Anketa:
Nové moto videá:
Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ešte to môže byť magnetický hliník |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
[ |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
|
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Hodnotenie: Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou.. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Pani, poradte mi prosim |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160 |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
srsen vs. africa twin (autosalon na prime) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
meloking: Klasická sršňovina Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06) |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Dakujem vam pani za reakcie... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu. |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane: |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka ... |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
OK |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila". |
Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce