Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2558 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26267
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15861)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10406)

EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (19 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

16.11.2018 18:19

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: xtremo: my to chápeme. Ale keď sa jeden pozre na produkt ktorý predstavili tak sa nestačí diviť. Mohli si odpustiť ten marketing ktorý zo skutočným produktom nemá nič spoločné a peniaze mohli použiť na vývoj ktorý spominas.
Alexa7 to tiež pekne popisal.
Môj osobný pohľad je (svojho casu som zvažoval aj Tenerku 660), ze keby dali na trh vynovenu Tenerku s nižším sedlom (bola to vysoká koza a nemohol som dosiahnuť na zem- nie každý má 180+ cm), osekat z nej zopár kíl (na ten výkon co ponúkala bola ťažká) a dat jej 6 stupňový prevodovku, tak ju mohli predávať ďalších 10 rokov. A mohli si odpustiť celý tento marketingový cirkus. Možno peniaze za marketing by im pokryli výdaje na zmeny ktoré som popisal.
A poviem ti ešte jednu vec. Ta 16 litrova nádrž je VTIP. V dnešnej dobe mohli urobiť ľahkú nádrž z plastu-tym ze ju vytvaruju tak aby s nej dostali co najvyšší objem paliva pri co najmenšej ploche a nechať na majiteloch koľko si do motorky natankuju. Chceš lahsiu a obratnejsiu moto? Jazdí s pol nadrzou. Chceš dojazd? Natankuj doplna.
Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (16.11.2018 18:29)


16.11.2018 21:04

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

mne to je vsetko jasne, sam som mal dve tenerky a bol som spickovy jazdec (rozumenj ledva na spicky) kedze mam 175cm a tej motorke okrem vykonu nechybalo pre moje potreby vobec nic (bola trochu makka to je fakt ale to az tak nevadilo) takze z mojho pohladu je toto krok vpred a to poriadny

ano mas pravdu ze peniaze z marketingu mohli ist do vyvoja ale uberala by sa smerom vacsieho extremu ktori ludia az tak nepotrebuju a predavala by sa menej pretoze ten marketing proste predava.... Ja to vidim rovnako ako s Afrikou alebo GS - ludia si ju kupia preto ze ju chcu mat aj ked ju nepotrebuju a nevyuziju

za vsetkym su peniaze a ciarky predaja t.j. dat o 10mil € viac do vyvoja a urobit nieco vymakanejsie a nasledne predat 20.000 kusov alebo to nechat priemerne a nasypat tie prachy do marketingu a predat tych kusov 100.000 ? aj v Yamahe ako znacke su len ludia ktorym ide o prachy a predane kusy



Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil xtremo (16.11.2018 21:06)


17.11.2018 7:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

FOGY - nechapem naco do tvojho toho tahas obvesanu Touratesacku GS. :-O Videl si niekedy Rada zubora na GS jazdit? Alebo to ze ma niekto na svojej GS doplnky Touratech znizuje terennu prechodnost tej motorky? Alebo sa len snazis priehladne brnkat na strunu kedy si myslis ze ma k niecomu vyprovokujes? :-)))

Tvoja XT660R nie je idealna motorka na dialnicne presuny. Do terenu je na jednovalec skratka tazka (porovnavam s konkurenciou od KTM 690 / Husqarna 701). Tieto dve tiez nie su na dialnicne presuny ale v terene su lepsie.

Nova Tenera 700 ma o jeden valec viac - cize na dialnicu lepsia. A aky teren prejdes turistickym tempom offroad zavisi predovsetkym od teba (80%) az potom od tej motorky (20%) (bez ohladu na to akej znacky to endurko máš)


17.11.2018 8:10

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

Re: raptor: som rád, že si ma niečo naučil o motorkách. Mám 53 rokov a prvú motorku JAWU Mustang som mal mal vtedy, keď ty si sa narodil.


17.11.2018 11:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Fogy... je uplne jedno kedy si sa narodil a kedy si mal prvu motorku, kedy som sa narodil ja a kedy som mal prvu motorku ja.

V jednom prispevku pises o otacani sa v zlabe a v druhom o dialnicnom presune. Tak som si len dovolil slusne podotknut ze tieto dve vlastnosti sa navzajom vylucuju. Ak si nepraješ aby som na teba reagoval stačí povedať.

K uplnej dokonalosti tvojho ostatneho príspevku si ešte zabudol dodať obligátnu floskulu že máš nacúvané viac ako ja najzdené dopredu a bude to jak sa patrí. [dobre]


17.11.2018 12:25

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

A ja mam 21 na gs osadenu a vybavene . A tenerka je pekna. A dam si pivo a pockam na testy


19.11.2018 11:41

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: FOGY: never tomu... keď neskúsiš nemôžeš vedieť... o motorke to nie je...

Na Yamahu sa teším zatiaľ neviem kedy ju vyskúšam - kedy vlastne bude... No a KTM bude testovačka v maroku až v marci a ... nebudem tam :-(((((( :'(


20.11.2018 8:22

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Re: RadoR6: ale veď práve marketing/reklama predáva. Tenéré je predsa názov púšte takže je logické aj to drsne vyzerajúce video. Mnoho ľudí si kúpi R-kovú KTM a do terénu sa s ňou ani nedostanú, ale môžu sa pochváliť skvelými číslami, ktoré motorku charakterizujú :-)

podľa môjho skromného názoru dotovaného petrošekelmi z YAMAHY ponúka 700ka solídny výkon na dlhé cestné presuny, ktorým sa nikto nevyhne. No a či sa na nej vyberiete aj mimo asfalt je len otázkou toho na čo si trúfnete, pretože je to skôr o jazdcovi, ako motorke, ale to už sa tu tuším spomínalo tiež


22.11.2018 15:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Jose, Pekne a logicky pises. Lebo cim tazsiu a nechopnejsiu motorku do terenu dotiahnes, tym lepsi si jazdec. :-D ..a raz ta budu davat za priklad slabym a neschopnym a este aj mozes mat pocit, ze si vyuzil naplno jej moznosti... :-D Ano, ano ma to svoju logiku, sica taku raptorovsku, ale ma... :-D


22.11.2018 17:52

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

povedal majitel XRV 750, aplikátor uberlogiky a kleki petra v jednej osobe

trojjediný :-D


13.12.2018 8:03

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Re: MaAT: skôr som to bral tak, že niektorí motorkári by sa ani na Svitkovom špeciály nevybrali tam kde sa ty vyberieš, ale ja vyberieme na našich hrčách :-)


13.12.2018 9:09

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Re: JOSE: podla mna, na svitkovom speciali sa tam nevyberie ani sam Svitko!
...lebo, ...co ja viem?!,
...asi to bude slaby jazdec :-D


28.02.2019 21:43

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

erbe
 Edvenčr 

Ikona

riders.drivemag.com/news/yamaha-tenere-700-price-announ...


28.02.2019 22:20

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Tak cenovka nevyzera zle. Este ako bude jazdit . A co bude v cene v ponuke v sk. Je to menej ako 701 huska.


28.02.2019 23:34

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

cena na slovensku je stanovena na 9590€ + 500€ voucher pre online objednavku do konca Jula


01.03.2019 7:45

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

večná škoda toho neskoršieho uvedenia na trh
cena je nastavená dobre, ... vlastne oproti KTM vynikajúco


01.03.2019 8:28

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

strive
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: cena je nastavená presne podľa výkonu a osadenia motorky. Nevravím ,že je to zlá motorka páči sa mi no porovnávať cenu s KTM 790 nemôžeš. Porovnaj si výkon, zdvihy a pod. a potom treba porovnávať cenu. Ale konečne ju už dali do predaja túto pani Colombovú ;-) aj keď viem min o dvoch kamarátoch ktorí ju chceli a jeden skončil u novej afriky a druhý ktm 1090 lebo nik nevedel kedy a či vôbec sa začne predávať.


01.03.2019 8:39

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

strive - zdvihy ma T7 rovnake resp o centi vpredu vacsie ako "hladká" KTM 790 ;-)
čo sa týka výkonu tak 90% populácie ho v teréne skrátka nevyužije (resp. nepotrebuje vykon KTM) tým som si istý...

a stále máš 2500€ doma resp na doplnky, ladenie podvozku atď...

p.s. áno aj mne sa viac páči 790R ale cena 13100€ nie pre mňa vobec pri stene (aj keď na druhú stranu ak si to porovnám kolko stoji F850GS Adventure tak je to vlastne velice solídne a mudro nastavené :-D

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.03.2019 8:40)


01.03.2019 8:58

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"90% populácie ho v teréne skrátka nevyužije"

Raptaku, ale toto nie je terenna motorka. To je motorka na cestovanie, ktora sa neposerie (alebo by sa aspon posrat nemala), ked skonci asfalt. 70% casu bude travit na ceste a tam napriklad na bezpecne predbehnutie kamionu do kopca sa prida kazdy konik.


01.03.2019 9:14

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

uz je datum, kedy sa da yamaha realne kupit a odist na nej?


01.03.2019 9:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

na cestovanie sú ďaleko komfortnejšie motorky ktoré sa neposeru ked skončí asfalt
ja zameranie tejto motorky vidím najma offroad s tým že asfalt by mal byť len nutné zlo


01.03.2019 10:06

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> kolko krat za sebou dvihnes zo zeme natankovanu tenerku s 20kg batoziny?


01.03.2019 10:14

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus ako ti mam odpovedat na tuto otazku ked ta tenerka tu nie je. :-O Dvihanie je najma o technike a este mnoho zavisi od terenu v akom tu moto dvihas... ale je jasne ze 20 krat sa mi to bude dvihat inak ako prvy.

.. teraz neviem, ty pocas dna dvihas motorku aj dvadsat krát?


01.03.2019 10:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

S tymi tabulkovymi parametrami podvozku a hmotnosti to ja vidim trochu inak.


01.03.2019 11:57

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Terén je o podvozku a tieto motorky su do terenu. U mna Yamaha [zle]
Samozrejme na turistiku je to ok ale je to uhol pohladu.
Ta ktm je pre mna o tie prachy hodnotnejsia.


01.03.2019 12:05

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 a ty si uz tuto yamahu videl, resp. jazdil ked vynasas sud nad podvozkom?

ci to aky ten podvozk v reale bude sa da niekde vyčítať a netreba sa ani previezť? Len sa pýtam, nerýpem..


01.03.2019 14:53

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> ano.


01.03.2019 17:34

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7: [dobre]


01.03.2019 17:59

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Matej
 Bahniak 

Ikona

Toto su masiny do terenu ako tu je spominane, teda maju byt... KTM to zvladla, videl som, hmatal som a podla toho co KTM dokaze spravit do terenu viem, ze to bude aj pocas jazdy v terene bomba...zdvihy, rozlozenie hmotnosti, tazisko, vysoky blatnik, ochrana motora, celkovo motorky...tam proste netreba v eRku absolutne nic dokupovat. Absolutne nic...veci na rally preteky nespominam, to nedodava ziadna znacka priamo na moto...tu to kupis, nahodis a ides....na tuto moto sa kufre nekupuju ako prva vec, ale ako posledna...s touto moto sa nechodi po hoteloch...s nou sa chodi po prirode (stan a pod)...proste kupis, nasadnes a ides.... Yamaha? Mno neviem...zdvihy, podvozok, ochrana motora, secko....

Ja to zhrniem pre mna takto.... Porovnavat 790 a T700 je ako porovnavanie 690 a XT660... KTM je proste ostra vec hned pouzitelna na plny teren, Yamaha je taky...ako to povedat...jemnejsie posobiaci stroj...


01.03.2019 18:00

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: zo zvezenia nic nevies, to by si musel pokruzit na rovnakej trati s rovnakou motorkou
s roznym pruzenim. Ja nehovorim ze yamaha nestaci , ale ja mam rad dobry podvozok a ten je u KTM
o triedu lepsi. Paci sa mi vyriesenie nadrze z rally sutazi, ze netreba davat padacie ramy, tft display,
vacsia nadrz, skoro sto konikov pri tej istej vahe , naklonove abs....a nema duse!


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.