Anketa:
Nové oficiálne videá:
Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuEnterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokEnterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Mám rád tieto obrovské prekoňované motorky typu Busa, ZZR1400 a iné v rátane tohoto... Palec hore, za článok, fotky aj video |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: paradna mašinka aj ked mne osobne sa pači viac bez prednej kapoty verzia K1300R... |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Táto motorka mne osobne nič nehovorí, ale mikulcovi davam palec hore za text |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
pekne foto, stylova znackova prilba, ale rifle...pani, tie rifle!!! |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Fajn test, riadny kus masiny. Raz ked vyrastiem... |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Ako píše Mato69, tiež mám rád obrovské, prekoňované turistické motorky. GTR, FJR, ST, VFR... Dobre sa mi to čítalo. Je to pre mňa jeden z tých krajších baworákov. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Tentoraz super napisane, plus tradicne skvele fotky. Jaaaaj, hned by som sa isiel povozit... |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Prvým priekopníkom vysokorýchlostných turistov bola Honda CBR1100XX Blackbird co tak ZZR1100? |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Ked si spomenul BMW K1.... to je strasne skareda moto...ako v podstate skareda motorka neexistuje, su len take co sa niekomu pacia viac a niekomu menej ale komu ssa moze pacit K1 ? ( to je recnicka otazka, netreba odpovedat :D ) |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: ......................potrebujem poriadnu prácu |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
mne sa nezda hmotnost prehnana, ved je to velka motorka, nie nejaky krpaty supersport,alebo nahac. Poriadny chlap nemoze mat s nou problem. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: luxuj je luxus..my skolaci mozme len slintat |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Takéto veľké stroje mám rád...super článok |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Ano ano. Uz sa na nu tesim. Presiel som na k 1200 s pol sveta a slusne si pojazdil aj na okruhoch. Velka, tazka a skareda. Ale vie pekne nasrat japoncov, hlavne na cielovke na panonii, hehe. Top speed 295 km/h Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil bmwk1200s (01.02.2010 20:44) |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Pekný bavor, šitá na mieru premňa |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: ..pjekna je(hlavne v tejto farbe),ale mal by som dilemu,ci radsej nezobrat K1300GT..no este ze na nu nie su bubaky,lebo by som sa vazne nevedel rozhodnut.. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Super test |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
prečítajte si test v najnovšom Motohouse koľko žerie oleja,ale ináč by som ju bral |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: super test, super moto co dodat ;o) |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: neviem, čo by som dodal |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
chcel by som sa opytat skusenych na ten quickshifter. V jednej relacii hovorili pani z eresracingu, ze radit s quickshifterom pod plnym plynom dava dost zabrat prevodovke a ze ju to nici. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Model, ktorý sme mali, navyše disponoval asistentom radenia rýchlostných stupňov (gearshift asistent) aký mávajú najmä pretekárske špeciály. Tento funguje na princípe krátkeho vypnutia zapaľovania, kedy môžeš radiť smerom nahor pod plynom bez spojky. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: na moto bez toho asistenta radis hore bez spojky, ale musis plyn ubrat. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
"Ubranie" plynu zariadi krátke odpojenie zapalovania... |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
to bi ste sa čudovali, ale ket to budeš dávat bes spojki a ubereš, je to horší. Tak isto aj ze spojkú. Neubírat a nestuáčat spojku, ftedi to je ono. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: pekna moto, este aj farbu ma tu spravnu , je na nej sice plno modernych zbytocnosti, no ale co uz, doba je moderna ... je to vlastne "Hayabusa pre prdlafku" |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Asistent radenia je návyková záležitosť /LSD je šuvix/, horšie to je keď sa ideš raz za čas previezť na inej motorke. To prevodovka skučí o pomoc. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
ja len tak, ako vzdy |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
tie budiky su fuj odporne..ked si vezmem ze to je to, na co cumim cely cas co mam tu motorku, tak mi je divnô, najma ked je to najnovsi model. BMW musi vzdy nieco dojebat |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: tu aspon dali valce spravne |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
nezabutko: treba kukat pret sebja a né na buďíki |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
mikulec: ja sa kukam pred seba, neboj, ale ked by som sa pozrel dole asi by mi som sa citil jak na csostroji..o 20 rokov dozadu |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: dobry test, krasny stroj, super fotky cacao ! |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
banditak> mal som skor na mysli BMW a Mercedes auta. Vzdy mi tie ich karoserie prisli rovne ako placka, bez prelisov a inych detailov. Ale aj to je SUBJEKTIVNE. niekomu sa to moze zdat vpohode. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
test dobry, motorka velmi pekna, K1300R este krajsia ale.. my si tykame (co sa tyka toho videa)? |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Dobrý článok o dobrej mašine. ono to naozaj je strojovňa |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Až na tie džínsy bez chráničov a nemiestne ponosy na hmotnosť (fuckt som ešte nevidel 1300 kubíkovú motorku s hmotnosťou 600-vky) celkom dobrý test. |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: No ujovi na staré kolena zadrbkalo v hlavicke a pojazdil som Kacenku. A je z toho love story jak hovado ....Znovu som začal zit. Famozne zrychlenie, kvalty tam zlahlulinka padaju jak podprdy vo VIP zone na Chippendales, orgasticke zrychlenie , na tachu 270 a Kačenka furt drží ako anglická princezna vikingskemu yarlovi....neskutocna popitchovecka, vysmiaty som jak veverica. Aspon ze kardan občas trošku hryzie a brzdy sú ddecentne kusavejsie, inac by ta germánska dokonalost bola až sterilna. Trvalo mi 52 rokov, kým som zistil, co mi robí fakt kurwa radost. Famozna motorka, doteraz z mojich the best |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Mam ju pod plachtov ako sekundarku (k1200s) ale ked som po dlhom case na nu sadol tak som sa rehotal jak male decko. Uzasny stroj... |
Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S
Hodnotenie: Kedysi som na to vysadol, moto sa mi strasne nepacila, na design niesom vysadeny ale jazdne vlastnosti vyborne. Dokonca v dobe, ked som pokukoval, po nejakom okruhovom turistovi, to bol velky favorit a lacny, lebo sa uz objavovali prve gulanice z Germanie. |