Anketa:
Suzuki GSXR 750
ZdieľaťPridané: 13.01.2005 Autor: gsxrr
Čitatelia: 25387 [Vaše stroje - Moja motorka]
Rád by som Vám predstavil moju krásku Suzuki GSXR 750 SRAD
![]() |
Je to ročník 1997, doviezol som si ju zo zahraničia. Je osadená dynojetom, KN filter, ladené zvody s výfukom, pancierové hadice, zadný karbónový blatník nad kolesom, inými kapotážami atď.
Jazdné vlastnosti sú výborné, motor ma výborný priebeh výkonu, od 4000 ot/min. začína parádny ťah, ktorý sa pri cca 9000ot/min ešte zvýši. Motorka má nízku hmotnosť, skvelé brzdy a prijateľnú spotrebu okolo 7l/100km. Samozrejme dá sa aj viac aj menej.
![]() |
Popis obrázku |
Na motorke som najazdil okolo 8 000 km, za ten čas som nemal žiadnu poruchu, investoval som len do klasických vecí ako olej, filtre, batériu atď. Vadí mi trochu nízke plexi. Na turistiku to nie najvhodnejšia motorka ale dá sa kľudne odviesť na menší výlet. S motorkou som spokojný ak si budem kupovať ďalšiu mašinu tak určite Suzuki GSXR novší model.
Pridané: 13.01.2005 Autor: gsxrr Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki GSX-R 750 1997:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSX-R 750 |
Rok: | 1997 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 749 ccm |
Max. výkon: | 129.9 k (95.5 kW) / 12000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 82 Nm / 10000 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 186 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 265 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki GSX-R 750' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki GSX-R 750' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX-R 750 1997' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX-R 750' na www.google.com
Súvisiace články:
- Suzuki GSX-R 750 2001 - gsxrr
- SUZUKI GSX-R 750 - Stany1
- Športovkyňa aj dobrá priateľka v koži streetfightera: test Suzuki GSX-S750 2017 - Herghott
- Suzuki GSX 750 INAZUMA - pablo
- Suzuki GSX 750 - gajo
- Suzuki GSX 750 - datel
- SUZUKI GSXR 750 K1 - Šikmooká láska - racer8
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition - zeON
- Suzuki GSX-S1000 2022 oficiálne predstavená - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!