Anketa:
EICMA 2018 - MV Agusta predstavuje krásny retro superbike Superveloce 800 a najsilnejší naháč Brutale 1000 Serie Oro
ZdieľaťPridané: 07.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6006 [Novinky - Predstavujeme]
Superveloce 800 je koncept, ktorý ale predchádza produkčnú verziu biku, ktorý by mal byť v ponuke v druhej polovici roku 2019. Brutale 1000 Serie Oro je najsilnejší naháč s novým motorom s výkonom 208 koni!
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Koncept Superveloce 800
Dizajn Superveloce je modernou interpretáciou ikonických superbikov z bohatej histórie značky. Karbónová kapotáž je v klasickom štýle 70-tych rokov čo dopĺňa aj žlté plexi a svetlomet. Zadná kapotáž je minimalitstická a podsedlový rán navrhnutý tak aby bolo možne jednoducho bike prerobiť na jednosedlový. Krásny detajlom sú aj asymetrické výfukové koncovky - dve na pravej a jedna na ľavej strane. Zadné svetlo je okrúhle a rovnako tvorené LED.
Video: MV AGUSTA - SUPERVELOCE 800 2019
Brutale 1000 Serie Oro
Základom je nový motor, ktorý vychádza zo superbiku F4 RC a po mnohých úpravách ponúkne až 208 koní! (212 koní s ladeným výfukom a riadiacou jednotkou). Hmotnosť veľkej brutalky sa pritom výrazne nemenila a zostáva na 184 kg suchých. O pruženie sa stará samozrejme elektronicky Öhlins, nechýba plná náklonová elektronika, TFT prístrojovka, obojsmerný quckshifter, LED osvetlenie, atď. Serie Oro bude najprv ako limitka 300 kusov a neskôr sa bude nová Brutale produkovať aj v sérii.
Video: MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro 2019
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | MV Agusta |
| Model: | Brutale 1000 Serie Oro |
| Rok: | 2019 |
| Novinka: | NOVINKA 2019 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 998 ccm |
| Max. výkon: | 208.1 k (153.0 kW) / 13450 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 115 Nm / 9300 ot. |
| Kompresný pomer: | 13,65:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 50,9 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 120 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová Brembo Stylema |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 210 mm |
| Pneu vzadu: | 200/55-ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 186 kg |
| Výška sedla: | 845 mm |
| Rázvor: | 1432 mm |
| Dĺžka: | 2086 mm |
| Šírka: | 1031 mm |
| Svetlá výška: | 141 mm |
| Objem nádrže: | 19 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 302 km/h |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii (el. Öhlins) |
| Quick-shift: | áno, v sérii |
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | USD vidlica Öhlins, tlmič Öhlins TTX |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Aerodynamické krídla po bokoch chladiča Serie Oro bude najprv ako limitka 300 kusov a neskôr sa bude nová Brutale produkovať aj v sérii. |
Pridané: 07.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+ - Awia
- EICMA 2019 - MV Agusta potvrdila sériovú podobu Superveloce, Brutale 1000 RR a Rush 1000 - Awia
- EICMA 2018 - Suzuki ukázala Katanu v čiernom prevedení - Awia
- EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900 - Herghott
- EICMA 2018 - BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam - Awia
- EICMA 2018 - Royal Enfield ukázal sériové dvojvalce 650 a namakaný koncept KX s V2 motorom! - Awia
- EICMA 2018 - Honda prináša Neo Sports Café naháč CB650R, športovú CBR650R a inovuje radu CB500 - Awia
- EICMA 2018 - Harley Davidson odhalil parametre elektro modelu LiveWire™ - Awia
- EICMA 2018 - Fotogaléria 1. časť - Suzuki, Honda, MV Agusta, Yamaha, Kawasaki, Harley Davidson - Muli
- Iba pre závislých na adrenalíne - MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- EICMA 2025: Royal Enfield oslavuje 125 rokov na EICMA 2025 s novými modelmi Bullet 650, Classic 650 Special Edition a Flying Flea S6
- EICMA 2025: BMW F 450 GS 2026 – kompaktná adventúra pre začiatočníkov roluje s 19-tkou vpredu
- EICMA 2025: Norton Manx R 2026: britský návrat v štýle – superbike s výkonom 206 koní
- EICMA 2025: Suzuki SV-7GX 2026: V2 motor nekončí pokračuje v novom crossoveri
- Honda na EICMA 2025: novinka CB1000GT, Honda WN7, prototyp V3R 900 E-Compressor a E-Clutch do viacerých modelov
- Yamaha XSR900 GP 2026 Legend Yellow – pocta Kennymu Robertsovi
- MV Agusta Brutale 800 2026 – naháč s DNA športového motocykla
- Kawasaki vybalila nové Ninja ZX-10R/RR – pre rok 2026
- Čo môžeme očakávať na výstave EICMA 2025 - prehľad možných noviniek 2026
- Triumph odhaľuje nový rad Bonneville 2026: viac techniky, viac štýlu, stále rovnaký charakter
- ... zobraz všetky články od tohto autora














































