ISSN 1336-6491 | Online: 1881 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29873
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17648)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12225)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Predstavujeme: Riderscan - centrálne spätné zrkadlo

 Zdieľať

Pridané: 01.03.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10129 [Bleskovky - PR bleskovka]

Bezpečnosti nie je nikdy dosť. Firma Styx.sk prináša na trh zaujímavé centrálne spätné zrkadlo, ktoré zabezpečí lepšie zobrazenie mŕtvych uhlov a bezpečnejšiu jazdu.

Seriál článkov - Bike roka 2018:

Predstavujeme: Riderscan - centrálne spätné zrkadlo
Predstavujeme: Riderscan - centrálne spätné zrkadlo

Toto zrkadlo sa dá namontovať na plexi vášho motocykla alebo aj na riaditka naháča. Zrkadlo je doplnkom k štandardným (a povinným) spätným zrkadlám. Ako vieme v tých sériových nie je na každej motorky vždy najlepší výhľad a vy sami viete že si na svojej motorke možno obzeráte vlastné lakte. Riderscan poskytuje široký panoramatický výhľad a môže jazdcovi pomôcť zaregistrovať vozidlá sa ním aj v mŕtvych uhloch.

Video: RiderScan - centrálne spätné zrkadlo - ako funguje

Vlastnosti:

  • Unikátny dizajn s tromi vertikálnymi rovinami, ktoré poskytujú fantastický výhľad, vrátane jazdca.
  • Priebežná horizontálna krivka dáva jazdcovi fantastický horizontálny pohľad na 180 stupňov vrátane mŕtvych uhlov.
  • Vyrobené z ľahkého materiálu, montáž možná na 99% plexi štítov motocyklov / skútrov.
  • RiderScan by sa mal vždy používať s existujúcimi bočnými zrkadlami.
  • Šírka 180mm, hĺbka 60mm, váha 140g
  • Jednoduchá montáž v priebehu 5-10 minút
  • Cena: 39,95 € s DPH

Info o produkte

Predstavujeme: Riderscan - centrálne spätné zrkadlo
Predstavujeme: Riderscan - centrálne spätné zrkadlo

BIKE ROKA

Pridané: 01.03.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Bike roka 2018:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »