Anketa:
Nové oficiálne videá:
Niekoľko slov k ladeným výfukom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNiekoľko slov k ladeným výfukom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokNiekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Pekny clanok Pali |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
fakticka poznámka Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.02.2008 7:39) |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
fakticka poznámka |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Pali-Na a teraz si to dostal.Nechcel som byt svina a hned ta zotret ale ked uz zacali.... Presne ako uz napisal raptor a karburator.Je podstatny rozdie vo zvuku ked pouzijes iny material na vyrobu...Myslim ze by si si mal najskor overit fakty a potom to hodit tu. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
raptor: ešte nikdy výnimka nehovorí o pravidle (ale nevadí....) |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
DucatiST4s ak je na hliníkovom 3cm izolácie,a aj na karbonovom, 3cm izolácie, |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
DucatiST4s prosim neber to osobne ale nechi ma vyprovokovat aby som ti napisal zoznam vynimiek ktore potvrdia tvoje pravidlo... ber to ako fakticku poznamku nie ako osobny utok |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: V ziadnom pripade sa do toho nechcem starat, lebo ma ladaky nezajimaju a nemam s nimi skusenosti, ale myslim si, ze carbon a nerez (napr) ma rozlicne zvukoizolacne vlastnosti, a preto, keby tam bola rovnaka vrstva izolantu (vaty), tak by bol zvuk odlisny. Inak, otazka: Osobne preferujem carbón, ktorý je najmenej vodivý. Ma to nejaky vplyv, ci je material vyfuku vodovy? Nejak si to neviem predtavit Pozor na imitácie, ktoré sú označované ako carbón, ich cena má byť podstatne nižšia. Preco "Pozor"? Su zle alebo len upozornujes, ze existuje taketo lacnejsie riesenie? Ak su zle, co sa moze stat? |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
leader myslim ze vodivost bola spominana v zmysle tepelna vodivost |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
suhlasim s Karburatorom, je to moja jedina vytka. Kazdy material inaksie priepustne pasmo pre zvukove vlny a inu rezonancnu frekvenciu. Podla toho, co som pocul, tak carbony su zname najhlbsim zvukom. |
Niekoľko slov k ladeným výfukom
Ladene vyfuky su super, nex su akekolvek |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
carbonova koncovka: hlbsi zvuk lahodnejsi uchu od nizkych do strednych otacok, vo vysokych otackach je zvuk carbonovej koncovky nenapodobitelny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (27.02.2008 12:42) |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Pali, pekny clanok, ani si sa mi nepochvalil, ze ho chystas... Inak, aj ja si myslim, ze material ma vplyv na zvuk. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
takze k tomu ci ma material vplyv na zvuk...: ja mam jednovalcove pollitrove kladivo a z vlastnych skusenosti viem.... ze: ak mas koncovku naplnenu nanovo vatou. tak rozdiel medzi hlinikovym a nerezovym plastom bude minimalny... avsak, po dobe jazdenia kedy sa vata z vyfuku vypali.... sa zvuk zacne rapidne lisit....je to aj logicke... ked ta vata pohlti ten zvuk... ked tam nie je obal zacne tvorit akusi ozvucnicu... a tam sa zvuk vplyvom materialov znacne lisi..... .. ale pri totalnom vykuchani a otvoreni vyfuku na ostrych jednovalcoch je to uplne jedno.....taky ci onaky zvuk.... aj z jedneho aj z druheho vyfuku co som mal ludi ide v meste porazit.... ked na to je...em |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
chcel by som sa skor spytat, ci mi mozu policajti pri beznej kontrole nejak vycitat ze som hlucny, ak mam platne STK....??? |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Kto vie po nemecky, nech si to preloží sám. Je to zo stránky: www.ambi-bike.de |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Ducati: vezmi si 1 mm hruby pozinkovany plech a 1 mm hrube lexisklo. Buchni po kazdom kladivom. Kazde bude zniet inak. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Vidicon: moja posledná reakcia - nechcem tu robiť prednášky z akustiky, ale je rozdiel medzi vzduchovou a kročajovou nepriezvučnosťou (kedy máš v byte vačší hluk, keď detiská od susedov skáču po podlahe, alebo keď sa hádajú?) |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Vidicon, si si istý, že zvuk vychadzajúci z výfuku je vytvorený rozonanciou jeho materialu? Lebo iba v tomto prípade by tvoj príklad dával zmysel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (27.02.2008 15:15) |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
DucatiST4s: Preco si nikde v clanku neuviedol povodny zdroj s tym ze si to len prelozil? Trosku to zavana plagiatorstvom. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Pilgrim: urcite ze nie len tym, ale podla mna to rolu hraje - ide o tvar vyfuku, jeho vypln a potom aj o tom, ako sa vlny odrazaju od stien vyfuku (alebo pohlcuju), a to zavisi od materialu plasta. Doda mu farbu, pohlti alebo zosilni niektore frekvencie... Ked budem mat cas, skusim nieco pohladat na nete... |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Mno ja sa pozastavím nad predposlednou otázkou, |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
cela tato debata je asi o tomto - aky je rozdiel ked mas sex s jednou blndinou a jednou cernovlaskou s rovnakymi mierami , rovnaky ale aj odlisny? |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: nemozem si pomoct ale clanok sa mi zda absolutne prazdny a v podstate clovek sa z neho nic nedozvie...uplne jednoduche info, akoze obrazky...proste hotovy novy cas...klikol som si na stranku autora, nula bodov, hlavne clanok o sportovych fitroch to zaklincoval..2-3 zakladne info par krat zopakovane v inom slovoslede a clanok je na svete |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Zaujmave a na nieco poucne. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
lepidlo: debata je asi o tom, či pri tom vreští jedna alt a druhá soprán alebo obidve rovnako . |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: musím sa smiať. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: chcel by som sa ta opytat ci neves nieco o apriliach rs 125 ci su nejake ladaky a ak ano o kolko sa zmeni zvuk ... o kolko mi to zdvihen vykon ... vopred dakujem ... |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: to ako bolo pisane pre moju mamu??? |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Vy co vsetko viete tento clanok vobec citat nemusite. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Skoda ze som z niecoho takehoto nematuroval..... |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
hm pali hm dajak ta tu chlapci sfukli no ale hlavu hore nabuduce mozno daju prsty hore ale musis este troska postudovat |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Zdar |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Vatu kupis v www.javormx.sk/tovar.aspx?ID=21&Page=9 |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Pozdravujem všetkých ! |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Vdaka Japetko |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: No a po akej dobe/po kolkych km sa ta vata vypali??? Kde taku vatu kupim? Toto je dosť rozhodujúca otazka, pretože chcem kúpiť laďák, ale nechce sa mi každý rok kupovať neakú vatu a zháňať ju. Dakujem za odpovede. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Tak co sa tyka zvuku páni tak obal koncovky ma na to strasne malý vplyv.Vačšinou bývajú obaly robené z 0,6-1,5mm hrubého matroša a je to jedno či je to hliník alebo carbon.Zvuk koncovky robí vnutormá perforovaná rúra.Čím väčsie otvory sú v tej rúre tým hlbsí zvuk,a čím menšie diery tak tým ostrejsí zvuk.Otvory bývaju od 1,0mm do 2,75mm.Krásny príklad toho ze to funguje je ked zhodíš koncovku dole z moto a zvrtneš ju -aky má zvuk?? ostrý.Ako som spomýnal čím menšie diery tým ostrejší zvuk lebo sa stiha absorbovať len velmi malé mnozstvo hluku.Aj ked zhodís koncovku ktorá ma dunivý zvuk dole moto bude zavíjať a ten dunivý zvuk je od toho ze sa absorbuje ovela väčšie mnozstvo vysokých frekvencii a dost vela sa ich vrati v podobe tlmiaceho učinku co spôsobuje ten dunivý zvuk.zalezi samozrejme aj od izolantu,jeho množstva a spôsobu vloženia či už natáčania alebo pozdlžneho kladenia.Na záver čo sa týka carbonu, titánu, hliníku, antikoru.je to len o hmotnosti.Kým antikor a iné výžšie legované ocele su ťazké (zvody+zbeh+koncovka cca 25-27Kg), hliník v tom istom prevední len ten rozdiel že koncovka je hliník 23-25kg, carbon, titán (zvody+zbeh+koncovka) 11-14,5kg a to páni je ten hlavný rozdiel.Čo sa týka článku tak podľa mna bol dobre napísaný a poslúzi urcite viacerým pri výbere koncovky na jeho moto.Veľa šťastných Km |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Pali, ta chlpy na tele sa zjezia nielen tebe, ale aj ludom, co o to vobec nestoja. Ja si myslim, ze ladene vyfuky patria vylucne na pretekarsku trat a nie do beznej premavky, pretoze len utvrdzuju nemotorkarsku verejnost o nasej bezohladnosti. A podla toho co som sa docital tak dokonca tie vyfuky vykonu ani velmi nepomozu, cest vynimkam, ale to je fakt ojedinele a pri beznych seriovych motorkach (aj ss), je to cca +2% a niekedy aj -5%. Skus niekedy stravit prijemne popoludnie niekde vonku, trebars na Alpinke, bez motorky, v kruhu svojej najblizsej rodiny. Myslim, ze deti este nemas, tak vezmi rodicov, pripadne babicky a dedkov ak je to mozne a skus s nimi druzne posediet, podebatovat poopekat, a potom sleduj, ako sa citia prijemne, ked vypali na Jahodnu 1 strelec, potom dalsi a dalsi... samozrejme, vsetci maju ladene vyfuky, vsak ako inac? Vsak to predsa kvoli vykonu! Inac by ta moto ani nesla! Ja neviem, ale ked chcem vykonnu moto, tak si ju kupim rovno taku a neriesim to sprostostou, ktora zo mna urobi v ociach vacsiny obyvatelstva chuja a o tom efekte zvyseneho vykonu sa mi tak akurat bude snivat. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: nad takym niecim rozmislam aj ja ale ten devil vifuk sa mi pacil najviac |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: vďaka za info. |
Re: Niekoľko slov k ladeným výfukom
Hodnotenie: Re: karol1: teplo = rýchlejší odvod spalín preč |