Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4139 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
13.08.2018 11:48

Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zlatucke, chutnucke (bez ironie, naozaj), ale na európskom trhu uplne zbytocne vozitko. Pomer cena/vykon uplna katastrofa. Lepsie sice ako CRF a G310, ale kto si chce nebodaj naozaj dopriat fungel tejto kategorie, musi siahnut po Versyse. A neviem co este dodat


14.08.2018 9:27

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Verím, že je to dobrá motorka, mať 18, tak je to vážny adept. Zboku aj pekne dospelo vyzerá, no neviem jej odpustiť 2 veci:
1. Výkon. V dobe A2 do 35kW nerozumiem tak malému objemu aj výkonu, možno pre iný trh, ok
2. Predné svetlo. Tak pekná motorka a tak škaredé chudobné predné svetlo? Tá motorka je smutná z toho, aké škaredé svetlo dostala. Pokazilo to inak veľmi podarený zvyšok.


14.08.2018 10:13

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Píšem Off topic , tak sa nerozčuľujte !

Ale stojí za to , lebo tento V-Strom je už dobrodružstvami určite zasýtený :
advrider.com/index.php?threads/the-400-000-mile-k3-dl10...

K V-Strom 250 sa neviem vyjadriť , ale ak to má maximálku 135 , tak v záujme aspoň akej-takej životnosti človek môže jazdiť stálych 95-100 , čo je fajn tak po blízkom okolí , ale veľmi nie do vzdialenejších cieľov (lebo diaľniciam sa človek proste niekedy nevyhne) , no a so 188 kilami živej váhy a cenou 5 a pol , tak to už ani po okreskách , darmo sa tam niekto bude na tej prednej sedemnástke natriasať po krtincoch .


14.08.2018 10:18

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

preco nie tu hondu? Papierovo sa mi vidi lepsia.


14.08.2018 13:18

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

zeze
 Turista 

Ikona

Re: matus: CRF je slabulinky jednovalcek na mäkkom lowcost podvozku. Jej vlastnosti pekne zhrnul Erbe po navrate z 33.000km tripu nasledovne (kopia z diskusie na motoride):

1. je o nepochopiteľných 12kg ťažší, čo je skoro 10%
2. podľa všetkého má rovnako slabý a mäkký podvozok
3. má rovnaký a rovnako naladený motor, ktorý je, na rovinu povedané, slabý a ešte s vyššou hmotnosťou, no...
4. má vyššie sedadlo - pre mňa je to mínus lebo som nízkej postavy. So svetlou výškou ani Lko nemá problém, takže zbytočnosť
5. nádrž je väčšia o 2,2L čo je skoro úplne jedno. Reálne to je dojazd 50km, teda rozdiel 200km vs 250km.
6. cena je vyššia o 1300eur. Za to sa dá spraviť Lko s nádržou 13L(Acerbis alebo IMS), podvozkom z iného sveta (HyperPro) aj plexi (ebay z TR) a ešte zostane :-)


15.08.2018 9:45

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: zeze: pravdu máš Versys-X je mocno fajn. Kawa prvá začala zvyšovať z 250 na 300 a teraz dokonca 400. Turisticky je to fajn voľba...

V-Stromu 250 trochu chýba sila ale buďme úprimný - cestovať sa dalo aj na Varadero 125 a? Je to len o voľbe jazdca. Čo ide v pohode stovkou to na pohodovú turistiku fajn...

CRF250 je voľba jasná - do terénu... nie je o čom... [dobre]


15.08.2018 11:12

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Re: Awia: dalo sa, cestoval som na malom Varadere, 110 km/h cestovná rýchlosť. Stačilo. Vysmiaty som bol od ucha k uchu. Ale na VP A1 som nič silnejšie mať nemohol. Ak by som mal ale čerstvý A2, asi si rozmyslím, čo kúpim, ak môžem mať moto do 35kW, ktoré idú smelo cez 150 km/h. Myslím si, že keby má malý stromček motor s parametrami KTM390, zožal by omnoho viac úspechu, lebo vyzerá (až na predné svetlo) veľmi pekne a dospelo


03.09.2018 20:12

Re: Suzuki V-Strom 250 2018 - hladný po dobrodružtve

piano
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Novinka 2017 "pohorela este skor nez sa zapalila"
3 dovody preco:
1. vaha. 188kg na mokry motocykel s 25km vykonu, to je snat len zly zart. Soudruzi v suzuki nekde udelali chybu, len to tu motorku uplne diskvalifikuje. Jazdil som moto 30000km velmi podobnej konstrukcie s indetickou vahou-Aprilia Pegaso Strada. Takze kratko na temu: Na Pegase je maximalka 170km/h a cetovna rychlost co najviac motoru pasuje je 110km/h pri 3900 ot/min. Na pezinskej babe Pegaso so svojimi plne vytazenymi 49koni jazdi nanajvis temperamentne, urcite nie sportovo. Dlha trasa v tandeme a nalozenym kufrom na 5.kvalte jedine po rovinke, hornate cesty a husta premavka=caste predbiehanie uz len na 4.kvalte v rychlosti 80-110km/h.
Tak teraz si viete predstavit jak jazdi tak isto tazka motorka s 50% vykonom a 40% silou.
2. Cena. Za tie sluzby co ta tazka 250-ka poskitne je jej cena neumerne, priam kozmicky vysoka.
3. na tak pomalu jazdu co ta 250-ka poskitne je daleko lepsi výber lahka 125-ka povedzme Aprilia Tuono 125, kedze sa rozbieha len o malo pomalsie ale radost z jazdy je neporovnatelne vacsia diky malej vahe 125-ky. No a na solidne v tej cene cestovanie jednoznacne nieco jazdene v dobrom stave zo strednej kubatury s moznostou homologizacie do 35KW, ako na priklad spominane Pegaso Strada, ktore je aj aktualne v ponuke motobazaru motoride...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.