Anketa:
Nové oficiálne videá:
Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBlog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (41 hodnotení)
Diskusia k článku: Blog: Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená (sezóna 2021)
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Za malo. Preto som dal sem aj link, lebo som mysell, ze sa to este niekomu zide. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ako ste identifikoval správne nie je to scotts ale je to ten véééľmo východniarsky typ... Teda nie tam kde slnko vychádza prvé ale trochu vedľa Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (15.01.2016 14:23) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia: Prosim tak ak mozes, tak sem zaves link na predajcu, ebay, alebo odkial si to kupoval..., ked to mas uz overene na vlastnej kozi. Aby niekto z nas nekupil atrapu, alebo kopiu kopie ako to je u tych kopii GoPro. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: pripajam sa, supni link, uz nad tym rovnako dlhsie dumam... mozno bude kit aj rovno na moju... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Tiež som namontoval tú čínsku kópiu - vyzerá skvele. Je dobré keď stred otáčania ramena tlmiča riadenia je v jednej osi so stredom krku riadenia. Mám o tom prichystaný článok. Ale najprv mi musí Awia zverejniť druhú časť cestopisu. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
TA HEJ veru hanba Awiovi za tu rychlost uverejnenia 2. casti. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Objasní ešte väčší amatér: napríklad v piesku ti nelieta predok ako sa mu zachce, ale pôjdeš pekne rovno. Cheat pre tých, čo nevedia jazdiť. (Len závidím). |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak som dnes objednal sebe a cachovi ten tlmič riadenia cez aliexpres a cez ten Janovalov link montážnu sadu. Celé riešenie za 250 Eur, čo je asi bez debaty to najekonomickejšie riešenie, ak človek nie je "majster" a nevie si vyrobiť montážnu sadu. Strašne sa na to teším. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Re: Landal: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Landal: Nádrže už máte kúpené? Čo tam idete ešte nakvačkať? Koĺko litríkov tam naleješ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Jáj chlapci, čo vám budem vyprávať v tejto a šeckých susedných galaxiách to bude najsamväčšia RR |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Linky dal už Asfalt, (zajtra Dakar končí článok potom, škoda by bolo ho utopiť) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
na oboch je zhruba rovnaky termin dodania,tak daj Landal vediet ked ti pride,Awia za aky cas prisiel tvoj? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Cervo: Môj extra rýchlo, objednal som 1.1 a prišiel 12.1. A to poslal 5-teho tuším, šlo letecky. Už viac ľudí objednávalo jedny z ebay iný z ali je to vyskúšané že z ali ide dlho... copo mi to poradil... Cena +- rovnaká... Na škatuli bola cena 22USD a popis damper, škatuľka dosť malá, nik to netváral, prišlo rovno domov. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak to je fakt superrychlo, z Ali to bol zatial vzdy min mesiac.Tu cenu na balik ti oni hodili automaticky,ci si o to poziadal? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Mne teraz prisli len pruziny u USA a aj to mi zobrali colnici na colne konanie. Clo sa plati od 25€ tusim. Ak sa im nezda co mas napisane na krabici, alebo nemas nic, budu si pytat doklad. Idealne dohodnut sa s predajcom, aby sa vase ceny zhodovali Samozrejme aj ten platobny doklad v PDF je editovatelny Tyzden sa to zdrzalo na colnici a este aj postovne dalsie so musel platit. Pri osobnom odbere ti to daju hned. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Nad 22EUR sa platí DPH (20%), nad 150EUR aj clo (3-10%)... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (16.01.2016 11:34) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Jany z teba by mali bezpečáci radosť, flexa bez krytu. Koľko krát si si už zarezal do ruky, resp. nabrúsil na tvár? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
28. 1. 2016 - Predné brzdové hadice + timelapse video skladania: Video: Prestavba R1150GS timelapse skladanie od motora na bandaske po moto na vlastných koleasách |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
7. - 14. 2. 2016 - úprava okuláru + výroba držiaka na tlmič riadenia: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ten držiak tlmiča presne na os matice sťahujúcej okulár sa mi javí geniálny, len nie celkom rozumiem... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
hned nasledujuci obrazok, alebo to tam uz medzicasom niekto pridal... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: janoval: práve na túto foto som kukal a nerozumiem... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Aha. Uz chapem. Myslel si to asi takz ze ako to tam drzi a neuvolni sa.... Navyse ked riadenie je potrebne dotiahnut na presny, nie priliz velky, moment. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak trochu objasním. Aj Scotts robí kity čo sa chytajú pod tú maticu. |
Re: Blog: Prestavba GS-a po leteckom dni
Hodnotenie: Re: Awia: pekne ste to vymysleli som zvedavý ako to bude vyzerať na živo |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
16. 2. 2016 - Spať na ceste! |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
dobre to vyzera na tych malych motardovych kolesach |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
jo teraz je to motard |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
To čo tam máš za gumy? Fuj. Normálne to kazí celkový dojem. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia:: pekne vymysleny adapter. momentalne tiez riesim nieco podobne ako uchytit na LC8 okular tento tlmic. To vyfrezovanie z okularu ma uz napadlo, ale neoslabilo to moc ten uchyt riadidiel? Ten adapter udrzi pri namahani ta skrutka? Snad ti to bude dobre fachcit a v blizkej dobe aj ja poriesim nejak podobne |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: to sa mi len zda, alebo si na hlavnom stojane ani neodlepil predne koleso od zeme? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Menton: Stojan je krátky už dávno, mám predĺžený aj zadný tlmič a to vpredu nieje 21-tka kolo na tej foto. Stojan potrebujem dvihnúť tak o 2 cm, bočák asi i viac. V garáži to stiaviam na dosku aby som vedel nahodiť/zhodiť kolesá Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.03.2016 12:58) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Mozno si len musis zvyknut, ze tie velke endura bez telelele sa na ceste trochu ponaraju. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: janoval: Pruženie a tlmenie sú dve veci, výmena pružiny si apriori nežiada zmenu tlmenia. Pruženie absorbuje silovú zložku... N/mm. Tlmenie reguluje rýchlosť ako sa to deje |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
20. 2. 2016 - Servis vidlice + podložky pod pružiny: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Tento počin celkom s chuťou sledujem, pretože ide o takú čisto nadšeneckú záležitosť spraviť si sám podlľa vlastných predstáv viac-menej vlastnými silami |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
aj tak z toho africa nebude:D neviem ale ja som raz daval podlozky na moto a nejako sa mi to nezdalo lespie.mozno nejake placebo tam bolo ,ale aj tak to bolo meke.inak to je take zvlastne ked das vydlu a uz prva jazda nespokojnost.ocakaval by som viac po takej velkej vymene.nakoniec aj tak tam das progresy.inak praca snaha parada Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (21.02.2016 14:52) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: salli: Myslím že progresy tam nedám... Silnejšiu pružinu možno, to sa uvidí a s tým som aj počítal, keďže mašina je ťažšia ako pôvodná "darcovská" |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Sali: po takej uprave je podla teba sklanie ak vsetko slape, len pruzinu treba doriesit na hmotnost(svoju, alebo v tomto pripade motorky)? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
a postřehy z jazdenia , navrh na konecny design ? ,,,,,,,,,,,,,ide jar tak daku inspiraciu |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: picaso: Neni čas ani len doma nie som. Na ceste mám cca 250km, moto famózna, spokojný, keď sa vrátim pustím sa do offroad testovania. Design nie je nič pre mňa, je to enduro, nebudem ani len striekať... Nechám to tak ako to je i s jazvami Ale ak bude čas tak predsa len čosi vymyslené mám, uvidíme... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak konečne pár hodín v teréne |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Aby sa na to nahodou nezabudlo, že géesá bez teleleveru patria do rovnakej kategórii ako hp2! |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
No...a máš normálnu motorku /skoro/ . Nico Bakker to nevymyslel len tak pre srandu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (26.03.2016 18:13) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
|
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Feror: nabuduce pod so mnou a mozme dat. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Keďže na začiatku malo GS nefunkčný predok, tak táto úprava bola určite dobré riešenie. O tom nepochybujem. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
"Pruženie a tlmenie sú dve veci..." |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: satos: ako vždy foto klame, ľahkú moto nemáš, nerob si ilúzie Chodníčky mňa bavia viac ako trať... Nabudúce sa pridaj i na miesto ťa zavediem. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: Určite som nemyslel, že GSo ako také má nefunkčný predok. Ale, že konkrétne tvoja ho už mala nefunkčný. Sám si to písal v úvode článku: "Veci sa zmenili tohto roku v Pilisčéve, kde som už urputne bojoval s nefunkčným predkom GS-y." |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: satos: tak to hej. To som nepochopil správne. Ja som mal ten predok uz zly, trubky vybite, tlmič nefunkčný... nejaká oprava by ma čakala tak či tak. Ja som si vybral túto cestu. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Dobrú cestu si si vybral |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Nechcem sa hadat. A vopred pisem, ze nie som ziadnen odbornik na tlmice. Pisem, len co som odpozoroval pri experimentovani na vlastnych motorkach. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: janoval: silnejsie a rychlejsie je rozdiel. Pruziny sa nastavia staticky a dynamicky, riesit ich na zmysel iba pri zmene zataze, teda jazdca / batoziny. To nie je ladenie, to je nastavenie, to je ta lahsia cast pribehu |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Od zaciatku som reagoval na toto: "Pružina je tam žalostne mäkká a čo som zisťoval žiaľ tak od výroby iba 48N/mm, to i 690 či SX majú tvrdšie. Zatiaľ možno vypodložím a uvidíme ale asi sa nevyhnem kúpe tvrdších pružín, len ešte neviem akých..." |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: janoval: janko ja nič nepletiem A áno je to tak, zdá sa mi že čosi o tom vieš... Tak si pozri settingy od výrobcov, pri zmene zaťaženia sa nikdy nemení tlmenie... Ale tiež ťa nechcem o niečom presviedčať. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
S tym jazdenim som ja na to asi este horsie. Idem sa navliect do chranicov... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Zdravím chlapy potrebujem kúpiť tlmič riadenia nemá niekto? Prípadne ak by bol niekto ochotný objednať zo zahraničia. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: stefo2617: Riešil som to i ja (viď info v článku) i ďalší, máš montážnu sadu, aký tlmič chceš buď konkrétnejší a hlavne daj to do tejto témy kde to oveľa viac pasuje: Diskusie k Článkom: Ako namontovať tlmič... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: chcem to isté čo si dal ty. A aj montáž odkukám od teba, dúfam že sa to nedozvieš! |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: stefo2617: Keď niečo potrebuješ čo nebolo objasnené v článku tak sa pýtaj pýtaj, linky na objednanie tlmiča viď Ako namontovať tlmič riadenia na XT660Z Tenere |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
1. 4. 2016 - Dokončený tlmič riadenia + predný blatník: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: Ahoj Tomáš keď budeš riešiť tie nadstavce na riadidlá a budeš mať chuť riešiť to cez kopír jednu sadu by som od teba kúpil. Ď. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: stefo2617: To budú len podložky pod predstavce (ešte neviem aké vysoké) a musím k tomu skúsiť zohnať dlhšiu vysokopevnostnú šróbu vo Fabory. Popýtam sa majstra, zatiaľ ňet materiál... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: napíš mi presne čo potrebuješ skúsim pozhaňať aj ja. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: nakoniec z toho bude aj tak KTM |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: josip: z ktm je tam iba vilica a okulare... teraz blatnik a to len na skusku... vybral som ceresnicku z torty Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.04.2016 10:18) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: Zbytočne sa tomu brániš. Tú KTM tam vidíme všetci |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Vidíte iba čo chcete vidieť... Ak by som zohnal za tie prachy vidlicu od Ohlinsu tak by som ju tam dal A videli by ste prd makovy Ak by som chcel KTM kupil by som si ju rovno... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: To predné koleso je 21? Z tej fotky to vôbec neviem posúdiť. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: stefo2617: Jasne že 21, veď to som mal už dávno, apropo je z BMW, i kotúče, i brzdy... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia - nebolo by jednoduchsie si kupit starsiu LC8 ako silou mocou trapit toho boxera v terene? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.04.2016 12:15) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: Nehnevaj sa! Naozaj sa to veľmi hodí z tou KTM kombináciou. Aj farebne by si to mohol trochu hodiť "with-orange". Na CZ bazosi je krásna oranžová GS 1100 a vyzerá dobre. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: s tou retazou si to zaklincoval :D |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ja by som mal na predaj malú univerz prístrojovku, všetky dôležité kontrolky a dokonca ovládač k madlu. Dá sa využiť aj ako tripmaster. Cena dohodou |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
copo - napísal som "trápiť" nie "trapošiť". Trochu rozdiel nie? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: Jednoduchšie by to bolo určite. Vyjadril som sa myslím jasne. Ak by som chcel LC8 tak si ju kúpim, zvažoval som ju i pred 10-rokmi no rozhodol som sa inak. Nerozumiem čo ma tým otravujete. Ak budem silno subjektívny a úprimný tak LC8 nemá "pre mňa" nič čo by mi mohla ponúknuť. Motoricky nič čo by ma ohúrilo, brzdy horšie, cestovanie horšie, enduro horšie (ovládateľnosť), oplastovaná až až, motor komplikovaný na servis a údržbu a k tomu rôzne problémy. Čo má LC8 určite lepšie je podvozok. KTM-áci má teraz asi zožerú zaživa no nechcem sa nikoho doktnúť, píšem max zo svojho pohľadu s ohľadom na to čo ja od moto chcem a čo mne sedí. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Podla mna, to riesenie je dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (25.04.2016 6:47) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Awia> ja chapem tvoj pohlad. A tiez by ma zaujimalo, ako bude LC8 vyzerat po 170.000km. O par kuskoch so 150.000km som cital a v pohode, ale ak tuto motorku pouzivaju motokrosari na motokros - co aj vela ludi robi, tak par spojok by uz urcite mala za sebou. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia - si sa volako nadurdil.. a tusim si to zobral cele strasne vazne (najma ten ftipek o vymene kardanu za retaz ) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: matus: Som rád že si sa ozval lebo som reakciu po tom čo som napísal čakal. A ešte viac ma teší že si to nezobral osobne |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: paci sa mi tvoja zatatost, alebo zalubenost. Spravil si kopec roboty, este dolad dizajn a farbicky. Rad si to tvoje dielo pozriem nazivo |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Cela prestavba klobuk dole. Dokonca mne sa to paci aj s tym oranzovym blatnikom a ta maska je tiez super. Konecne to nevyzera ako skulavy hroch... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
klobuk dole, ma vyznam urobit si motorku podla seba a nemusi to byt nova super masina za x tisíc ecok ktoru je luto drbnut o zem |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: "a neni som si uplne istý či je horšie v teréne ovládatelná ale dobre" ak zo vzorca vynecháme telelever a vyššie zdvihy lc8, tak je. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: ale jasne, bolo myslene tak ako si to myslel Ty, len ja som to traposne napisal |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
27. 4. 2016 - Výroba LED kontroliek do enduro prístrojovky: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak to uz teraz je motorka ako od praveho RADIOAMATERA |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Mas to pekne, ale ja len take drobne doporucenie, ktore mam z praxe. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: v zmršťovacej bužírke to mám, toto je len pár kontroliek na tú Enduro ľahkú prístrojovku, nebude to tam celoročne... Normálne budem jazdiť klasické kapoty... Ale i tak dík za tipy, ak to odhnije tak nabudúce dám i silikón alebo iné led, teraz už to nebudem robiť... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
To je len rada z praxe. Mne sa tie lieviky pacili viac, ale bordel to rychlo vyriesil. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: Ja sa moc čistením moto nezaoberám... Teda wapka a iba zľahka blato dole za euro dve na umyvárke a hotovo... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ja len že oranžová ide dole |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Uz sa tesim do pilisceva, ked toto vozitko zbadam na zivo v akcii |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: nechcel si si aj ten tripmaster vyrobit z cislicovych lediek za par eur? |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce