Anketa:
Suzuki TU250X 2015 - retro naháč s malým motorom
ZdieľaťPridané: 28.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 12477 [Bleskovky - Novinky]
Suzuki má v ponuke nový model pre rok 2015 a to "malorážku" TU250X. Motocykel s jednoduchým vzduchom chladeným motorom sa bude snažiť osloviť zákazníka najmä svojím retro vzhľadom.
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Rozpočtovka v podobe retro naháča prichádza s motorom o objeme 249 ccm. Vzduchom chladený motor bude vybavený vstrekovaním paliva a štartovať sa bude pomocou elektrického štartéra. Dizajn nedotvárajú žiadne kapotáže iba samotné súčasti motocykla. Kvapkovitá nádrž, okrúhly predný svtlomet, dvojica zadných tlmičov... Nuž uvidíme komu sa Suzuki TU250X zapáči.
![]() |
Dostupná bude vo farebnom spracovaní - Metallic Mystic Silver (strieborná) a Glass Sparkle Black (čierna). Zatiaľ však nemáme informácie, či sa bude Suzuki TX250U dovážať aj do Európy.
Pridané: 28.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki TU250X 2015:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | TU250X |
Rok: | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Pneu vpredu: | 90/90-18 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Pneu vzadu: | 110/90-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 148 kg |
Výška sedla: | 770 mm |
Rázvor: | 1375 mm |
Dĺžka: | 2070 mm |
Šírka: | 750 mm |
Svetlá výška: | 165 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki TU250X' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki TU250X' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki TU250X 2015' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki TU250X' na www.google.com
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Predpremiéra Moto Guzzi V7 II 2015 - zeON
- Suzuki GSR750 a Gladius vo verzii Boss pre Francúzsko - zeON
- Špionážne fotografie: Suzuki GSX-S1000 - zeON
- Suzuki chystá ostrého naháča - GSR1000 predstaví pravdepodobne už túto jeseň - datadive
- Yamaha XJR1300 a XJR1300 Racer 2015 - zeON
- Prvé foto novinky MV Agusta Brutale 800 Dragster RR 2015 - zeON
- Suzuki si nechala registrovať názov Recursion pre európsky a americký trh - zeON
- Suzuki Inazuma 250 – Letmé zoznámenie alebo kámoška do dažďa - matox
- Test klasiky najklasickejšej - Moto Guzzi V7 Stone (2021) - Herghott
- Moto Guzzi V7 Stone 2012 - v 7. nebi? - mikulec
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!