Anketa:
Nové oficiálne videá:
Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila". |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
OK |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Dakujem vam pani za reakcie... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
meloking: Klasická sršňovina Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
srsen vs. africa twin (autosalon na prime) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160 |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Pani, poradte mi prosim |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou.. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
|
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
[ |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ešte to môže byť magnetický hliník |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Vychadzal som z popisu padakov, preto som myslel, ze Al. Snad budu teda aspon pevne, ak je to uz zelezo |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Prešli magnetickým testom. Takže určite sú. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: urcite su? lebo v popise je, ze su hlinikove. musim zajtra pozret. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: teplak: Origo Honda padáky na Afriku sú oceľové. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
svastika? Hitler? Hladam konflikt? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Nostradamus: Ty asi poznas Nostradama, co opisoval pritomnost, ked ho spajas s aktualnym stavom LC8. Ja som pocul len o takom, co predpovedal buducnost, kedze vies, ze motorku pre mna nevyrobia. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hogo:: na lc8 adv. Ked chytis v terene padak o nejaky kamen ci koren v zemi, tak ho vie riadne vykrutit smerom k nadrzi a poskodit ju. Ked tam mas klasicke origo plastaky prip. karbonaky, tak sa bude moto po nich suchat a nezaprie sa o padak. A tie hlinikace "padaky" by som si na novu Africu radsej ani nedal. Tie blastre posobili na mna dost lacno. A zas radsej taketo plastaky uchytene na 2miestach ako tie lapanky s jednym uchytom. To som mal na moto raz a po prvom pade a odlomeny celeho uchytu spojkovej packy to slo hned na inzerat. Na LC8 su origoplastaky a tie znesu velmi vela |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: satos: pocuj vystupujes tu so svojimi poziadavkami ktore ja hodnotim ako nadstandardne. Tak som ocakaval ze ak mas nadstandardne poziadavky tak mas aj zakladne znalosti (pripadne google). Ano LC8 ma plastove blastre a nemusim byt preto Nostradamus a ani vlastnikom tej motorky aby som to vedel. Nemyslim si ze plastove blastre su pre standardneho turistu "okrasou"...a ak chces byt na mna este ironicky kludne pokracuj. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: matus: Tak toto bude pre mňa zas nové. Na ktorom lc8? Jak viac škody? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Satos> ja napr padaky nechcem. Na LC8 robia viac skody ako uzitku. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Tomu chalanovi na videu by sa zišlo keby tú páčku ručnej brzdy dočiahol. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: JanciXX: Páčka na ľavej rukoväti pri DCT je parkovacia brzda. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Tie na KTM vyzeraju celkom pevne, az desivo pevne aj ked su bez hlinika. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: raptor a la Nostradamus: Neviem, co ma LC8, ale ak podobnu okrasu, tak to je im na handu, nie ako vzor. A ak to nema BMW, tak to je ferove, lebo sa aspon netvaria, jaku to ma super vybavu (narazam jedine na blastre). |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
parkovacia brzda |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Awia, načo služi lava (spojková) páčka pri automate? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Na okraj len k dovybaveniu: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
satos - z uvedeneho mi vyplyva ze ziadna znacka nikdy nevyrobi motorku ktora by bola uplne podla tvojich predstav. Vzdy si ju budes musiet doladit podla seba... aj za 12500€ |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: raptor: Ano, kazdy ma vlastnu optiku. Beriem. No, ak by sa jednalo o cisto asfaltovu motorku, nech si ma ozdôbky na riadidlach ake chce. Ale tu sa bavime o cestovnom endure. Enduro, znamena vydrzat nieco a nie ze pekna farba. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
nahodou ... Afrika je po dlhom case motorka ktora ma pekne smerovky ... to menim vzdy ako prve ... hned za tym idu zalamovacie packy a drziak SPZ |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
satos - myslim ze vtedy som ta pochopil.. alebo zeby nie? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: HoGo80: Na tenere mam nejake plastove. Sice uz popraskali, ale fakt drzia dobre. Hlinikove som teraz dal na Gas-a, ale videl som u kamosa (jak dopadli), ze je to daleko od toho, co mam ja (na Tenere). |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Trochu poladené blastre na CRF podľa satos-a. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Nemám hliníkové blastre a ani nechcem, páčku som nezlomil nikdy... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: janoval: Veď jasné, každý podľa seba . Ja ho tiež nemením okamžite, keď vidím, že na "novej" je umelá. Počkám kým sa zlomý. Max. druhý výjazd :D. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Mne to je trosku jedno ako to pripada niekomu inemu. Ja mozem pisat len za seba, ze ja ich na terennu motorku nechcem. Mal som ich na DRke. Na konare a odletujuce kamebe mne plastovy chranic bohate staci a packa stoji 15E. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: janoval: trošku mi to pripadá, ako argument typu "nechcem mať pás v aute, lebo ma môže zachrániť, ak z auta vyletím". Aspoň ja viackrát tam schytám úder od konára + zachráni páčky a ruku pri páde, než by ma to ohrozilo. Video: Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Concept - Osaka motorcycle show 2016 |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
HoGo: letel si niekedy cez riaditka? Ja len minulu sezonu 2x z toho raz na roletach, zabudol som sa nabehol som na ne vo velkej rychlosti na prvej som vyletel a druha alebo tretia poslala motorku rovno proti mne. Rajdy som neudrzal a obe ruky sli hned dole medzi packy a rucky. Mat tam hlinikove chranice...nechcem si to ani predstavit. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
chalani čo riešite.. ja vám to v krátkosti vysvetlím |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: janoval: Prečo? Design? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
tretia vec: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
satos - hlinikove chranice ruk v serii neponuka ani KTM, ani BMW ani nikto... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: satos: Na druhej strane na ktorom cestovnom endúrku máš blastre s hliníkom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.03.2016 14:36) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Na ostatku, co som na Afrike sedel (uz po vystave) som si vsimol tie blastre na riadidlach. Jedna vec je, co vyzera lacno a druha, co funguje ako lacne. Ten tenky makky plast je mozno OK na asfalt a mozno sa pri polozeni motorky aj ohne - nezlomi, ale mat to na svojej moto, tak nie ze to dam dole, ale samo by to rychlo odpadlo. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Tak po návrate a po spánku čas na reakcie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.03.2016 12:19) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
alexa - jaj, no to ano, do porovnania ju mohol dat kludne. aj tak je to vzdy o subjektívnom pocite z jazdy. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: taka trapne divna debata.ake neodstastky to ma .sedadlo da sa prerobit hadice da sa prerobit.sak aj bmw si majitelia upravuju.dat na to nalepky yamaha super tenere 1000 tak uverim v znovu zrodeniu svojej milej.:D.len par ludi vyuziva maximalny potencial masiny ci uz na ceste alebo v lese.a treba uznat ze zatial tu prevodovku zatial neponuka kazdy respektíve nikto.a kedze vyzera to tak ze je to perfektne urobena kedze ju viacery chvalia.a s môjho pohladu bezneho jazdca som rad ze nemusim v terene trapit sa radenim a mozem sa viac venovat jazdeniu je pre mna vysoko pozitivne.niesom profik ale ked na to nedate poriadne terenne gumy ta afrika nikdy nebude jazdit enduro. pre mna africa maximalne paradny stroj.relativne lahka obratna.ma to potencial cestovatela ale aj bezneho chlapika jazdiaceho kazdy den do fabriky.proste univerzal. a hlavne ze to ma zvuk endura |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Na výstave bola R ka s 21 kou. Bez e podvozku. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: janoval: Kua, a ja tu sním o R-ku a tá ma menšie koleso ako susedov skútrik. Ešteže som nič nekúpil. (Sorry, nemohol som si to odpustiť ) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
tak to bola bez R |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
KTM 1190 ADVENTURE - elektronicky podvozok 17"/19" |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
The most comfortable way to fine tune the KTM 1190 ADVENTURE’s suspension setup is the Electronic Damping System (EDS). Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2016 15:29) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
1190 Adveture R má odkedy elektronický podvozok? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
alexa, vozil som sa, ale ze by som z toho odpadaval, tak to nie. jedine, coho bolo citelne viac je vykon ale aj ten iba vo vysokych otackach. ale ostatne veci, ako ergonomia posedu, alebo ten ich elektronicky podvozok, horsie ako nova africa. podla mna. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Awia: Nedať porovnanie s 1190 Adventure R ? Však nech motorkár vidí, že váha rovnaká, výkon uplne inde aj výbava a stačí mu dohodiť cca 2000 éčok. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Taky mily test, nepomoze, ale ani neuskodi, palec hore davam za to, ze si to chalani aspon uvedomuju |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
romoto takze lacne plasty na nadrzi, 4 skrutky zo zeleziarstva ktorymi su uchytene rajdy k vrchnemu okularu a vyfuk original jak z Yuki si si tiez nevsimol... nuz asi mas iny uhol pohladu na detaily, inak si to neviem vysvetlit |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Romoto: teším(e) sa na tvoj článok! |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
raptor: ja som zasa necítil tú lacnotu z BMW 310. Skladám článok o detailoch ako po minulé roky a tento bavorák má pár veci čo niekedy nemá ani vyššia trieda. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Na mna ta motorka tiez neposobila nijako lacno. Az na tu spojku a gumene hadice, ale to sa uz preberalo v inej teme. Mne sa ta motorka paci a asi keby prisla v cas, tak by som sa na nej uz vozil. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Re: Awia: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
deluxa - to aky kult pri BMW presne spominas? |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Ahojte, mal som nejaké cestovno pracovné povinnosti tak som sa k tomu dostal až teraz. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Gete> ja nie som vysadeny proti bmw...vadia mi iba niektori majitelia, ktori z mne neznamych dovodov tuto znacku glorifikuju a ostatne zhadzuju falosnymi argumentami pod zem. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: matus: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Tak som si skusil posediet a poobzerat teraz v Inchebe afriku, gs800ku a tigra a cuduj sa svete na malom GSku sa mi sedelo najlepsie aj ergonomicky je najlepsie poriesene pre mna a moju predstavu a to bavoraky a ten trapny gs kult neznasam.... Hned na prvy pohlad sa mi ta honda zdala ze z nej ide lacnota a poviazany rozpocet nemozem si pomoct aj ked to moze byt dobra motorecka vobec sa mi to nepacilo a nesiel by som do nej. Pre mna ideal je male gs800 adventure keby poriesili ten podvozok, trosku vahu a hlavne predok bola by to doslova idealna enduroturistika. Este ma napadlo minule sa tu niekto smial, ze pre dochodcov, ked sa tu riesil crosstourer a dtc ja som pisal prejdite sa a neuverite ako sa na tom jazdi a ake to je navykove v kazdej situacii. Afrika to len potvrdzuje ked jazdite dlhe streky a to k turistike patri tak jednoznacne dtc. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (17.03.2016 15:51) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Zatial jediné dvojkolesové BMW čo by mi mohlo do garáže je GTL. ......ale ono nie a nie prísť. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Gete - ja ano. Ked sa budem citit ako 60 rocny ;) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
gete to asi nie.... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Len debatuje...časom aj tak skončíte pri Bmw. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce