Anketa:
Registrácia na RALLY KOPANICE 2017
ZdieľaťPridané: 27.06.2017 Autor: nasud
Čitatelia: 11864 [Šport - Rally]
V tomto článku uvediem sľúbené informácie o registrácií pre športové motopodujatie RALLY KOPANICE 2017, ktorá je súčasťou Motomix XL Enduro Cup 2017.
Seriál článkov - Motomix XL Enduro Cup 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motomix XL Enduro Cup 2017 | Nasledujúci
Skôr, ako pôjdeme dovolenkovať, stretneme sa na Kopaniciach. Privítame Vás 21. 7. 2017 v areáli futbalového ihriska TJ Slovan v obci Krajné. V piatok sa ponesie v znamení príchodu účastníkov, založenie depa, technických prebierok, príprav a samotnej registrácie. Šikovným bude patriť večer pre relax a voľnú zábavu v bufíku pri pivku, alebo...
Tým menej pripraveným necháme na všetko čas a priestor, avšak piatkové zaregistrovanie – vykonanie technickej prebierky, pridelenie štartovného čísla s balíčkom pre jazdca ukončíme o 22.00. V tomto čase začne rozprava pre jazdcov s povinnosťou zúčastniť sa jej. Upozorňujem na dôsledné vykonanie technických prebierok motocyklov a výbavy jazdca zo strany organizátora.
Bude pripravený výjazd podľa itinerára aj pre kategóriu jazdcov: Turist, alebo „Quo vadis XL rally“. Táto trasa bude zvládnuteľná nielen pre veľké, ťažké cestovné endurá i vo dvojici na E-07, touranckách, ale i pre tých, ktorý sa nezľaknú, keď skončí asfalt. Zvolíme pre vás taký výjazd, ktorý vám odkryje mnohé krásne pohľady na Myjavské kopanice a najobtiažnejší stupeň terénu budú tvoriť luxusné šotoliny a spevnené kopaničiarske cestičky. Itinerár pre Turist kategóriu bude v A4 formáte, takzvane na večerníčka. Samozrejme neukrátime vás o štartovaciu rampu, vyhodnotenie a dekorovanie.
Orientačný výjazd plánujeme odštartovať v sobotu 22. 7. 2017 od 7.30 hod. kopaničiarskeho času, priamo z depa.
Registrovať sa môžete prostredníctvom formuláru tu na motoride.sk. Registrácia bude spustená 2 dni po zverejnení tohto článku - teda 29.6.2017 10:00.
Registrácia je platná po uhradení celého štartovného 70 eur. Poradie účastníkov bude vytvárané podľa dátumu a času prijatia úhrady na účet organizátora. Registrovaný účastník má právo posunúť miesto náhradníkovi a zároveň získať od neho refundáciu uhradenej časti štartovného.
Štartovné je možné uhradiť na účet: IBAN: SK8102000000002940876693 - SWIFT: SUBASKBX
Majiteľ účtu: meno:Marek Turan,
adresa: SNP 151/70, 91601 Stará Turá
Banka: názov: Všeobecná úverova banka, a.s. ( VÚB, a.s., Myjava)
adresa: Nám. M. R. Štefánika 525/21, 907 01, Myjava
Do správy pre prijímateľa uveďte meno a priezvisko jazdca. Pre kategóriu Turist je výška štartovného stanovená na 25 eur. V prípade úhrady štartovného na mieste si organizátor nárokuje na príplatok vo výške 10 eur (Turist: 5 eur).
Video: Videopozvánka na Rally Kopanice 2017
V cene štartovného je:
- využitie oploteného depa počas celého víkendu, s možnosťou nočného uzamknutia
- stanovanie, kempovanie s možnosťou vonkajšej elektriny a zdroju vody
- toalety a sprchy v šatniach a priestoroch futbalového komplexu
- v sobotu raňajky a večera s nápojom (kategória Turist, sobotná večera a nápoj)
- štartovací balíček pre jazdca ( upomienkové predmety, itinerár výjazdu )
- technicko-záchranná podpora, odvoz motocykla v prípade poruchy do depa
- zdravotná záchranná zložka k okamžitému zásahu
- rôzne administrtívne povolenia k uskutočneniu akcie
- dekorovanie víťazov
Plnohodnotné stravovanie a komplexný pitný režim bude zabezpečovať náš hostiteľ formou ich bufetu nachádzajúceho sa priamo v komplexe. Je dohodnutá rozumná ponuka jedál a v prípade potreby možnosť dvoch výčapov. Cieľom je ponúknuť absolútny komfort, aby ste mali priestor pre prípravu a následne zábavu a nemuseli sa starať o stravu a pitie. Nastavili sme „dedinské“ futbalové ceny a budeme dbať, aby nedošlo k situácii: teraz nemáme, počkajte išli sme doviezť a k studenému jedlu/teplému pivu.
POZOR! Týmto všetkých žiadam o podporu nášho organizačného teamu, ktorý stále nie je dostatočný. Každý z Vás, ktorý viete o čo ide a malli by ste záujem pomôcť, prihláste sa. ĎAKUJEM!
Registrácia:
Zoznam registrovaných pretekárov:
V zozname registrovaných sa nezobrazíte okamžite po odoslaní registrácie, ale až po schválení (skontrolovaní úhrady a pod), neodosielajte registráciu duplicitne!
Pridané: 27.06.2017 Autor: nasud Zdieľať
Seriál článkov - Motomix XL Enduro Cup 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motomix XL Enduro Cup 2017 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- RALLY KOPANICE 2018 - Registrácia - nasud
- Motomix XL Enduro Cup 2017 - poradie seriálu po Rally Kopanice - Awia
- Pozvánka na Rally Kopanice 2017 - nasud
- Výsledky, foto a hodnotenie - Rally Kopanice 2017 - Awia
- Motomix XL Enduro Cup 2017 - poradie seriálu po HunGarian Baja - Awia
- Registrácia na Contec XL Rally 2017 - Landal
- Motomix XL Enduro Cup 2017 - Novinky a termíny pretekov - Awia
- Registrácia spustená: VESZPRÉM alebo Hungarian Baja 2017 - haro007
- HunGarian Baja 2017 - mega foto galéria a Motomix XL Enduro Cup - Awia
- Čo tak VESZPRÉM 2017? - haro007
Ďalšie články tohto autora:
Galéria ku článku:
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!