Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3291 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
25.04.2023 12:12

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No pôvodné SMT tak trochu predbehlo dobu... Bola to neskutočná mašinka... Tak som zvedavý ako to pôjde tomuto... Každopádne vyzerá to super. [dobre]


25.04.2023 12:56

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ked to ma rovnaky motor ako norden, tak povodne SMT oproti tomu bude ako detske odrazadlo.


25.04.2023 18:35

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: janoval: Ma, a dokonca je aj naladeny rovnako ako v 890 adventure. a teda nie tak ako v 890 duke ani 890 duke r. Osobne sa mi tam nepaci akurat ten zdvihnuty predny bladnik. Ano viem ze u supermoto je to bezne, kedze casto sa jedna len o endura prerobene na cestne kolesa. Ale u moto co ma sluzit aj ako sport tourer to bude pri presunoch vyssimi rychlostami prekazat.


26.04.2023 8:28

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval - jazdil si Nordena? ak ano co teda hovoris na ten motor?


26.04.2023 9:44

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: raptor: jazdil. Ta motorka ide jak sprosta. Mne proste sadla. Uz som ju aj chcel kupit, bola na nu aj dobra cena. Jediny problem bol, ze dvaja sme sa na to nezmestili tak pohodlne ako na 1190.


26.04.2023 11:09

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

takze vela krutaku dostupneho uz od nizsich otaciek ano?
Lebo mne sa novy norden najprv vizualne velmi nepacil az do tejto vystavy kde som videl ohmatal a sadol si na verziu expedition tak nejako sa to cele vstrebalo a teraz su zasa dojmy uplne opacne.

Na tom co teraz mam sa mi trocha nepaci ze do 4000 ot./min sa to s jazdcom motoricky moc nebavi a ked prekročíš tú hranicu tak potom zas skokovo vhupneš do pandemónia :-}


26.04.2023 11:54

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

To si uz nepamatam, ci od nizsich otacok. Asi som si zvykol z 1190 motor tocit. Motorku som mal od kamarata pozicanu, je mozne ze tam mal uz ladak. Ktory tomu spodku vedel ponoct uz aj pri 990tke.
Na ktm mam seriovy vyfuk a pod 3000 sa ta motorka so mnou velmi nebavi. Mam tam este UNI aj s predfiltrami a s tym je ten spodok este o cosi biednejsi ako s orginal papierovym filtrom. Ale ked chcem jazdit od volnobehu, tak sadnem na husku alebo harika.


26.04.2023 14:19

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: w4tch0: ja ten predny blatnik tiez nechapem. Keby si ho na ten pretek dal Chris dole, tak ma o 10 sekund lepsi cas :-)

Herghott


26.04.2023 15:00

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ja tomu blatniku zas rozumiem... z marketingoveho hladiska :-~
čím vyšší blatník, tým vác adidas :-}

...z jazdeckeho hladiska samozrejme mate pravdu vy


26.04.2023 20:34

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

w4tch0
 Turista 

Ikona

Ani v konfiguratore nie je low fender kit ako pre 890 Adventure R. Ale tak mozno ho este pridaju. Asi ta moto s nizkym blatnikom vyzerala az moc hnusne :D Daju sa este stale najst spyshots z testovania prototypu ktory nizky blatnik mal.


26.04.2023 20:38

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ale na niektorych oficial obrazkoch je, nechce sa mi ich teraz hladat. Ale existovat existuje, nastastie.

Herghott


27.04.2023 9:37

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tiez ho mohli nadizajnovat trochu lepsie, vyzera jak vyrezany z kartonu:

paultan.org/image/2023/04/2023-KTM-890-SMT-Sport-Advent...

Herghott


27.04.2023 11:56

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

w4tch0
 Turista 

Ikona

Uprimne, keby islo o to ako to vyzera kludne tam moze zostat ten vysoky. Len pri silnejsom bocnom vetre alebo "dialnicnymi" rychlostami by som s tym velmi jazdit nechcel.


27.04.2023 14:29

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

watch - mozno KTM uvazuje nad "zapriahnutim" vetra do pohonu tej KTM. :-)))
Len mi neni jasne jak tu "kosatku" chcu davat hore a dole. :-}

cela motorka je velmi pekna, mlada smrcovna a svieza.. ale ked vidim fotku kde su aj kufre barokovych tvarov tak sa mi "delá mdlo" !!

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.04.2023 14:37)


27.04.2023 14:32

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: ja som tiez iba pozrel na nebesia a krutil hlavou... Ale zase inak by nemali ako obhajit to pismeno T v nazve :-)

Herghott


27.04.2023 15:31

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

w4tch0
 Turista 

Ikona

Nehodia sa tam, to je fakt. Zas na druhej strane, tie plastove kufre co predava KTM ku svojim adventure motorkam su funkcne jedny z lepsich. Aspon so sa tyka vyuzitelnosti vnutorneho priestoru a celkovej manipulacie. Montaz/demontaz, balenie batoziny do nich na motorke alebo mimo nej... Oproti napriklad tomu co mam od kawy. Montaz a demotaz je vyslovene prplacka. A koli tomu ako sa otvaraju a aky maju tvar sa do nich aj dost zle balia veci, aj s origo taskami...


27.04.2023 15:37

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

watch - pipkinu baču !! :-}

Čo mám origo bočné kufre ku 1290 Adv 2015 tak síce zvonku nevyzeraju takto tragicky, zato z hladiska vnutorneho priestoru je to ... až komické, ako málo miesta je vo vnútri tak zvonku veľkého kufra.


27.04.2023 15:49

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: raptor: Ja poznam len tie co davaju k poslednym generaciam 1290 SAS a tie su fajn. Myslel som ze tie k 790/890 su tie iste.


27.04.2023 20:03

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

mendo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Stym motorom na tvrdom podvozku a na lepivych gumach to musi byt ine peklo [dobre]


28.04.2023 9:10

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mendo - ja teda extra velke skusenosti s KóóóTýýýýëM nemam, ale na tych par co som sedel a jazdil.. ani jedna nemala makky podvozok


02.05.2023 21:05

Re: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Matej
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Na toto som cakal >:-) deriem roky 690smc a nic lepsie na okolo komina, mesto, okresky na totalne vyblaznenie nejestvuje...ano ja sa chcem blaznit a nie vozit...1290 adventure je tazka jak slon, to je na dialnicu (aj ked pre mna nie lebo to len pokuty clovek plati) a pre dvoch uplne idealna aj na sviznu jazdu a zabavne hltanie kilometrov...na 690 sa clovek unavy behat po okreskach a na dialnicu to nie je, toto zvladne dialnicu s prstom v nose ale netusim naco by som tam s nou liezol...tuto motorku ludia nepochopia a taky co ju ma (stare SMT) alebo si kupi novu ju bude milovat lebo vie preco >:-) >:-) Toto nie je adventure ani z daleka, uz len vacsia vidla v predu z toho robi totalne ine vozienie, o nadrzi iba hore a tazisku ani nehovorim...takuto moto nema ziadna ina znacka nech rozmyslam ako rozmyslam...a nie je to ani duke, napriklad posedom a ergonomiou... Chcel som adventuru 890, ale toto mi spravilo skrt cez rozpocet :-(((((( :-D :-D

Docital sa niekto ci sa chysta R verzia????



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.