tu však máme pár oficiálnych informácii odhalených v predpremiére.
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Moto Guzzi V7 sa dočkala inovácii pre rok 2015. Rada V7 II 2015 dostane novú 6 stupňovú prevodovku a spojka má byť upravená tak abybola mäkšia. Vé sedmičky dostanú aj systém ABS a kontrolu trakcie MGCT, ktoré majú zvýšiť bezpečnosť. Zmenilo sa aj uloženie motora, ktorý bude odteraz naklonený o 4 stupne viac k prednému kolesu. Celkovo budú nové V7 II znížené o 25 mm.
Nová rada Moto Guzzi V7 II 2015 má byť dostupná už v novembri.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Moto Guzzi | Moto Guzzi | Moto Guzzi |
Model: | V7 II Stone | V7 II Special | V7 II Racer |
Rok: | 2015 | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Klasika | Klasika | Klasika |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 744 ccm | 744 ccm | 744 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60 Nm / 5000 ot. | 60 Nm / 5000 ot. | 60 Nm / 5000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 80x74 mm | 80x74 mm | 80x74 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 130 mm | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 111 mm | 111 mm | 111 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/90 18 | 110/90 18 | 110/90 18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 130/80 17 | 130/80 17 | 130/80 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 189 kg | 189 kg | 189 kg |
Výška sedla: | 790 mm | 790 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1499 mm | 1499 mm | 1499 mm |
Dĺžka: | 2203 mm | 2203 mm | 2203 mm |
Výška: | 1115 mm | 1115 mm | 1115 mm |
Svetlá výška: | 179 mm | 179 mm | 179 mm |
Objem nádrže: | 22 l | 22 l | 22 l |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | za príplatok | za príplatok | za príplatok |
Trakčná kontrola: | za príplatok | za príplatok | za príplatok |
Pridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Moto Guzzi V7 Racer 2013 – kafe vo veľkom štýle - matox
- Yamaha XJR1300 a XJR1300 Racer 2015 - zeON
- Moto Guzzi V7 Stone 2012 - v 7. nebi? - mikulec
- Suzuki TU250X 2015 - retro naháč s malým motorom - zeON
- Test klasiky najklasickejšej - Moto Guzzi V7 Stone (2021) - Herghott
- Moto Guzzi V7 debutuje s novým 850 ccm motorom, lepším komfortom a výbavou - Awia
- Prvé foto novinky MV Agusta Brutale 800 Dragster RR 2015 - zeON
- Špionážne fotografie: Suzuki GSX-S1000 - zeON
- Suzuki GSR750 a Gladius vo verzii Boss pre Francúzsko - zeON
- Suzuki chystá ostrého naháča - GSR1000 predstaví pravdepodobne už túto jeseň - datadive
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora