Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2487 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28566
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17010)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (19 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
14.06.2017 20:20

Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

TAZDEVIL
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak po tomto clanku....zena na bazos,deti zalozna a ideme si zablbnut :-))) :-))) :-))) [dobre]


14.06.2017 21:30

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

dustof
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Wuaaaa [dobre] [dobre]. Nemať skoro 2 metre a 105 kíl tak by už bola doma.


14.06.2017 21:39

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skromne, nič pre mňa.
Ale začínajú sa mi ľúbiť farebné lcd/tft/3D palubky. A pekné fotky v tých podzemných/podbudovných garážach.


14.06.2017 22:27

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

matozi34
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok plný emócií [dobre]
No vyzerá to tak ,že po dojazdení bude buď arytmia srdca, alebo
hnedé trenky... >:-)


14.06.2017 22:55

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Precital som, pozrel obrazky a usetril kopec bubacikou pri uprimnom zamysleni sa nad vlastnymi jazdeckymi schopnostami :-}
Alebo, ze by som si poriadne zamachroval na parkovisku, ale realne jazdil na rain mapu? :-D


15.06.2017 8:18

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Akože úplne zaujatý a neobjektívny článok...no nečudujem sa, z tej motorky to srší už na pohľad. >:-) [dobre]

Ale pridávam sa k meloking-ovi, vzhľadom k mojim schopnostiam by to bola pre mňa úplná zbytočnosť. :-}

...niečo ako mokré sny vs. realita u 15-ročného panica. :-D


15.06.2017 8:34

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

konečne emočný článok podla môjho gusta.

chcel som ho vyskúšať, nemajú ho v BA. myslím, že na neho mám.. ale poškulujem skôr po modeli so starším motorom, ktorý je neposlušnejší..


15.06.2017 11:08

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fuj, to je hnusna motorka, asi by som sa na nej ani nechcel odviezt :-D


15.06.2017 11:43

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vozil som sa na 1290 Adventure... a ufff
v naháči ten motor musí byť ešte vačšie peklo


15.06.2017 13:09

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

TomTee
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ale da sa to vydrzat, nie ze nie >:-)


15.06.2017 13:20

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

TomTee - jasne ze sa to da vydrzat, ale ked som na trojke odlepil predne koleso iba cez plyn... priznam sa zredlo mi od prekvapenia :-)))

podla mojho nazoru 160HP v cestovnom endure je velka zbytocnost ale verim tomu ze pri tom SuperDukovi sa najdu ludia ktori este nejakym ladacikom, vzduchacikom, powercommanderikom budu nahanat dalsie koniky :-)))


15.06.2017 14:10

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

TomTee
 Turista 

Ikona

Re: raptor: na trojke? Ja som akosi debilne rychlejsie pustil spojku pod plynom do 5 a ta svina poslala predne koleso hore... :-D


15.06.2017 14:15

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

oolo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hergot parada [dobre]


15.06.2017 14:16

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

verim, ale tak ale ako pisem, nepomahal som si spojkou a nebol to zamer :-)))


15.06.2017 14:40

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

TomTee
 Turista 

Ikona

No a vo vo vo vo tom to je, pratele


15.06.2017 20:20

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pri jazde na predchadzajucom modeli som videl iba nebo a asfalt tesne predomnou. Pridas a pozeras oblohu, zabrzdis a cumis na asfalt pred kolesom. Kazdopadne na tu cestu Europou by musel ist majitel s moto na voziku, toto nie je turistika ani nahodou ;-)


15.06.2017 20:48

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Hodnotenie: Dobré

Nádherná sexi mrcha, ksichti sa jak votrelec [dobre] osobne by som ale dal prednost BMW s1000r, vykonovo by som KTM nevyužil ani nahodou

PS : nie že by som BMW využil na doraz :-)))

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (15.06.2017 20:49)


16.06.2017 13:30

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

podla mna v tejto kategorii je daleko daleko vpredu tuono, keby som na to mal a vyberal si taky nahac volba by bola jasna....recenzia super dobre sa to citalo.


19.06.2017 2:46

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Po prvých 2.000 km sa mi zdá že to už konečne je hotový výrobok, nie nedokončený experiment ako bola 2015 čo som mal predtým.

Zatiaľ som objavil len jednu podstatnú chybu: Počas jazdy sa vypína. V 100 km/sa mi vypla a zastala. Čumel som ako magor že čo sa deje, neskôr som sliedil po internetových fórach a áno, stáva sa to. Tipujem že bude zvolávačka, aspoň dúfam. KTM mi k nej dala rovno aj odťahovú službu ("Mobility Service") na jeden rok zadarmo.

Ale okrem toho vypínania zatiaľ OK, je kultivovanejšia než tá predchádzajúca. Okrem sériového výfuku, na tom sa nedá jazdiť, zajtra idem objednať Akrapovič. Sériový má prehnaný ON/OFF efekt, ohromne nepríjemné.

Na turistiku kľudne, na predchádzajúcej som robil 3-4 tisíc kilometrové výlety dvakrát do roka bez ujmy na zdraví. Aj jeden 7.600 kilometrový, ale nie bez ujmy na zdraví.
Perlička: Bočné kufre za 530 EUR z modelu 2014-2016 nepasujú na tento model, zabil by som toho génia čo je tomuto na vine.

Ah, a ešte:

Pozri obrázok

Kamarát testoval jednu čerstvo zabehnutú u dílera :-D

Dôvod úpravy: Preklepy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (19.06.2017 2:48)


19.06.2017 9:02

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kamilko: tak ty musis byt neskutocne zalubeny do dizajnu tejto motorky :-D


19.06.2017 11:22

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Hehe, ani nie, napríklad Monstery sa mi páčia viac.

Ale bol som na prehliadke po 30.000 s tou 2015, a vravia mi, počuj, nechceš novú? Túto od teba odkúpime, doložíš nie veľmi veľký peniaz, a máš novú. Má Bluetooth! :-D

Ináč ten Bluetooth je nanič keď máš GPS - TomTom má tiež tie isté funkcie.

Bezkontaktný klúč je asi dobrá vec, čo ja viem, aspoň menšia pravdepodobnosť že ho stratíš, lebo ho nevyberáš z vrecka. Ale má aj jednu nevýhodu: Keď chceš odblokovať riadidlá, musíš zapnúť motorku.

QuickShifter je mne tiež tak trochu nanič, dal som ho len preto aby som zvýšil hodnotu pri budúcom predaji, lebo ľudia za tým šalejú. Treba s ním zaobchádzať rázne, keď doňho len tak ťukneš, stane sa že ti vyradí rýchlosť a otáčky vyletia ako šialené. Príručka tvrdí že sa dá používať už od jednotky, ale to by som nerobil. Používam ho väčšinou len od trojky smerom hore. Smerom dole som sa ešte neodvážil, môj mozog sa proti tomu bráni a nedokážem sa prekonať :-D

Motoricky je fakt kultivovamenjšia, jemnejšia než verzia 2014-2016. Sú aj takí čo ju nechcú, lebo im je málo "grázlovská" v porovnaní s tou predtým. Ale mne lepšie vyhovuje.

Páči sa mi aj to, že ukazuje na displeji tlak v pneumatikách. Aj keď akonáhle poklesne po 2,5, už sa sťažuje a pri každom štarte tam máš výstrahu. Ja som bez spolujazdca zvykol dávať len 2,4, tak teraz musím 2,5 aby to neotravovalo.

No a takto vyzerá kolektor 2 minúty po naštartovaní:

Pozri obrázok

Dúfam že to je normálne :-~

Dôvod úpravy: Po 10 rokoch ešte stále neviem dávať obrázky.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (19.06.2017 11:23)


19.06.2017 12:19

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kamilko - keby som robil v KTM na marketing tak ten zadny zvod by som nazval hidden cigarette raw lighter

inak čumím ako puk, mám vzduchom chladený motor ale teda kolená mi na ňom nesvietia ani keď tomu vypekám v horúcom lete niekde v passoch... :-O :-O


19.06.2017 12:27

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Sranda, ja som ani na jednom Duke nemal problem s quickshifterom. Na Monstri 1200 je ovela citlivejsi a nepresnejsi.

Hentaky zvod som mal na Varadere aj ja. Zober si, kolko ten motor vydychuje... Je to normalne.

Herghott


19.06.2017 12:30

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Test a napisane paradne...velmi dobre.

p.s.:
Taky zvod nie je normalny.....


19.06.2017 12:57

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Vďaka za info že to koleno vyzerá v norme.

Ten ShiftQuifter nenazval by som ho že je problematický, len treba vedieť že sa nemá hladkať ale kopať. Vyžaduje rázne konanie.
Ináč ShiftQuifter je softwarová aktualizácia. Čiže všetky moto už majú sériovo zabudované potrebné súčiastky, ale pokiaľ nezaplatíš neviemkoľko sto peňazí, neaktivujú ti ho.

Ešte som zabudol povedať že posed je oveľa športovejší v porovnaní s predchádzajúcou verziou. Citeľný rozdiel, hlavne na turistike. 28. júna ideme na 11 dní do Dolomitov, potom budem vedieť zhodnotiť či to vadí.

No a k tomu displeju – tak je ako Herrgott písal, spodný riadok nie je dobre čitateľný, hlavne keď používaš okuliare na čítanie, a jazdíš bez nich. Písmenká sú maličké. Plus, displej sa prepína z denného do nočného módu a nazad akonáhle prejdeš cez nejaký tieň, čo ma znervózňuje. A navyše otáčkomer v štýle ako ukazovateľ sily mobilného signálu na smartfone ukazuje len s presnosťou 1 čiarka = 500 otáčok. Ten predtým bol analógový a presnejší.
Celkovo ten displej, to je taká prvá, ešte nedokonalá verzia. Keby ho zväčšili a dali do neho TomTom Rider, to by sme o niečom inom hovorili.


19.06.2017 12:58

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Kamilko: ja som si namontoval takyto zvod, aby mi to v lete nekurilo na rit:
Pozri obrázok
Aj ked nevsimol som si nikdy, ze by zadny takto zasvietil....

BTW: videl som nedavno na vzduchom chladenom GSku presne tak isto svietit zvody.


19.06.2017 13:00

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kamilko jak to tak citam tak taketo nastavenie displaya by ma asi dostalo do vyvrtky (ciarky otaciek a prepinanie medzi dennym a nocnym rezimom)

zlate analogove rucicky s prepojenim na fotosenzor ktory automaticky zapne podsvietenie... [dobre]


19.06.2017 13:28

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Kamilko: jednoducho, ty tu moto milujes a vsetko jej odpustis 8-) [dobre]


19.06.2017 14:18

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Re Janoval: Hehe, super izolácia!
Čierny rám = model 2017. Už sa ti niekedy vypla počas jazdy?

Re Raptor: Výhoda dnešného softwarového sveta je že oni keby chceli, mohli by ten dispej úplne zmeniť jednou aktualizáciou. Zdokonaliť prepínanie denného / nočného režimu, zväčšiť písmo, alebo trebárs aj zobraziť „analógový“ otáčkomer. Samozrejme v obmedzení tých malinkých rozmerov čo ten displej má.

Re Menton: Áno, poznám túto tvoju teóriu. „Ak ju ľúbiš, niet čo riešiť“. U mňa je to skôr také Amore e odio, ako hovoria Taliani :-D


19.06.2017 14:25

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: Kamilko: Nevypina sa mi. Fotka je len ilustracna. Ja nemam Duke. Ja som to namontoval na 1190 Adventure 2014. Tusim je to diel z 1290 Super Adventure...


19.06.2017 14:36

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

tonoaaa
 Kávičkár 

Kde sa to prosim ta da kupit na 1290SA?
Dik


19.06.2017 15:04

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

myslis ten izolovany zvod?

Ja som kupil v KTM BA

60405008000 Manifold W. Integ. Insulation (1290 Rear Manifold)


19.06.2017 15:32

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

OK McCain! Vďaka za radu! [dobre]


21.06.2017 23:14

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Trvalo mi 3dni, kým som článok dočítal. Táto veta Hergy:

,,Nie, to skutočne nemohli kresliť tí istí ľudia, čo niekedy navrhli RC8 alebo SMT",

to si si posral :-D :-))) ale fajn, prekusol som tvoj výrok a rozdýchal som to >:-) :-)))

Ale k veci: Velmi pekne napisany clanok, velmi podobny dojem vo mne nechal SuperDuke GT, pre mna absolutne top motorka. No nakoniec z pragmatickych dovodov som aj tak skoncil pri 1190 Adventure

Co mi ale neda spat: v com je este lepsia ako GT? Na GT mi tusim vadila pridlha sestka, quickshifter zapalovanie odpajal akosi dlho a trakcna kontrola zbesilo riesila dvihajuce predne koleso pri zrychlovani (to iste aj na mojej Adv)... jo a GT ma takisto naklonove asistenty (MSC Bosch) ako R, ci R ma este nieco modernejsie?

Sakra mozem tej orandzade nestastnej tolko odpustit a tak ju mat rad? >:-)


22.06.2017 9:22

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Varan: Seva mladej :-)

Aaale no, mohol som tam napisat aj RC390 :-)

Dakujem za pochvalu.

V com je lepsia ako GT? V kompaktnosti a obratnosti. A mas na nej iny pocit, lebo tam nie su ziadne plasty.

Aaa s tymi naklonovymi systemami na GT mas pravdu. Opravil som to v clanku.

Herghott


22.06.2017 10:51

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Posledná GT už má tento istý motor? Myslím že nie.
Tento motor je lepší než mala verzia 2014-2016. Má zo 6 menších zmien ako titánové ventily, pozmenený hriadeľ, a podobne. Výsledok je že má lepší záber v nízkych otáčkach, a je to naozaj cítiť.

Celkovo motor pôsobí kultivovanejším, precíznejším dojmom.
Každá nasledovná verzia SuperDuke je menej hulvátska a viac civilizovaná než tá predtým. Niektorým to prekáža, mne to vyhovuje.

Ďalšia vec čo vylepšili je šiesty prevodový stupeň. Predtým bol málo využiteľný, bolo treba ísť aspoň 140. Teraz je bez problémov použiteľný už od 115-120.

Len ma veľmi prekvapuje (a to som už aj minule povedal) čo píšete o podvozku. Máme takú WhatsApp skupinu majiteľov tejto moto, je nás tam zo 50. Píšeme úprimne o problémoch, aj o takých ktoré by sme nikdy nenapísali do diskusií na verejných fórach (teda, oni by nenapísali, ja áno :-D ). Keď sa hovorí o slabinách tejto motorky, vždy najviac spomínajú podvozok. Mnohí si vymenili pruženie za Ohlins, alebo aspoň náplň v prednej vidlici. Tlmič riadenia považujú za neefektívny.
Ja to neviem posúdiť, lebo nie som až taký zdatný jazdec, len poukazujem na tento rozdiel.

Alebo možno Tebe, Hergott, zvlášť dobre sadla. To nie je moto čo sadne každému. Ten kto prešiel zo superšportu, alebo napríklad z niečoho ako Triumph Speed, kde zapichneš to predné koleso a drží to tam ako prilepené, ten dlho so SuperDuke nevydrží. Mnohí ju po krátkom čase predali a prešli na Tuono, alebo nazad na superšporty.

Toto je iná moto. Taká hravá, taká vysoká koza s dlhým rozsahom pruženia. Ako keby terénna moto prezlečená za cestnú. Predné koleso hneď ide hore, zadné sa hneď šmýka do strán. Alebo lepšie povedané, išlo by hore a šmýkalo by sa do strán. Keby to všetko prísne nekontrolovala elektronika.

Elektronika je na tejto moto najlepšia a najhoršia vec. Najlepšia preto, lebo je premakaná, a keď funguje, funguje úplne skvele. ABS je také že ani nevieš že sa zaplo. úplne jemnučké. Trakčná ti dovolí dostať zadné do šmyku chirurgicky presne toľko, koľko chceš. Rozdiely medzi nastaveniami "RAIN", "STREET" a "SPORT" sú citeľné. Na RAIN jazdil môj brat keď mal nový vodičák s nulovými skúsenosťami. Na toto môžeš posadiť doslova hocikoho. Nič sa mu nestane.

A keď chceš, môžeš všetku tú elektroniku povypínať. Len potom by to bolo asi ako dať sedlo na 120-kilovú chlpatú gorilu.

Dôvod úpravy: Preklepy

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kamilko (22.06.2017 10:53)


22.06.2017 11:16

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Osobne by som viacej ocenil normalnu recenziu motorky ako tuto osobnu spoved zamilovaneho chalana (autor zvycajne pise super recenzie, len teraz sa nechal trochu uniest) - teda prvych par odsekov, po polovicke prvej strany som to vzdal...

Inac vie mi plz niekto povedat na co je dobre vyberanie DB killeru z vyfuku?
Teda okrem nasierania plechovkarov, ludi na sidliskach (rano, vecer, v noci) a pod...
Miesto toho je lepsie sa naucit defenzivnejsiu jazdu a spravat sa podla pravidla vsetci ta chcu zabit!


22.06.2017 13:15

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Hergy ty rypák :-))) [shake]

Vo vela veciach s Kamilkom suhlasim a dakujem za objasnenie zmien medzi novym R a minulorocnym GT [dobre]

PeterUK: jazdil som SuperDuke GT aj starsi SuperDuke R a reku chlape, nech to vyzera akokolvek, je to fakt taka bomba, nepride mi ten clanok nejako subjektivny, ale ved skus a uvidis :-)

Kamilko: ty si mal ake problemy? Ja s 1190 tiez zopar mam :-D


22.06.2017 14:48

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ake problemy s 1190?


22.06.2017 15:23

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Ja som mal šťastie, mal som "len" olej tečúci z motora, problémy so spojkou (v. 2015 mala ešte minerálny olej – zavzdušňovala sa), všelijaké elektronické hlášky (ERROR sem, FAILURE tam – našťastie bez následkov), a blbosti ako odchádzajúce smerovky a odpadávajúce zadné svetlo.

Minulý rok v diskusii k článku o 2016 Special Edition som pospomínal aj iné čo mali kolegovia:

motoride.sk/?P=phorum&clID=7519&inwin=t

Najhoršia bola asi tá voda v zadnom náboji čo spôsobovala jeho zhrdzavenie, rozpad a potom tancujúce zadné koleso.

Jeden kamarát čo má dve SuperDuke s nabehanými spolu takmer 100.000 km (okolo 60 on, oko 40 manželka), ten je najväčší smoliar, tomu sa stalo hádam všetko dvakrát. Radiátory myslím že už 5-krát menil. Nepomôže ani predný kryt, vibráciami sa po čase zničia.

Zase na druhej strane, ich motorky sú najviac modifikované zo všetkých. Celý katalóg Power Parts (vrátane systému Akra – nielen koncovky), a plno ďalších zmien – Rottweilery, Cyclop svietidlá, a neviem čo. Jeden čas mal dokonca aj automatickú spojku Rekluse, kým nezunoval že mu ju pri každom servisnom zásahu rozladia lebo musia do toho šprtať (ťažko to vraj potom nazad nastaviť).

Pre tých čo budú niekedy kupovať SuperDuke: Odporúčam NEMODIFIKOVAŤ! Táto moto je postavená na limite, s minimálnymi toleranciami. Takmer akýkoľvek zásah bude s najväčšou pravdepodobnosťou na škodu.

A hlavne, hlavne, hlavne, ruky preč od PowerParts. KTM PowerParts predstavujú najmizernejšiu kombináciu cena / kvalita s akou som sa kedy v motocyklovom svete stretol I-GRR

Ja som bol pred dvoma rokmi nováčikom vo vzrušujúcom svete KTM, a bol to pre mňa šok. Nechápal som ako sa veci majú. Že keď z motorky (z novej, v záruke) tečie olej alebo kvapalina z radiátora, odpadávajú nejaké svetlá či smerovky, alebo prestane fungovať spojka, to sa nič nedeje. To je vo svete KTM norma :-D

Že ktorýkoľvek z týchto problémov trvá týždne než ho v záruke vyriešia, tiež norma. This is KTM! This is Sparta! :-D :-D :-D

Myslel som si že keď zaplatím dosť veľký peniaz, že dostanem nejaký luxusne kvalitný výrobok. Nie nie, to tak nie je. Luxus máš v tom že máš super zábavnú a mierne exkluzívnu moto. Všelijaké menšie poruchy a blbosti si povinný jej odpustiť. Keď chceš spoľahlivú, kúp si Hondu ;-)


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (22.06.2017 15:27)


22.06.2017 15:39

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Kamilko: ved nikde nepisem, ze GT ma rovnaky motor ako SDR 2017...

Ano, viem, ze o tom podvozku si pisal uz ked sme minuly rok otestovali SDR Special edition. Pocas tohtorocneho testu som si na to spomenul. KTM v medialnych materialoch pise, ze podvozok mierne upravila.

Ja ti mozem odprisahat, ze som nejazdil na nahaci s lepsim podvozkom. Nespominas tam ziadne zavady, iba technicke nedostatky. Vpredu sa fakt neda nastavit predpatie, co je inak jednoducha vec, ktoru maju aj lacne motorky. Zadok je plne nastavitelny. Neviem si predstavit cloveka, ktory by toto vymenil za Ohlins. Je milion motoriek s nedobrym podvozkom, a ludia si pritom na nich nekupuju Ohlinsy, a ze to robia pri takejto motorke, to je mi zahadou. Akoze je rozdiel mojich cojaviem 500 km a ich trebars 20 000 km, ale zase hadam nie som az tak uplne mimo misu.

Re: PeterUK: Dikes za palec dole :-) Neviem ci si niekedy skusal taku "divokejsiu" motorku. Ak nie, tak ver tomu, ze by to v tebe nastartovalo uplne ine pocity nez dokaze dat trebars litrovy Strom. Ked sa tento test lisi od mojich ostatnych, je to preto, lebo aj ta motorka sa lisi od ostatnych.

Co sa tyka toho DBkillera, tak minimalne sa motorke bez neho o nieco lepsie vydychuje a mas vacsi zazitok z jazdy. Ono to zase nie je taka obrovska zmena ked ho vyberies, lebo tak ci tak je tam katalyzator jak svina. Ja susedov nenasieram, vacsinu motoriek vypinam uz na zaciatku ulice a ku domu uz len "dorolujem". Plechovkarov neriesim, ved aj oni maju take laufy.

Herghott


22.06.2017 16:30

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Re: Hergott: Viem viem, to len Varanovi som hovoril, lebo sa pýtal aké sú rozdiely medzi GT.

Tak s tým podvozkom, to som úplne prekvapený. Pozri, práve dnes:

Pozri obrázok

Ďalší menil za Ohlinsy.

V tej skupine mám zatiaľ len ja verziu 2017, že by bol ten nový podvozok tak veľmi vylepšený?
Nedokážem to posúdiť, lebo pri mojom spôsobe jazdy to nepocítim. Nehovorím že nemáš pravdu. Je mi to skôr záhadou, než čokoľvek iné.


22.06.2017 16:53

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Napriek tomu, s čím ma tá motorka rozčuluje, tak jediná, za ktorú by som vymenil je SuperDuke GT

raptor: vytečený predný tlmič, praskanie v krku pri silnej zmene záťaže (plný plyn-plné brzdy), vôla v riadení, ktorú mi nevedia v servise ani na tretíkrát odstrániť (motorka sa nad 200 vlní tak, že je to na zabitie a to aj bez kufrov, málinko pomôže pritvrdiť zadok na 2+batožina, s kuframi problémy začnú nad 140 a sranda končí nad 160). Tento posledný problém je však dosť známy, niektorým pomohlo vymeniť ložisko, niektorým nový predný ráfik, niektorým nová predná guma, niektorým aftermarket tlmič riadenia, no názory sa skôr rozchádzajú... každopádne predajca mi ani na tretíkrát tento problém nevyriešil a kvôli záruke sa do toho vŕtať určite nebudem, importér sa vykrúca ako čínsky predavač treťotriedneho tovaru za 2,50 v stánku na trhoch. Ja vidím najväčší problém v KTM CEE (Bratislava)


22.06.2017 17:48

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Varan to si ešte nebol v Barcelone. Jediná predajňa - monopol na štvormiliónové mesto ktoré žije motorkami.

Navyše ju riadi človek, ktorý je tak trochu obchodný génius. Predáva ich toľko, že SuperDuke sa tu vôbec nedá považovať za nejakú exkluzívnu moto. V nedeľu na výjazde bežne stretnem dve-tri.

Jeden jediný servis. Praská vo švíkoch, termín ti dajú na týždne dopredu. Všetko majú na háku, absolútne si nevážia zákazníka.

Škoda reči.

Čudná firma, KTM. Veľmi čudná.


25.06.2017 21:38

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: Kamilko: toto sa na "lovensku" tyka aj dalsej moto znacky na tri pismena....

Osobne mozem odporucit KTM servis v Matuskove pri Galante... [dobre]


11.04.2018 11:30

Re: Vyskúšali sme hypergenerátor adrenalínu KTM 1290 Super Duke R 2017

petrikmt01
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nie je moja pomyslená krásavica.., ale je to pre mňa "dokonalé porno" a ja chcem jazdu života!!! >:-) [dobre] Môj nový sen????



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.