Anketa:
Suzuki GSX 750
ZdieľaťPridané: 23.09.2004 Autor: datel
Čitatelia: 20586 [Vaše stroje - Moja motorka]
Nevydržal som a kúpil som!
Tak Vás všetkých zdravím. Už sa radím medzi bikerov!!! Mal som Cagivu 125,kričal som že mi to stačí, ale prišiel deň zlomu. Madmax a Luky si zo mňa uťahovali -cyklista,amatér, atď. Keď sme sa vybrali na výlet, dusil som ju 130 km/h a chudák to nejak nezvládala. Madmax si kúpil Suzuki GSX 750, tak si hovorím, budem aj ja takú mať. Madmax kupil 1200 a mne ostala 750. Na moje mále množstvo skúseností a už vyliečenej kľučnej kosti, som zhodnotil, že je to to naj pre mňa.
![]() |
Mašinka je pekný naháčik a má dobré jazdné vlastnosti. Naložil som jej Viper a som aj počuteľný. Jazdím s väčšími mašinkami, tak musím točiť motorček na väčšie obrátky, ale ťahá jak besná. Výrobca udáva 86 koní, neviem či je to pravda. Mám pocit, že má 200k !!!! Keď je niekto nerozhodný, nech neváha. Posed je perfektný, ťah motora úplne dostačujúci a najviac sa mi páči zadné odpruženie. Skúšal som Bandit 600, ten ma úplne slabý ťah, ide až vo vysokých otáčkach. Moja INAZUMA ide už od 3000 otáčok a krásne až do červeného ma plný ťah. Spotreba v meste 5.5l pri normálnej jazde, žiadne točky. A pri plných knedľách okolo 6.5-7l/100km. Nemám ešte žiadne technické skúsenosti, ale hneď, ako ich doplním, určite Vám napíšem. Tak veľa šťastných km, hlavne bez nehody a NOSTE PRILBY !!!!
Pridané: 23.09.2004 Autor: datel Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki GSX 750 F 1997:
Foto: | |
![]() Pridaj obrázok | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSX 750 F |
Rok: | 1997 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 748 ccm |
Max. výkon: | 99.4 k (73.1 kW) / 10400 ot. |
Max. krútiaci moment: | 69 Nm / 9500 ot. |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 211 kg |
Výška sedla: | 800 mm |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 230 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki GSX 750 F' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki GSX 750 F' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 750 F 1997' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 750 F' na www.google.com
- Pridaj obrázok do databázy
Súvisiace články:
- Suzuki GSX 750 - gajo
- Športovkyňa aj dobrá priateľka v koži streetfightera: test Suzuki GSX-S750 2017 - Herghott
- HONDA Africa Twin XRV 750 - Cement
- SUZUKI GSX 550 ES - Stará,ale dobrá - hasho1
- Suzuki GSX 750 INAZUMA - pablo
- Suzuki GSXR 750 - gsxrr
- Kawasaki VN 750 (VULCAN) - spion
- Honda Hornet 600 S - Môj malý sršeň - Ifk0
- Suzuki GSX-R 750 2001 - gsxrr
- Suzuki GSX-S1000 2022 oficiálne predstavená - Herghott
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!