Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1878 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Sumoto Brno

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 4381
Áno, bolo to v pohode: 49% (2125)
Nie, bolo to ďaleko za: 51% (2256)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Cassida-apex-06-2018

Adamoto KTM

Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (23 hodnotení)

Diskusia k článku: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

28.03.2016 19:01

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

zubco1
 Kávičkár 

Ikona

tak doplnim len moje pocity. skusal som 16 zubove kolecko. celkovy dojem - moto nie je taka ucukana na prvych troch rychlostiach, dialnicna 130 km/h je taka viac v klude by som povedal, ale dostat sa na 160 km/h uz trva celkom dost dlho. 140km/h nie je problem. A na jednotke to uz len s plynom pri plnej akceleracii na zadne nezdviha :-} .

Zhrnutie - dobry prevod, ked viete ze chcete ist dlhsie dialnicne presuny. Na okresky bude lepsi povodny prevod


29.03.2016 18:14

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

Asfalt
 Turista 

Ikona

Chystám sa kúpiť kúpiť konektor regulátora napájania:
www.amazon.com/Regulator-Rectifier-Connector-Motorcycle...
Je to vec ktorá sa už pokazila na mnohých Tenerkách. Trpeli tým hlavne prvé ročníky. Mne to odišlo práve teraz po 58tkm. Zrejme preto že som ten konektor cez zimu omotal izolačkou. Po vyčistení sprejom na kontakty a uschnutí som ten konektor opáskoval izolačkou aby do neho nešla špina. Lenže to som nemal robiť. Jeden spoj v konektore zhorel zrejme preto že sa káble zohrievali.
Chce niekto ďalší ten konektor?
Poštovné z USA nebude lacná vec.


29.03.2016 19:00

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

Akurat dnes som ten konektor kontroloval (25000 km). Jak novy. Pred tym kontrolovany niekde medzi 10-15t km a osetreny Konkor-om 101. Este bol ten sprej stale v konektore.

Spominam hlavne preto, ze mam aj iny elektro-cistiaci sprej, ale oproti Konkoru 101 je to shit. Preto odporucam Konkor 101. Oxidacia mizne pred ocami, je nevodivy, takze ho nastriekam a ziadne susenie. Rovno zacvaknem.
(inak, pouzivam ho aj na retaz)


29.03.2016 21:30

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

mikibull
 Kávičkár 

Ikona

Spomínali sa tu problémy s regulátorom tak som konektor skontroloval 2týždne dozadu, stav tach. cca 13.000km, stav konektora ,,ako nový". 8-) Ešte by som mal ,,nejako" skontrolovat to spodné ložisko v riadení ktoré vraj dlho nevydrží, ale zatiaľ sa nijako neprejavuje a tej mojej Tereze nenakladám terén, iba ju beriem na vychádzky okolo komína (zatiaľ).


29.03.2016 21:35

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

FOGY
 Edvenčr 

mne sa na 660R po 20 tis vybilo jedno ložisko v zadnom kolese, ešte že som si to všimol doma a nie niekde v tramtárii


30.03.2016 9:57

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

Re: FOGY: Priamo v kolese, alebo to co je v rozete? To mi uz asi chytá.

Dôvod úpravy: tajné

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (30.03.2016 9:57)


30.03.2016 19:46

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

FOGY
 Edvenčr 

v kolese na strane kde je kotúč


31.03.2016 20:59

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

Asfalt
konektor
www.quadprofi.cz/e-shop/cs/regulatory-nabijeni...
a regler
www.quadprofi.cz/e-shop/cs/regulatory-nabijeni...

Mne ten kontakt vyhorel asi vplyvom vody, ktora sa dostala do konektora. Od kedy to mam poriadne zaizolovane, tak je to OK. Z vrchu som to zalial taviacou pistolou a omotal izolackou.
Nemyslim, ze by mohol vyhoret vplyvom tepla...

mikibull mozes byt v klude, to lozisko, teda loziska som menil az teraz pri 40 000km, a to jazdim dost teren... samozrejme nieje na skodu ich sem tam premazat

FOGY vidis, to je paradox, lebo ja mam este vsetky loziska v kolesach OK, ale teda je pravda, ze poctivo vsetko mazem...




03.06.2016 23:05

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

ja snad len tolko:
- presli uz viac ako styri roky od kupy tohoto stroja
- spravil som s nou viac ako 30 000km
- zazili sme spolu mnoho a kazdy sram na nej ma svoj pribeh...
- presiel viac nez rok od napisania tohoto clanku...

a zistil som jedine: mam ju rovnako rad ako vtedy, taku aka je...

vyskusal som niekolko variacii uprav jej podvozku a preto vas chcem upozornit na to, co som vlastne "vedel" uz davno:
ludia, neplytvajte casom a peniazmi upravami serioveho podvozku!!!
je to marne :'(

(pokial to neprekopete od zakladu, tak to nema vyznam!!!)

...ale stale si stojim za tym, ze na to jej turisticke zameranie je v pohode ;-)



03.06.2016 23:29

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

FOGY
 Edvenčr 

Re: Fonzy: presne máš pravdu s tým podvozkom. Je fajný mäkký na kľudnú turistiku. XT nie je rallye stroj ani ostré enduro. Nemá na to hmotnosť ani výkon.


04.06.2016 15:59

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

No tak ja som nahodil progresy do predku aj do zadku. Mam to nastavene na mäkko, tak to aj chcem. Porovnaval som to na trasach, co som bezne jazdil a aj na trati vo V. Šariši. Rozdiel nie je vyslovene "brutalny", ale zaznamenal som svoje zvysene kochackove tempo. Proste som siel rychlejsie. Nedokazem posudit pruzenie ako take, ale rychlejsie by som nesiel, ak by sa to spravalo rovnako. Niektorí hovoria o lepsej odozve podvozku, ci o tom, ze vedia, co robia kolesa. Ja to takto povedat neviem, asi to vnimam len "podvedome". Kazdopadne vymenu pruzin nelutujem.
Ale myslim, ze ak by som chcel ratat na trati sekundy, tak progresy nepomozu.


04.06.2016 19:46

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

progresy, podlozky, laborovanie s olejom, tuhsie linearne pruziny...
to vsetko som mal moznost vyskusat
niesom odbornik, ale po zvezeni na Tenerke postavenej na Ohlinsoch...?
hmm tak to bola ina kava - brutalny rozdiel, proste celkom ina motorka

nevravim, ze progresy trosku nepomozu, ale stoji to aj tak za prd - skoda penazi...


17.05.2017 13:46

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

ttrbb
 Edvenčr 

Ikona

Nazdar páni.
Po dlhej odluke a tunningu podvozku :-D sa chcem podeliť o môj úsudok.
Dopredu išli OHLINS pružiny a vzadu OHLINS tlmič ktorý mal v základe 80N pružinu ktorú som časom vymenil za 95N. Podvozok NIE JE motocross ale celkom slušné adventure. Dá sa s nim slušne jazdiť v teréne a na ceste už tiež nepláva. Moja váha je 95kg. teraz je podľa mojich predstáv v rámci technických a finančných možností.

VEĽMI VÁM ĎAKUJEM ZA RADY A NÁZORY .


18.05.2017 6:22

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

ttrbb- pozri si tento blog
www.youtube.com/channel/UC_er6k2sXSF3XkheO3J1W4Q
bol som pri tej motorke. Vzadu ohlins v predu mu podvozok poladil nejaký miestny šaman. Ale nič tam nepriádval navyše. Ladil pružiny a olej. Václav si dosť vychvaľuje.



Sergej,
www.youtube.com/channel/UC_er6k2sXSF3XkheO3J1W4Q


29.10.2018 9:32

Re: Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

tak tie komenty o podvozku mi pokazili radost :-O ostava do terenu KTM a AJP


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.