Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 612 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motoasist.sk VR46 - motosvet.sk
Get Adobe Flash player

Vyhraj Harley-Davidson Iron 883 za jedinú esemesku!

Nové Body záujmu:

Trasa (šotoliny) KTM 1090/1290 Adv R, Zadar okolie, Chorvátsko

Trasa (šotoliny) KTM 1090/1290 Adv R, Zadar...

Tomáš Hajduch - Awia - 01.06.2017
Časť trasy, ktorú sme jazdili počas testovania KTM Adventure...

Vodopád na rieke Zrmanja, Chorvátsko

Vodopád na rieke Zrmanja, Chorvátsko

Tomáš Hajduch - Awia - 01.06.2017
Pekný vodopád na rieke Zrmanja. Vedľa je reštika a aj kemping....

Pamatník Pierre Brice - miesto kde zastrelili Winnetoua, Chorvátsko

Pamatník Pierre Brice - miesto kde zastrelili...

Tomáš Hajduch - Awia - 28.05.2017
Pamatník na herca Pierre Brice-a. Nachádza sa na priesmyku Mali...

Maslenički most (cestný), Chorvátsko

Maslenički most (cestný), Chorvátsko

Tomáš Hajduch - Awia - 27.05.2017
Maslenički most, nazývaný aj Stari Maslenički most je cestný...

Obchádzka (zatvorený most Ružín) Opátka - Zlatník, Slovensko

Obchádzka (zatvorený most Ružín) Opátka -...

Tomáš Hajduch - Awia - 26.05.2017
V roku 2017 zatvorili kvôli havarijnému stavu most cez priehradu...

Ďalšie body a trasy »

BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (29 hodnotení)

Diskusia k článku: BMW R 1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.09.2011 11:26

BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napisane, s nadhladom a uprimne. [dobre]
Tie naklady na servis zodpovedaju veku, najazdenym kilometrom a hlavne poslednemu pouzitiu. Fakt ju nesetris. Take zaobchadzanie urcite neznesie kazda moto minimalne bez podobnych nasledkov. Kazdopadne moze to byt aj nasledkom urciteho zanedbania starostlivosti od povodneho majitela.
Drzim palce, nech vydrzi este aspon 100.000km... ;-)


08.09.2011 11:48

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

tref
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"pri páde utrpí väčšiu ujmu okolie než bike" :-D krasne

super clanok, najprv som sa zlakol tych dvoch stran, no potom na konci druhej som mal chut listovat este dalej. Perfektne!


08.09.2011 12:45

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tretia strana nebude, ja by som este zo dve kluedne precita. Proste parada. Napisane tak ako je.
Uz ked som cital (pre mna) tvoj prvy clanok motoride.sk/c/1752/juhom-vychodneho-slovenska.html tak som vedel, ze z teba nieco bude. Len tak dalej. [dobre]

Dobra motorecka a este lepsie citanie.


08.09.2011 13:34

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

cacho
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne a triezvo si to napísal [dobre]


08.09.2011 13:46

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napísané ;-) Mňa tiež kedysi lákala "tanková technika" .
S tou vodou na Supertenérke to nebolo až také zlé , motorku som ťahal po kamení za zadné koleso a praskol iba bočný plast kapotáže hrubý asi pol centimetra :-))) Z padacím rámom neskôr už bez šance poškodenia.


08.09.2011 14:05

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

[dobre]


08.09.2011 15:53

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ešte poriadne kolečko dopredu a bude to dokonalé :-)


08.09.2011 16:16

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

DeMaio
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja poškulujem po 1150 gskovej,ale myslím,že keď ten čas nastane a Donco ma už nebude chcieť voziť budem váhať a rozmýšlať aj nad touto 1100 vkou.
Velmi pekný článok.


08.09.2011 17:07

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

dragonhunter
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vyborne citanie - paci sa mi tvoj nadhlad pri opisovani plusov a minusov [dobre]
Motorka je to isto vyborna a tato tvoja aj mimoriadne pekna (so vsetkymi doplnkami a krasne spravenou nadrzou).


08.09.2011 21:14

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

hanchicken
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Je to nezmar, ziadna dizajnerska krasotinka, ale tieto nedostatky vynahradi funkcnost a ucel stroja


08.09.2011 21:53

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krasna moto, vyrobena za cias ked sa vyrabali este poctive stroje :-(((


08.09.2011 22:21

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

velmi prijemny clanok... ale jak si kurva dovolujes pisat o nedostatkoch GS :-(((((( :-D

- ochrana proti vetru a dazdu chaba, ale co sa tyka mlak a vody vrelo odporucam "zasterky" pod valce, mam ich od touratechu a robia svoju robotu prikladne

- spotrebu oleja ma kazdy boxer bez ohladu na horucavy, moja adventurka si cucne tak 9 deci na 10tkm, skor mi prekaza to ze ked je moc horuco motor ostava lenivy

- GS na nadrzi je popici [dobre]

- s tymi novymi tlmicmi si mi to napisal zo zadnej duse, stavim sa o flasu cerveneho sucheho ze tie na tvojej motorke to uz maju za sebou

- v zavere mas jednu hrubicu "onanéri" sa pise s makkym i

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2011 22:22)


08.09.2011 22:40

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Menton
 Skútrista 

Ikona

Raptor: tie zasterky (myslim take plexisklo za valcom) su asi super proti vode, ale v horucave a zapche vyrazne zvysuju teplotu motora a to teda nepotesi... Otestovane toto leto v Albansku... ;-)


08.09.2011 22:45

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ako mozu zasterky ktore su namontovane pod valcom (ja mam gumu) zvysovat teplotu motora?


08.09.2011 22:54

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Menton
 Skútrista 

Ikona

Citaj pozornejsie, ja som pisal o plexi za valcom, co sa tiez predava ako ochrana pred dazdom... Su dost vysoke a siroke a zadrziava sa medzi nimi a valcom horuci vzduch...


09.09.2011 6:51

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

pato
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

super clanok
paci sa mi ze ju len nechvalis ale pises velmi objektivne
a hlavne ju pouzivas ako by sa mala pouzivat
nie ako niektori imidzisti co tu jazdia po okoli v plnej polnej
na adventurach daju si za den 200 km a tvaria sa ako velki
turisti a teren oni a ich masiny videli len z cesty :-D


09.09.2011 8:28

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

keduska
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tomu sa hovori plynuly prechod zo 125ky na "vacsiu" :-D Zeon, super, uz len dostudovat, veeela chechtakov zarabat a budeme tu citat o vyletoch z celeho sveta.


09.09.2011 10:40

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

diwi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

konecne dobry clanok, co nezahmlieva drizdami [dobre]


09.09.2011 12:22

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je to krasna motorka.


09.09.2011 13:18

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

matoj
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

výborný článok dobre sa to číta, pekné foto no a tie náklady čo si písal sú na vek a km sú podla mňa v pohode... po dlhej dobe konečne na MR poriadny článok [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matoj (09.09.2011 13:18)


09.09.2011 15:00

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

kalupko
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekne napísané a hlavne s rozvahou :-)))

S tým radením som mal zozačiatku problém aj ja, no treba radiť okolo 4000ot, pri nižších nie je presné a treba tlačiť.


09.09.2011 15:31

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ja s prevodovkou ani z radenim nemam absolutne ziaden problem pri ziadnych otackach
ale zas je pravda ze zeon ma starsi typ prevodovky

p.s. prevodovy olej menim kazdych 14tkm


09.09.2011 19:57

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

cetan
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna motorka ... priam krasavica :-)


09.09.2011 22:03

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Hodnotenie: Dobré

Motorka krásna [dobre]
Článok super [dobre]


09.09.2011 22:45

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

akim
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to tak skareda motorka az je krasna [dobre]


10.09.2011 9:16

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

iaieiuuo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vďaka za objektívne "pokračovanie" prvého, pre zmenu emotívneho článku.
(potešilo o to viac, že som ten 1. objavil náhodou, len pred pár dňami)

Len tak ďalej [dobre]


10.09.2011 17:23

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

MareceqMTX
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pravdivý článok,nič sa nedá vytknúť...posledná veta sa mi najviac pačila...feri čo ta napadne ked si tu vetu prečitaš?


11.09.2011 18:10

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

blackbmw
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ZEON, uz mi tolko nedakuj, a tahaj dalsie kilometre, nech tu mame taky super clanok aj po 20.000 km...


12.09.2011 20:20

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Feri Zubal - zeON
 Turista 
Redaktor
Ikona

Som rád, že sa článok páči a pozdáva sa Vám. A časom pribudne aj tretia a štvrtá strana ale chce to nabehať ďalšie kilometre. Rád by som aj postavil priamo proti sebe 1100 a 1150 GS-u cenový rozdiel je u niektorých kusov značný pritom z funkčného hľadiska sú rozdiely minimálne.

raptor: No, zásterky sú riešenie ale mne tá voda nevadí. V článku som to spomenul iba pre úplnosť nedostatkov ak by náhodou nejaký cukríček chcel GS, aby potom nebol prekvapený, že sa rozpúšťa. A za ďalšie ktovie či by to v mojom prípade nebola krátkodobá investícia. Myslím, že by som ich čoskoro niesol utrhnuté kdesi v kufri. K téme tlmiče: Ja sa veru o nič nestavím :-))) lebo viem, že sú už po funuse aj som to písal v článku len takým neutrálnejším štýlom.

Awia: Poriadne kolečko by veru chcelo len nane peňáze. A k dokonalosti ešte aj tlmiče chýbajú.

Marek750: Ja nemám na mysli ťahanie motorky po zemi, v taký čas na GS oškriem iba padáky, žiadne pukanie plastov sa nekoná. Ale ak by som mal niekde ďaleko od domu vážnu havárku a prežil by som, motorka by bola roztrepaná tak čím menej vecí na nej treba opraviť tým lepšie, nie to ešte tak dôležitú vec ako chladenie na vodníkovy. Svoj postoj k tomuto problému som tuším vyjadril jasne v článku.

Kedi: Veeeľa chechtákov mi netreba stačí veľa :-) A teším sa na Baja Romania tam si čiernu GS-u pozrieš naživo ;-)

Kalupko: Ja mám problém (nie stále ale často) radiť medzi 1 a 2, pomáha trochu ho vytočiť ale zase pri otáčkach nad 5500 tam dvojka ide ešte horšie. Naj to ide asi medzi 3-4000. Ostatné rýchlosti mi to berie hádam aj pri voľnobehu :-D

blackbmw: Maťo keby som nebol spokojný neďakoval by som. A nejde tu len o BMW.

Inak info, ktorú som do článku nezahrnul. Na BMW som utrhol 2 z 2-och plastových kufrov, oba pri jazde v teréne. Na jednom sa prehli originál dodané plechy na uchytenie (rýchlosť cca. 150), na druhom praskol plastový jazýček do ktorého sa kufor zacvakáva (rýchlosť cca. 100). Značky Shad a Givi. Jeden kufor som ani nenašiel, škoda, že ten v ktorom som mal prilbu a tepláky :-~ Teraz mám kufor napevno prišrúbovaný k motorke. Takže kto chce vážne jazdiť terény, tak kúpte si rovno plechové kufre.



24.09.2011 3:18

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

tref
 Turista 

Ikona

Jestli muzu malu otazocku, tie "spevnovace" prevodovky, tak co to je, na co to je a funguje to? :-) Este som nic take nevidel


24.09.2011 10:16

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Feri Zubal - zeON
 Turista 
Redaktor
Ikona

tref: V TT katalógu to nájdeš ako Hard-Part GV gearbox reinforcement BMW R 1100 GS yellow www.touratech.com/shops/021/product_info.php... Na 1150 sú už inak riešené stupačky resp. úchyty stupačiek a tam sa ten diel už nedokupuje.


29.09.2011 9:52

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

african
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak citam a teda na paradu, aj masinka supeer.. tak laka ma vyskusat dostatky tejto masinky [dobre]


07.10.2011 9:30

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

chinaski
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ahoj, pekný článok.. mám jednu otázku:

Ako si už niekde písal, bol si rozhodnutý pre Africu a zhodou okolností si sa dostal ku GS.. máš už niečo odjazdené aj na iných motorkách - v partii tiež Afričana, teda ma zaujíma také malé zrovnanie týchto dvoch moto odhliadnuc od technických rozdielov a estetických rozdielov, hlavne čo sa týka prejazdnosti terénom, ovládania, pohodlia (aj pre spolujazdca ak je to možné) a pocitu z jazdy ako takej (cestovnej).

Keďže objektívna odpoveď na túto otázku asi neexistuje, postačí mi celkom subjektívna :-)

Ďakujem


16.10.2011 22:06

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

spirit
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne pekne , ja mam na svojej 129 tis, zatial bez važneho problemu. Pred rokom prdol potenciometer, ale dovolenku som dokončil aj tak . Ináč nič.
Je to agrostroj, nie umelecké dielo a tak sa aj správa. Mňa zatial nesklamala.

Vela stastnych km.


17.10.2011 18:33

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Feri Zubal - zeON
 Turista 
Redaktor
Ikona

chinaski: bude porovnávací článok práve Afriky a GS-ka a posnažím sa ho čo najobjektívnejšie napísať.


19.06.2017 23:23

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

bubak650
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zdravím páni nechcem zakladať novú tému tak to pichnem sem k tomuto peknému článku. Moju aprilku som vymeniť za BMW R1100GS. Už som si čo to naštudoval po fórach a chcel by som vedieť či môj nasledujúci postup bude OK alebo by ste mi ešte niečo poradili.
Takže:
1.Výmena oleja motor ,prevodovka, karda
2.výmena filtrov olej,vzduch
3.výmena batérie (trochu zle štartuje a neaktivuje mi ABS)
4. vymeniť sviečky
5. nastavenie ventilových vôly
6. zmeranie kompresie
7. Nastavenie všetkých bouderov (plyn,spojka, sýtič) na správnu hodnotu podla príručky
8. Synchronizácia podtlaku (pomocou "takzvanej vodováhy")

Motorka je v peknom vizuálnom stave ale mám pocit že veľa žerie, slabšie štartuje, cinkajú pravé ventily, nefunguje správne sýtič a nedrží voľnobeh :-D

Ak by ste poradili niekoho v TN čo toto robí tak by som to asi aj posunul na odbornejšie nastavenie.
Ďakujem za každú radu.


20.06.2017 0:22

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bubak650: Francuz v TT a bodka 8-)


20.06.2017 0:36

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

bubak650
 Edvenčr 

Ikona

Čav Menton
Takže berem to tak že sám sa do toho púšťať nemám :-) Tak nejak to duševne cítim rovnako :-D , ale tak hádam po tie ventilové vôle by som to zvládol nie ?. Na jednoválci som s tým problém nemal.

A prosím Ťa kto je ten Francuz z TT ? Chodím na ten smer často.

Diky :-)


20.06.2017 0:53

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: bubak650: body 5,6 a 8 chcu trochu viac skusenosti a naradie. Zvysok spravis aj sam, youtube ma kopec instruktaznych navodov. Dodrz postup, pouzi odporucane diely a oleje, utahovaci moment...


motoride.sk/?login=Francuz
Neviem, ako bude na tom s casom, ale ved skus. Posledne robi krasne renovacie a prerabky starsich boxerov... [dobre]


20.06.2017 7:51

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bubak, ak si to este nerobil a budes sa chciet hecnut tak si urcite vygoogli ze pri ventiloch treba nastavit aj axialnu volu

ale byt tebou tak koncom mesiaca zavolam francuzovi (teraz je v Grecku na moto). Je to pedant a seriozny clovek a mechanik.

p.s. zabudol si na brzdovu kvapalinu. Tu je ale take riziko ze ak nebola dlhsie menena tak ti odide ABS. Vymenit ju musis tak ci tak. Ak ti skape ABS tak poznam cloveka z vychodu co tie ABS dokaze rozobrat a zrepasovat.


20.06.2017 13:02

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

xnewstedx
 Turista 

A este vymenit vstrekovace
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=30508
advrider.com/index.php?threads/1200gs-injectors-in-the-...


20.06.2017 13:04

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tie vstrekovace menit netreba, je to moznost ako si mozes vylepsit chod motora a reakciu na plyn ale nie je to MUST HAVE uprava


20.06.2017 13:39

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

DDD452
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hm, tak som si vdaka tomu precital stary clanok, je zaujimave vidiet ako sa doba meni

cit. z clanku:
Vlastniť však GS iba kvôli jazde po asfalte je podľa mňa čisté pózerstvo. Sú na to aj vhodnejšie stroje.
a dnes je to uz uplne inak :-D


20.06.2017 15:40

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

copo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: bubak650: kompresie naco chces merat? Baterku nemen bude ti to robit stale, urob si vypinac na abs. Konektor z RJ abs najdi v zadu na nom prerus zeleny kabel, potiahni na rajdy vypinac. Po starte len s nim prepnes a vsetko ok. Ak nechces vypinac dava sa rele ktore po starte z alternatora da napetie na abs. Abs po starte kontroluje napetie tymto ho das na kontrolu rj uz alternatorove. Mozes si aj abs v terene vypnut za jazdi a nazad pustit len musis po spusteni ist pomalsie ako 5km/h . Vtedy sa aktivuje nanovo. Olej v kardane neni na ziadnom GS tak nemas co menit. Synchro a ventile si mozes urobit aj sam. Na Youtub je navod.

Na pravo ti ventile urcite necinkaju hrkoce ti prava klapka tak ako na kazdej starsej gs. Je na to opravna sada ale za par tisic km to iste.


Raz za rok to vsetko mam urobene za hodinu jazdim ;-) olej koncovy prevod, motor, prevodovka, filter mas robotu na 15minut, ventile na 15min synchro klapiek plynove lanka 10min. Merat tlaky netreba ale ked uz ventile sa robia , sviecky su vonku a je merak po ruke tak zmeranie 1min. Ostatny cas sa obliekas na moto a ides jazdit

V TN si chod kupit olej 20w50 a filtre vzduch, motor do Elit. Ak chces olej do prevodovky a koncoveho prevodu mam ravenoil za 5e liter ti mozem dodat. Na Ravenoil mam uz na gs nabehanych nieco cez 50tis km



Dôvod úpravy: :-( :-( :-(

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (20.06.2017 15:46)


20.06.2017 16:21

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

bubak650
 Edvenčr 

Ikona

Re: copo:

ahoj Tie kompresie chcem mera´t preto lebo som z motora vytiahol sviečky a jedna bola chudbná a jedna bohata, takže predpokladám že budu nejakým spôsobom rozdielne podmienky v každom valci. To synchro klapiek a volnobech si radšej nebudem, robiť sám, Menton ma odhovoril a myslím že aj urobil dobre :-) síce mi radí chalaniska z TT ale ten je na dovolenke ako píše Raptor a potreboval by som to ako tak schopne nastavené do buduceho štvrtku, idem na tom do nemecka. Bol som sa dnes pýtať v servise tuna v TN a vedia mi to naštelovať za 50 euro tuším. Ak by sisi na to trufol a niesi z ďaleka tak by som to aj tebe doniesol ak by sa Ti do toho chcelo ;-) ... Olej v motore už mám vymenený zajtra koncový prevod a prevodovkla. Filtre už mám nové taktiež a zajtra prídu sviečky takže už len tie klapky volnobech ventily(ak je to nutné) a asi aj nastaviť sytič lebo mám pocit že nič nerobí momentálne. :-D Ach jaj čo som si to zavesil na krk :-)

Pak to dám ešte každopádne pozrieť tomu Francúzovi keď bude menší časový stres.

S tým ABS znie to zaujímavo, akonáhle poriešim tieto existenčné veci tak sa pustím aj do toho :-)

Ďakujem inak všetkým čo sa mi tu snažíte poradiť ;-)


20.06.2017 18:46

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

wiese
 Turista 

Ikona

francuzovi som volal aj pisal,neznamemu motorku asi neopravuje-holt dobry majstri si mozu vyberat :-~


20.06.2017 19:13

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: bubak650: ja by som ti to zrobil ale momentalne aj cas mam aj nemam. Meraky na kompresiu som pozical a aj na synchro, budem to mat doma tak o dva tyzdne najskorsie. To ABS ak chces ti mozem tak o mesiac urobit, aj brzdovku hned v tom vymenit ked uz bude nadrz dole. Pripadne vsetko ostatne. Pisem ti spravu


20.06.2017 20:16

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

bubak650
 Edvenčr 

Ikona

Diky Copo tak pak sa Ti ozvem o mesiac keď už bude viacej času.

Inak ak by niekto našiel pri ceste na novom moste smerom na dialnicu a pak od dialnice okolo Dalitransu do Stankoviec krytku sviečky pravého valca tak sa k nej hlásim :-} Nejak si šla vlastnou cestou pri rannom zahrievani pred výmenom oleja. :'(


20.06.2017 21:22

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: bubak650: ja som takto tiez par krat stratil ale nasiel


21.06.2017 8:36

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

brazel
 Kávičkár 

Ikona

wiese , poslal som ti správu .


21.06.2017 8:42

Re: BMW R1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiese ???



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.