Anketa:
Nové moto videá:
Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: toto je moc prijemna a moc zaujimava motorka... normalne na uvazovanie ci homo sapiens bratislavus nevymeni napr PCX za nieco taketo |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Re: raptor: ceny su nasledovne: 5.250,- Eur pre CRF300L a na 6.450,- Eur pre model Rally... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Ceny som už doplnil. Rally sa mi páčila vždy, ak by som šiel na Nordkap v zime vybral by som si ju... Akože nie len tam... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
|
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Re: alexa7: Napadá mi jedine SWM 650 Superdual, ale u nás nie je oficiálny predajca, pokiaľ viem... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: alexa7 je tu AJP - 7 |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Re: KillFrenzy: presne tak Talianská SWM 650 je stará dobrá Husqvarna a predávajú viac enduro modelov 125, 300 a 500 ccm U nás nie je predajca ale pri Brne už je . |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Re: Awia: Za tú cenu asi radšej KTM-ku. čo povieš? Pre syna rozmýšľam dačo kúpiť. |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Re: alexa7: myslim ze nie , ak chcem vymenit 990 za jednobuch tak bud staru hrcu DR TT , alebo 690 a AJP, a mas vymalovane , |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Awia, sa v tom nevyznam, ale Honda mi pripada ako crosska a KTM ako cestne endurko. |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
vidicon no dovol.. ja som standardny stredoeuropan pch.. uz ani metrak nemam a ani dva cele metre nemam tak co!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.12.2020 16:18) |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Raptak, ale idu Vianoce |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Vidicon, 690 ma okolo 70k...ale vazi 150kg, cize pomer vykon vaha s jednou osobou je +- rovnaky ako na "velkej" 100k masine. Tym, ze je to kratsie sprevodovane to ide ako jebnute, aj nad 100kmh. Ani netreba nejako zvlast tocit alebo radit (ale teda nad 3-4tis tam musis mat) |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Matúš Ty asi skôr myslíš adventúre cestovanie, kde napr. tých 150kg je výhoda a Raptor turistické cestovanie, kde tých 150kg a krátky rázvor nepridáva na komforte. |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Na také prditko váha dosť vysoká , to uz by som rozmýšľal nad 690,701,AJP , len za tie prvé dve si treba ešte hodne priplatiť . Ja si myslím že na výber je ajajaj adventure modelov ,len z môjho pohľadu rapídne klesá možností kde jazdiť . |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
matus uplne v poradku ze to vidis po svojom a ja zas po svojom.. keby sme to vsetci videli rovnako bola by nuda |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
AJP vs. APJ |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Ja som len opisoval od mudrejsieho Ja som v tom nevinne |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Aj mne kedysi dlho trvalo kým mi došlo, že Suzuki svoje cenduro 650 nenazvali po britsky Storm, ale po slovensky Strom... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Ísť planovane 1200km za deň je v mojej optike taký malý pokus o samovraždu. |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Re: raptor: ja som nemyslel na 690 ci AJP to su dost nepohodlne moto. Take prerastene “krosky “ |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
matus - nesuhlasim. Ak chcem vidiet Grecko a nemam dovolenky na rozdavanie tak je pre mna ovela lahsie tam prist po vlastnej osi ako riesit auto / dodavku (neojebes zapchy), autovlak do Grecka nechodi (inak velice velmi dobra vec) a spedicnu firmu aby som dostal moto do Grecka by som sa nevedel pozriet do zrkadla. Toto je vec na ktoru je GSA speci urobena... bratia Česi tomu hovoria "dálkoplaz". Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.12.2020 9:57) |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Ked si chcem pozret Grecko, tak si pockam na Grecky tyzden v Lidli a usetrim 1200km |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
raptor - to Grecko sa na 690 (a pod) nejazdi tak, ze si tam za den ako na "lokomotivach"...do Grecka ides 4 dni a si vysmiaty ako leco A ciel je ostrov Euboea, hlavne jeho zapadna cast a potom nebudes chciet ist domov a nikdy v zivote uz nic ine ako 690 (a pod) nebudes chciet A nie, nejdes po dialniciach....nemozes to takto porovnavat. Teda mozes ale je to blbost... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Matej - a ked ti ide o Grecko samotne a nie o cestu do Grecka? Potom co? |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Hodnotenie: Zvažujem vymenu CRF 300L za moju CB500X.A páči sa mi tým odhaleným motorom viac ako Rally.Akurát zatial neviem,či dosiahnem na zem Upravené 1 krát. Naposledy upravil sokol1 (05.12.2020 18:25) |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
a čo tento dual-sport, to sa k nám voziť nebude? |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Sokol - pri 150kg motorke úplné dociahnutie na zem nie je až tak potrebné... |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Matúš-z časti máš asi pravdu,ale keď používaš moto na 80 percent v meste,z ktorého sa potrebuješ vymotať a máš tam po ----- semaforov,tak už to také isté nie je |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Copy-mal som niečo podobné-Jawa Betka 50.Dalo sa to upraviť aj na 125. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sokol1 (06.12.2020 19:39) |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Na druhej strane...Nebola to Honda |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Re: sokol1: Betku poznám, dovážal to na Slovensko môj kamarát z Púchova. Ale to je o niečom inom - o cene. Stála tuším 700 eur nová. |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Re: copy: nemyslite vazne , boha ved 300 ma zdvihy , 21 , svetlu vysku , takze nemozme porovnat s Cubom , a KTM 390 nema spicove kolesa a 21 vpredu , ked KTM urobi 390 advik ozaj advik to bude zabava. Ale inak Honda medzi tymito prdkami vedie |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Re: picaso: ja som ziadne KTM nespominal |
Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom
Nech si každý jazdí, na čom mu je najlepšie pre jeho výjazdy.. Šak predať a vymeniť sa dá vždy.. |