Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2168 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.09.2023 11:58

BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No tak konečne, už to potrebovali... Hlavne chválim konečne podvozok, že vypočuli tie hlasy. Treba dúfať že bude dobrý... a dokonca komu by sa málilo tak pridali ešte lepší podovozk v rámci balíka Enduro Pro: lepší podvozok titanium nitride USD Ø 45 mm + lepší tlmič ZF Sachs, zvýšenie riadidiel a odolnejšia reťaz M Endurance. [dobre] [dobre] [dobre]

Tak to sme u BMW ešte nevideli aby v balíku boli aj iná vidlica a tlmič [dobre] [dobre] [dobre]


08.09.2023 12:28

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pozeral som to včera ked to premiérovali...

tri modely middle weight uspokoja každého, taktiež som sa veľmi potešil že zapracovali na podvozku lebo predošlá rada F800 / F850 podvozkovo nikoho neohúrila (a konkretne pri 800 to bol pri prednej vidle dosť fuckup)

som zvedavý či v základe bez príplatku Adv verzia dostane iný podvozok ako "hladké" GS tak ako je tomu už roku dobrým zvykom pri veľkých boxeroch alebo budú naďalej zaťato nerozlišovať

farby, dizajn pekný moderný... som zvedavý keď tu najterénnejšiu a najlahšiu 900 zoberie do rúk človek čo vie trocha jazdiť a porovná to s KTM 890R že kto z toho vyjde ako víťaz.


08.09.2023 20:27

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

F900GS mi pripadá ako facelift Transalpu s oklepaným zadkom, kde upadli plasty. Adventure asi vyzerá najlepšie.


11.09.2023 11:06

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: No pochopil som to tak že podvozok majú 900 obe rovnaký - ale už aspoň plne nastaviteľný 43m priemer vidlice. Lepší podovozk je až v rámci balíka Enduro Pro - USD 45 mm a iný aj tlmič.

Re: nevo: Predchádzajúca Adv sa mi nepáčila, nasilu nafúknutá inak kompaktná a štíhla motorka s nezmyselne veľkou nádržou... Táto vyzerá na prvý pohľad lepšie ale aj tak ma láka skôr základný model.


11.09.2023 15:36

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

F900GS sa mi dizajnovo fakt paci. Ale ta 14,5L nadrz je mozno predsalen trochu malo. Uz predchadzajuci model mal najmenej s pomedzi ADV strednej vahy. Teraz ma este menej. Na druhej strane je podla mna F900GSA predsalen este sstale trochu nafuknuta :-) Proste opacny extrem. Mohli do GSka zmestit este a cca 1,5 - 2 litre viac a do GSA o nejake dva menej. Rozdiel v dojazde by bol stale viac ako 100km.

No a preco dostalo tu novu masku/svetlo iba GS ? Je zrejme o kus lahsia, ale ked ju nedali na ostatne verzie, by ma zaujimalo ake negativa prinasa. Horsie svieti? Horsia aerodynamika? Alebo preco?


11.09.2023 17:46

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: w4tch0: Nad tým svetlom som sa aj ja dosť čudoval... Že či im ležia na sklade? >:-) ;-)


12.09.2023 12:04

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V tejto kategorii to zacina byt s číňanmi ťažké.


13.09.2023 11:57

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Stowasser
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujímavé je zrýchlenie verzie Adventure.
O 27kg ťažšia moto má lepšie zrýchlenie? ????

Inak fajn moto a slušná sériová výbava.
Moja 800ka ma povozila mnoho desiatoktisíckilometrov po mnohých krajinách, možno budem konečne uvažovať nad dôstojným nástupcom a mohol by som ďalej občas prehadzovať druhú sadu kolies - štuple na Exceloch ????


13.09.2023 12:22

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: Stowasser: Ak to nie je preklep tak bude zrejme inak sprevodovana.


13.09.2023 16:59

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Stowasser:Re: w4tch0: Preklep by to nemal byť, prepisoval som to z press materiálov a tiež som si to všimol... Iné sprevodovanie tam bolo tiež ak si dobre pamätám...


13.09.2023 21:15

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

No tých "preklepov" je tam viac, napr. 800gs nemá usd vidlu. No nečudujem sa tomu, lebo ten chaos začína na stránke Bmw. V technických údajoch sa dozvieš napr. veľkosť stopy, čo 88% ludí nevie čo je, ale zdvih pérovania je asi utajený údaj. Údaje o spotrebe či zrýchlení sa fakt kludne môžu zdať divné, lebo bmw už aj v minulosti dokázalo dať na výkonovo slabšiu verziu oveľa ťažší a dlhší prevod.
Ak by som moto mal hodnotit z foto a údajov, tak ma teda skôr rozladila ako potešila, dúfam, že naživo to bude o hodne lepšie.
Dizajn : nechápem tie tri kreácie to sa nevedeli rozhodnúť, ktorá sa im páči a by ju použili ako poznávací a zjednocovací znak stredných cendúr? Mám pocit, že niektorý model by bez toho zakrpateného zobáku vyzeral lepšie. Zadok je holý ako zajačica po párení, takže bordel od zadného kolesa možno bude mejkapovať aj prístrojovku, no a tie padáky na adv. :-O
Ale ako píšem je to len povrchné breptanie na základe 2D fotiek.
Zaujímal by ma ten motor, má hodne vysokú kompresiu a zdvih motora vhodný skoro pre čopra. Bude sa tomu engine chcieť do vyššých otáčok? Ono to má max. výkon a krúťák v ešte vyšších otáčkach ako Ktm 890 ktorá má o dosť nižší zdvih. Ale chuťou po otáčkach by mal byť podobne ako 850 a tú tu už niekto určite má, tá je na tom ako?
motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C8500%2C12858%2C9596%2C...


13.09.2023 22:32

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: tryskac: ten zdvih sa nemeni, práve od starej 800GS cez 850 az k 900 vzdy zvacsili vrtanie... Staru si mal, tak ako sa jej do otacok chcelo?


14.09.2023 8:56

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: ten zdvih sa nemení medzi 850-900, pôvodná f800 ho mala menší, no už aj vtedy bol ten zdvih vačší ako má r1200, vid porovnanie čo som privesil. Už ten pôvodný motor má dobrý krúťák v nízkych otáčkach, takže možno v spojitosti s mapovaním vstrekovania býva na nízkych kvaltoch v malých otáčkach nástup krúťaku dosť prudký - charakter zapnuté - vypnuté. Trvalé cestovné otáčky sú vhodné do cca 5500, ísť dlhšie cez 6000- 6500 mi dáva pocit, že to pre motor už nie je komfortné - práve kvôli zdvihu, ale aj exotickému spôsobu vyváženia motora.
No motor F850-900 je už úplne inej konštrukcie a nemá nič spoločné s F800-Rotax. O tom neviem nič, len to čo je v údajoch výrobcu a čo ma učili na FYZYKE :-)))
Ale možno tam plánujú "šhiftcam" ...


14.09.2023 10:29

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

f800 som jazdil , bola super a skoda, ze do nej nevyvinuli vlastný povedzme lahsi motor , 800by uplne ze by stacilo , a vylepsili pruzenie.
Namiesto toho spravili uplne novu 850 , tažku kravu, a teraz ju odlahcuju a že novinka, ktora neviem ci v terene porazi staru 800.



14.09.2023 11:06

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Re: alexa7: však 8gs je pravdepodobne doteraz skoro najľahšia moto v tejto kategórii, ale na podvozku fakt riadne šetrili.


14.09.2023 17:17

Re: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona

Smutne je, ze aj napriek tej snahe o maximalne odlahcenie je F900GS stale jedna z tych tahsichv segmente, a to aj napriek suvernne najmensej nadrzi :-) Popravde som zvedavy ci aj velke R1300GS dostane trochu odlahcovaciu kuru. Nezaskodilo by mu.

Tuareg 660, Tenere 700: 204kg
KTM 890 Adventure R: 210kg
Tenere World Raid ma viac (220kg ale s 23L nadrzou)
Husqvarna Norden 901 Expedition ma viac (229kg natankovana a s kopou extra vybavy)
Triumph Tiger 900 podla verzie...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.