Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 442 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

DS auto Sumoto Brno MOTOQUAD www.foxracing.sk Indian - www.klasikmoto.sk choppermania.sk

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 1384
Áno, bolo to v pohode: 47% (653)
Nie, bolo to ďaleko za: 53% (731)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Suzuki SV650X

Adamoto KTM

Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEnterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (26 hodnotení)

Diskusia k článku: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
01.02.2010 12:39

Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Mato69
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mám rád tieto obrovské prekoňované motorky typu Busa, ZZR1400 a iné v rátane tohoto... Palec hore, za článok, fotky aj video [dobre] [dobre] [dobre] :-)


01.02.2010 13:39

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

fazer1
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradna mašinka aj ked mne osobne sa pači viac bez prednej kapoty verzia K1300R...


01.02.2010 14:16

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Nathan
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Táto motorka mne osobne nič nehovorí, ale mikulcovi davam palec hore za text [dobre]


01.02.2010 15:02

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

zeze
 Turista 

Ikona

pekne foto, stylova znackova prilba, ale rifle...pani, tie rifle!!!


01.02.2010 15:05

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Andys
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn test, riadny kus masiny. Raz ked vyrastiem... :-}

Cudujem sa obutiu - metzeler M3, mne na R1 mizli pred ocami. Co potom na tejto sportovej turistike. Na zadku musi byt slaba km vydrz.


01.02.2010 15:19

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Declen
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ako píše Mato69, tiež mám rád obrovské, prekoňované turistické motorky. GTR, FJR, ST, VFR... Dobre sa mi to čítalo. Je to pre mňa jeden z tých krajších baworákov.
Text a fotky - [dobre]


01.02.2010 15:57

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tentoraz super napisane, plus tradicne skvele fotky. [dobre] :-))) Jaaaaj, hned by som sa isiel povozit...


01.02.2010 16:34

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Prvým priekopníkom vysokorýchlostných turistov bola Honda CBR1100XX Blackbird co tak ZZR1100?
pripadne starsie FJ, GSX-F, GPZ alebo rovno od BMW K1 ;-)
XX je tak prvopocin hondy ostatni take motorky robili davno


01.02.2010 17:02

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Ked si spomenul BMW K1.... to je strasne skareda moto...ako v podstate skareda motorka neexistuje, su len take co sa niekomu pacia viac a niekomu menej ale komu ssa moze pacit K1 ? ( to je recnicka otazka, netreba odpovedat :D )


01.02.2010 17:25

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

erik1083
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

......................potrebujem poriadnu prácu :-(((


01.02.2010 17:50

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

atir
 Kávičkár 

Ikona

mne sa nezda hmotnost prehnana, ved je to velka motorka, nie nejaky krpaty supersport,alebo nahac. Poriadny chlap nemoze mat s nou problem.


01.02.2010 17:53

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

OndroXL
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

luxuj je luxus..my skolaci mozme len slintat :-(


01.02.2010 18:08

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

chrumka
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


01.02.2010 18:36

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

pepepe11
 Čoprák 

Hodnotenie: Dobré

Takéto veľké stroje mám rád...super článok [dobre]


01.02.2010 20:42

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

bmwk1200s
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ano ano. Uz sa na nu tesim. Presiel som na k 1200 s pol sveta a slusne si pojazdil aj na okruhoch. Velka, tazka a skareda. Ale vie pekne nasrat japoncov, hlavne na cielovke na panonii, hehe. Top speed 295 km/h Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bmwk1200s (01.02.2010 20:44)


01.02.2010 21:29

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

lubo628
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krásna je...


01.02.2010 21:38

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

JanciXX
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekný bavor, šitá na mieru premňa [dobre]


01.02.2010 21:55

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Zofre
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

..pjekna je(hlavne v tejto farbe),ale mal by som dilemu,ci radsej nezobrat K1300GT..no este ze na nu nie su bubaky,lebo by som sa vazne nevedel rozhodnut..


01.02.2010 22:21

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super test [dobre]
Konečne pekná motorka od BMW ;-)


01.02.2010 22:28

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

milanfazer
 Geriatrik 

Ikona

prečítajte si test v najnovšom Motohouse koľko žerie oleja,ale ináč by som ju bral


02.02.2010 0:05

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Shadowik
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super test, super moto co dodat ;o)


02.02.2010 9:41

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

neviem, čo by som dodal [dobre]

milanfazer: tiez som cital, bol som prekvapeny, moj nazor to pripisuje biednemu zabehu..


02.02.2010 11:08

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

KTM oranzova jej fakt svedci


02.02.2010 13:11

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Marcell :-D [dobre] [dobre] [dobre]


02.02.2010 13:13

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chcel by som sa opytat skusenych na ten quickshifter. V jednej relacii hovorili pani z eresracingu, ze radit s quickshifterom pod plnym plynom dava dost zabrat prevodovke a ze ju to nici.

tu to dava vyrobca za priplatok k motorke (a to este nejake bmw na prevodovky trpeli)

tak ako to teda je?

dik


02.02.2010 14:51

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

egres2
 Bahniak 

Ikona

Model, ktorý sme mali, navyše disponoval asistentom radenia rýchlostných stupňov (gearshift asistent) aký mávajú najmä pretekárske špeciály. Tento funguje na princípe krátkeho vypnutia zapaľovania, kedy môžeš radiť smerom nahor pod plynom bez spojky.
A čo nekonečné debaty o radení bez spojky.???


02.02.2010 14:54

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

na moto bez toho asistenta radis hore bez spojky, ale musis plyn ubrat.
s tymto zariadenim neuberas, proste radis pod plynom.


02.02.2010 15:10

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

"Ubranie" plynu zariadi krátke odpojenie zapalovania...

Aj keď tým, že držíš plyn ako hluchý dvere tam je hneď po zapnutí zapalovania capnutá plná sila... Myslím, že o "šetrenie" tej predovky sa stará tá elektronika...
Podľa mňa je to zvýšená záťaž na prevodovku, čisto úvahou, mojou, možno aj mylnou... (Ja si myslím, že aj klasické radenie bez spojky s ubratím plynu je vačšia záťaž). Ale technicky sa nevyznám do prevodoviek, takže kludne sa môžem mýliť.


02.02.2010 18:14

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

to bi ste sa čudovali, ale ket to budeš dávat bes spojki a ubereš, je to horší. Tak isto aj ze spojkú. Neubírat a nestuáčat spojku, ftedi to je ono.


02.02.2010 19:02

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

riki1
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

pekna moto, este aj farbu ma tu spravnu :-) , je na nej sice plno modernych zbytocnosti, no ale co uz, doba je moderna ... je to vlastne "Hayabusa pre prdlafku"


03.02.2010 10:19

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

bulldog
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Asistent radenia je návyková záležitosť >:-) /LSD je šuvix/, horšie to je keď sa ideš raz za čas previezť na inej motorke. To prevodovka skučí o pomoc. :-~
milanfazer- moja žiadny olej nežere.


03.02.2010 18:40

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

riki1
 Kávičkár 

ja len tak, ako vzdy 8-)

Pozri obrázok

Pozri obrázok

www.hayabusa.org/forum/gen-ii-busa-information...


03.02.2010 19:58

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

hen zas on... :-D


04.02.2010 13:57

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona

tie budiky su fuj odporne..ked si vezmem ze to je to, na co cumim cely cas co mam tu motorku, tak mi je divnô, najma ked je to najnovsi model. BMW musi vzdy nieco dojebat :-D


04.02.2010 14:00

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

manana
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tu aspon dali valce spravne


04.02.2010 14:50

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

nezabutko: treba kukat pret sebja a né na buďíki ;-)


04.02.2010 18:57

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona

mikulec: ja sa kukam pred seba, neboj, ale ked by som sa pozrel dole asi by mi som sa citil jak na csostroji..o 20 rokov dozadu


05.02.2010 22:28

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

banditak
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobry test, krasny stroj, super fotky cacao ! [dobre]

len to pomenovanie: "nemecky velke plochy" ...hmm.. no.. neviem co je vseobecne na velkych plochach nemecke (ducati maju taliansky velke plochy?) :-) ale je to subjektivne ako si pisal... ;-)


06.02.2010 9:28

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Dominik Cacao Juriš
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona

banditak> mal som skor na mysli BMW a Mercedes auta. Vzdy mi tie ich karoserie prisli rovne ako placka, bez prelisov a inych detailov. Ale aj to je SUBJEKTIVNE. niekomu sa to moze zdat vpohode.

som milo prekvapeny vasimi reakciami.

dakujem


08.02.2010 14:29

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

derbiTV
 Jogurťák 

Ikona

test dobry, motorka velmi pekna, K1300R este krajsia ale.. my si tykame (co sa tyka toho videa)?


11.02.2010 15:46

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

andel
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je nadherná! ;-)


12.02.2010 15:38

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

jebuto
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobrý článok o dobrej mašine. ono to naozaj je strojovňa


15.02.2010 12:58

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

rejdio
 Geriatrik 

Ikona

Až na tie džínsy bez chráničov a nemiestne ponosy na hmotnosť (fuckt som ešte nevidel 1300 kubíkovú motorku s hmotnosťou 600-vky) celkom dobrý test.


27.05.2018 8:22

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Romanka
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No ujovi na staré kolena zadrbkalo v hlavicke a pojazdil som Kacenku. A je z toho love story jak hovado ....Znovu som začal zit. Famozne zrychlenie, kvalty tam zlahlulinka padaju jak podprdy vo VIP zone na Chippendales, orgasticke zrychlenie , na tachu 270 a Kačenka furt drží ako anglická princezna vikingskemu yarlovi....neskutocna popitchovecka, vysmiaty som jak veverica. Aspon ze kardan občas trošku hryzie a brzdy sú ddecentne kusavejsie, inac by ta germánska dokonalost bola až sterilna. Trvalo mi 52 rokov, kým som zistil, co mi robí fakt kurwa radost. Famozna motorka, doteraz z mojich the best [dobre]



27.05.2018 10:06

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

durinkos
 Kávičkár 

Ikona

Mam ju pod plachtov ako sekundarku (k1200s) ale ked som po dlhom case na nu sadol tak som sa rehotal jak male decko. Uzasny stroj... >:-)


27.05.2018 10:50

Re: Enterprise na dvoch kolesách - BMW K1300S

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kedysi som na to vysadol, moto sa mi strasne nepacila, na design niesom vysadeny ale jazdne vlastnosti vyborne. Dokonca v dobe, ked som pokukoval, po nejakom okruhovom turistovi, to bol velky favorit a lacny, lebo sa uz objavovali prve gulanice z Germanie.
Problem je, ze sa na nu nezmestim.
Po urcitych upravach, by som sa zmestil, dnes je to "lacny" stroj, hlavne prevereny, drzi si urcitu cenu, ale za cenu dvoch vygulanych, je uz na polovici ceny novej.

Jej predchodca 1200 trpel na prevodovky, ktore sa rozsypavali a moznost vysypat kolieska a poskladat bola prakticky nulova, dnes viem, ze K1300 ma lepsiu prevodovku.
lenze pred 10 rokmi, by som to chcel na okruh a obcasne jazdenie mimo mesto, take celodenne sluzobky a vylety, do 1000km na den. Na okruhy ma ale moc neuzije, hoci prave ja si myslim, ze ta moto je idelana prave na okruhy, presnejsie presuny za okruhmi a nasledne jazdenie na nich.
Na okruhoch by som sa vyblbol, az by som zbieral brnkatka. Ale pred 10 rokmi.. Dnes uz viem, ze z pribudajucim vekom, sa rany tazssie hoja. Nielen cestny lisaj, alebo male frakturky, ale aj diery v mesci predrate. Tazko povedat, ci je to tym, ze ma clovek blizssie do hrobu, na tejto, alebo podobnej masine, alebo ci je to vekom, ked sa meter zivota, zda byt kratsi, ako ta cast, ktoru sme uz z rolky vytiahli..
Lenze prave tie presuny, su tryzna. 2m vysky, kolena napasovane v kapotazi, doslova natlacene a ked sa posuniem do zadu, na "okruhovu poziciu", tak po urcitom case, zosadam z pocitom, ze sa mi anatomia zmenila na "muchu" proste krcen svaly mam stuhnute a oci kukaju do oblohy. Ma to jednu vyhodu, ze pri krmeni, staci hadzat do nasypnika a prehltat.
Dnes by som tu moto, musel mat jedine pod plachtou a vybrat si, ktorou sa vyberiem kam.
Na to ale nemam garaz, aby som si robil zbierku stacionarneho potesenia.
Do mesta, ako je BA, je to dost hruby vtip, na kazdodenne jazdenie.
Podla mna, je to idelany adept, na technicky vyvoj v BMW, kde do toho napasuju DSG, alebo robotizuju prevodovku, skratka jedneho dna, bude to okruhovo-turisticky skuter.
Inak gratulujem Romanovi, ze si spravil radost, prajem vela stastnych km a nech sluzi ku stastiu a tvoj usmev je ako na tvojom avatare.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.