Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVideo: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov

Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Hodnotenie: ![]() Celkom sa mi páči, viem si to predstaviť ako druhú motorku. Na také motanie sa kade tade... Samozrejme by som si ju musel vyskúšať, či sme kompatibilní |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
velmi pekná motorka, ale k testu by sa asi ozaj hodil viac Awia |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Hodnotenie: ![]() Re: raptor: India. |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Hodnotenie: ![]() Ešte keby do toho rámu napchali 690. |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
8814 - to pri tomto segmente asi aj nevadí... ono tam sa bude vyrábať aj F450GS na ktoré som zvedavý. Bude mať o jeden valec viac... uvidíme čo cena... |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Hodnotenie: ![]() cakal som kedy pridu z 390 R,len pri krize ktm som tomu neveril,tie wp tlmice robia tu cenu.vela enduro jazdcov by odlozilo urcite aspon na chvilu 250 kilovu tazku kravu a sadlo na takuto baletku samo len s wp podvozkom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (22.09.2025 22:12) |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
no co ja viem.. 165 kg sucha hmotnost na 390 je dost. WP APEX tiez nie je ziadny zazrak pri ostrejsom off jazdeni.t. Asi mi to nedava az taky zmysel ked je na trhu 690. Ale moto pekna |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Re: Stromak: tak 690 r je naozaj ideal na vsetko,len tam ceny lietaju uz niekde inde,a este ked tam nahodis doplnky ,nejaku vezu a dalsie serepeticky tak hotovo,za mna radsej starsiu zachovalu 690 tku r ako novu 390 .690 tke R sa nevyrovna asi nic,aj teren aj ceste a 72 koni na jednobuch je parada.ta 390 len v zakladnom podvozku nema zmysel,kazdy z nas ma asi 90 kil a viac a na dorazy vecne buchat nema chut asi nikto,podvozok je zaklad vsade a ten stoji najviac prachov.ale 390 r fakt asi najkrajsia a asi mozno naj moto z malych jednobuchov.aj ked o motore ma pochybnosti kazdy,ale to uz u kazdej moto,clovek kupi kosacku hysqarna za 700 eur a motor honda vyrobeny v loncin v cine,co sa nevyraba v tom posranom loncine. Upravené 2 krát. Naposledy upravil wiesse (23.09.2025 12:35) |
Re: Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
Hodnotenie: ![]() Tá motorka vyzerá super len ma mrzí že som ju nestihol vyskúšať. Podvozok je len WP apex čo je rozhodne škoda. Vo verzii R mal byť Xplor. Motoricky 390 bola super i v predchádzajúcej generácii, neviem ako je na tom teraz, ale tu by som sa neobával. |