Anketa:
ducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak
![OO](images/watchlistNO.gif)
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ducati a poruchovost
caute vsetci milovnici 2kolies,som jeden z tych cerstvejsich motorkaroc a zistil som ze sa toho dost nahovori a preto by som sa chcel opytat tu co mi povieme na znacku ducati,paci sa mi ale vatsina onej hovori ze su to velmi poruchove stroje,dokonca som pocul aj taky vtip ze ducatisti sa nezdravia lebo sa rano vidia v servise |
Re: ducati a poruchovost
neviem ako,ale zda sa mi to:"jedna babka povedala" |
Re: ducati a poruchovost
..hmmm..uz mam najazdene 16 000km a ziadna porucha..asi im ju pojdem vratit do Ducati nech mi ju pokazia ,aby bola pravda to co hovoria ludia o Ducati..hlavne,ze v zivote ju nikdy nevlastnili...nepoznam nikoho vo svojom okoli kto by mal nejake problemy so svojou Ducati. |
Re: ducati a poruchovost
Ducati sa nekazia!!! |
Re: ducati a poruchovost
Presne tak, poruchovost Ducati a vseobecne talianov su len fámy respektie to platilo o starych (rozumej okolo roku 90 ) hlavne 2 taktnych strojoch, ktorým vecsinou skolabovala privera alebo tak neco, ale novsie ročníky su ok, a ani diely su neni zas tak extra drahe oproti konkurencii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (12.10.2009 20:57) |
Re: ducati a poruchovost
až na fakt, že tomu vkuse vytečie všetok olej zo spojky sú bezporuchové |
Re: ducati a poruchovost
RoboNM: :D:D:D:D:D:D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (12.10.2009 21:00) |
Re: ducati a poruchovost
nic sa neboj...chod do toho co ti hovori srdce........čiže??????? DUCATI |
Re: ducati a poruchovost
samozrejme, ze Aprilie sa kazili... co by nie, ked taliani to vyhonili ako sa len dalo, potom nabehol slovacisko na vrakovisko, nasledne predal no a slovak samozrejme ze by to tiez rad zdimal "co to da" Potom je logicke, ze sa to kazilo ako sproste |
Re: ducati a poruchovost
aj som si myslel lebo aj o alfach je taka mienka a ma ju kamos a je to super auto 10rocne tomu nic nebolo nikdy len sa treba oto starat. ducati je krasna citova motorka v takej cervenej a vseobecne ten motor 2valec by som chcel vysvetlit,ako to vlatsne je? cim je lepsi oproti 4valcu, ze dava lepsie zrychlenie do dakej 150tkz potom straca na 4valec?? zivostnost je asi lepsia ako 4valca ze,ci? |
Re: ducati a poruchovost
rovnako ako sa moze pokazit ducati sa moze pokazit a japonec vsetko je vec pristupu k motorke |
Re: ducati a poruchovost
2 valec ti taha skoro vsetko uz od 4 tis, ro/min, v tom je velka vyhoda oproti 4 valcu ktory musis tocit do cerveneho aby si predbehol takyto 2V |
Re: ducati a poruchovost
moja prva aprilia bola tuareg 125 s viac ako 50000 keby ste vedeli co som s nou robil ta masina bola neznicitelna az ras podlahla jedu "madit m2t" |
Re: ducati a poruchovost
Stonerova Ducati je potom asi tiez pokazena, ked zabudla, ze ma stracat na 4valce od 150 km/hod. |
Re: ducati a poruchovost
Pedro: |
Re: ducati a poruchovost
čakajte ešte sa nevyjadril mikulec ten to tu vysvetlí všetkým že ako to je s tými Ducati |
Re: ducati a poruchovost
vsetko sa raz pokazi,,ako uz aj pocasie..a inak yati je uz aj v Tatrach.....skoda.. |
Re: ducati a poruchovost
jeden vtip za vsetky.... |
Re: ducati a poruchovost
Ducati nekupúúúj to sa kazí ako hovado hrôza stupíš do hovna a tej mojej zabudli upevniť zadné koleso z jednej stany a teras sa bojím na tom voziť neviem čo mám robiť borto a spol pomôžte mi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hasis1098 (12.10.2009 22:08) |
Re: ducati a poruchovost
Pedro, to že dvojvalec ide pekne od spodu som nespochybnil iba tie červené polia sú u tých 4v 600viek potrebné. Na druhej strane spomínané 1300 cesťáky beriú od 2500 tiež v pohode. |
Re: ducati a poruchovost
Cim viac valcov, tym plynulejsi chod a teda aj plynulejsi zatah od spodu, takze dvojvalec urcite nejde lepsie od spodu ako stvorvalec . Dvojvalec je ale drsnejsi, takze uz v takych 4000 ot moze ist lepsie ako rovnako objemovy stvorvalec, avsak stvorvalcom sa da ist plynule v podstatne vacsom rozsahu otacok a aj od nizsich otacok. |
Re: ducati a poruchovost
Ja moju motorku mám krátko, takže to nechcem zakríknuť. O kazovosti by vedel fundovane rozprávať Minomonster, ktorý robí mechanika v servise. Ducati sú super, najma parta.Zdravíme sa a 2 x do roka sa stretávame na akcii, ktorú pre nás robí majiteľ Ducati Luboš Greč, ktorému touto cestou ešte raz za všetkých poďakovať. V Štiavnici bolo super. Do predajne a servisu chodíme len tak na kafe, pokecať s chalanmi. Vy ostatní do predajní Vašich tátošov určite len tak na kus reči asi nechodíte. |
Re: ducati a poruchovost
riki1, dvojvalec je o pocitoch. Niekedy mam zimomriavky na chrbte, inokedy sa len tak usmievam do prilby. Take pocity som na 4V nikdy nemal. |
Re: ducati a poruchovost
Ducati sa nekazia pokial sa nehráš na pretekára a nelahneš s ňou. |
Re: ducati a poruchovost
ducati sa kazia, je to to najhorsie, co som si kedy v zivote kupil .... a preto uz ani inu motorku nechcem .... |
Re: ducati a poruchovost
Riki v Buse máš motor ako v aute , pri takom objeme sa nečuduj Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (13.10.2009 0:38) |
Re: ducati a poruchovost
Tu je jeden prispevok od Erique z tejto temy ktory ma pobavil motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=26359 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (13.10.2009 8:11) |
Re: ducati a poruchovost
Predoslu jar mi v motoservise kazali vymenit iste kable nakolko moto nechcela nastartovat, tak som siel do autoservisu a tam mi to premeral original elektrikar a zistil ze bol vytraseny jeden spoj, tak sme to zatlacili a vsetko bolo OK |
Re: ducati a poruchovost
|
Re: ducati a poruchovost
juraja: moja má tri roki, servisku má! |
Re: ducati a poruchovost
mikulec: pokukaval som na SK po GSXR 750 rocniky 2006-2007. Veru ze ma to prestalo bavit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil juraja (13.10.2009 9:05) |
Re: ducati a poruchovost
marek750 > urcite aj dvojvalce su rozne, tie v coproch su stavane na nizke otacky to je nieco uplne ine, tie uz ale do vyzsich nejdu radi lebo po 3000 im klesa krutak, potom su este radove dvojvalce, co su tiez cekkom kultivovane motory , avsak ked hovorime o sportovych dvojvalcoch do V, teda takych, u ktorych chceme dosahovat vysoke otacky, tak tie su v nizkych otackach podstatne menej kultivovane ako radove stvorvalce. U tych musis radit v kuse, a u stvorvalca, ak neches ist velmi sportovo radis len sem tam. |
Re: ducati a poruchovost
no riki1.. ja by som velmi rad videl na brzde tvoju busu v porovnani s takou 1198 - aby sme boli co najblizsie k objemu.. a potom si pozret vysledky.. |
Re: ducati a poruchovost
U Ducati by mi ani tak nevadila povest nespolahlivosti (myslim ze je to teraz v 2009 len povest a koniec 80tich a 90te roky su davno prec,aj ked s tou budu este dlho zit),ako mi vadi ten hrozny chrastivy zvuk suchej spojky(aj ked niekomu sa to moze pacit |
Re: ducati a poruchovost
ChesterTT > ja by som to tak isto rad porovnal a Busu (v uplnej serii) si mozes pozriet tu : |
Re: ducati a poruchovost
Este aby som nezabudol 1198 ma vyhodu v podstatne mensej hmotnosti , za co davam |
Re: ducati a poruchovost
RadoR6: pri zvuku suchej spojky som sa vzdy tvaril divne a Ducati som viac-menej odsudzoval. Az raz som sa previezol na Monstri S4 a cuduj sa svete, ono to ma celkom srandovny motor. Sice to cinka ako keby v jedalni umyvali pribory v pracke, ale ten motor a jeho trasenie pri rozbehu z nizkych otaock ma nieco do seba. Skoda ze som to nemohol prebehnut niekde na dlhsej trase. |
Re: ducati a poruchovost
ducaty, aprilia, kymco, keway, KTM, a setky japonce ... su kýble |
Re: ducati a poruchovost
toto by to mohlo byt 1198 Dyno : |
Re: ducati a poruchovost
Duggo: tam je "i"...ducati. |
Re: ducati a poruchovost
este stale som tu nevidel spomenuty dunivy zvuk od 2v a zvuk suchej spojky |
Re: ducati a poruchovost
Ja mam 999 a nema ziadnu chybu.Kazdych 10000 servis a hotovo.Nahr. diely nie su ovela drahsie ako na japonske mot.Teraz som havaroval na tom ale nic vazne.Je to dost tvrdy stroj treba na to zvyknut , mam aj R1 a ked presadnem nato tak zistim ze neviem jazdit a musim na to zvyknut.Inac sprinte 999/128PS/s R1/150PS/ ide rovnako rychlo do takych 240 a potom vidim len zadok R1 |
Re: ducati a poruchovost
iMELO citaj lepsie...mozno pridam sa aj ja buduci rok k majitelom, i ked aprilia ma viacej laka |
Re: ducati a poruchovost
s ducati nemam osobne skusenosti, ale ked mam apriliu porovnat z japoncom tak sa kazia rovnako |
Re: ducati a poruchovost
riki1: to do namjerau na 1198 iba 91,66 Nm? |
Re: ducati a poruchovost
mikulec > je to merane na dynamometri, takze skutocny krutak, co sa dostava na cestu , len neviem ci nasimulovali aj naporove sanie . JA som to len nasiel, ale daj ty nejaky graf z Dyna, ved ty si odbornik . |
Re: ducati a poruchovost
starec > tolko ti pise vyrobca a ten vzdy meria na vystupe z motora |
Re: ducati a poruchovost
riki1: Busa má už svoj vek a to najlepšie dávno za sebou. Papierová hodnota nenapovedá všetko. Pre mňa je to motorka ktorá už sa musí zaradiť vedľa Blackbirda do siene fakt dobrých motoriek ale už za zenitom. |
Re: ducati a poruchovost
campa > Busa je klasika a od roku 2008 je motoricky podstatne vylepsena, je to spica technologia aj ked sa to nezda, lebo Suzuki nerobi velke halooo okolo toho, len poctivo maka. |
Re: ducati a poruchovost
no tak 999 2004 má papírovích 91kW - 124HP pri 9500rpm a 102Nm - 10,4 Kgm pri 8000rpm |
Re: ducati a poruchovost
ja som kupil nedavno R6 ku,ved ju mam aj v profile,ale ducati sa mi pacia,len kazdy mi hovoril ze sa to strasne kazi,a tak som velmo spokojny stou R6kou,hlavne aj dielce mam hned ked yamaha je v bb,na tie od ducati sa dost dolho caka som pocul |
Re: ducati a poruchovost
xdrive11: nescem Ťa urazit, vážňe ne, ale uš otevri oči... |
Re: ducati a poruchovost
Chod do toho!!!.je to super moto a nepocuvaj reči takych co doniesli z vonku nejaku totalku a tu ju len naoko polepili a potom ju volakto kupil a v jednom kuse sa mu jeba..a.Je to kvalitna znacka a myslim ze kazda jedna firma si zaklada na kvalite inak by uz neboli na trhu. |
Re: ducati a poruchovost
Ja som videl YETIho v Šamoríne pred autosalónom a furt tam stojí. Kto mi neverí nech si zavolá JOJku |
Re: ducati a poruchovost
a takto vznika plodna diskusia |
Re: ducati a poruchovost
ogard > takze to co ma 1198 teoreticky na motore, ma Busa 08 prakticky na zadnom kolese,priebeh je tiez velmi podobny, aj ked pod 6000 ot 1198 na grafe nema zobrazene udaje, co je cudne a mozno mierne spekulativne , 1198 ma o 50 kg nizsiu hmotnost . |
Re: ducati a poruchovost
riki, nezabudaj na tych 50 kg rozdielu .... co bude asi v skutocnosti aj trocha viac, lebo ked som minule nakladal busu na vozik po mojej motorke, mal som pocit, ze to sudruhovia v japonsku asi este nejako kamuflovali |
Re: ducati a poruchovost
cygno > ja by som to sam od seba ani nebol porovnaval, ale vyplynulo to z priebehu tejto temy (porovnanie dvojvalec,stvorvalec) a hlavne ked ChesterTT zahlasil : |
Re: ducati a poruchovost
Superbike 1198 17 800,- € 536 242,80 Sk |
Re: ducati a poruchovost
sorry s tou cenou som sa sekol, prave som to pozeral .... mal som zafixovane, ze najlepsia Ducati okolo 1,2 mil korun , neviem preco |
Re: ducati a poruchovost
uz viem , pre toto (tato stoji 1,2 mil Sk): |
Re: ducati a poruchovost
aby to bolo kompletne, tak este som preratal 1198 graf z brzdy na Nm : Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.10.2009 11:14) |
Re: ducati a poruchovost
riki1: Ma zmysel porovnavat porovnatelne. Napriklad ako to je tu>>> www.superbike.co.uk/imageBank/s/SBOTYTorque.jpg |
Re: ducati a poruchovost
Preboha ,nekupuj cigansku motorku ja som to kupil a ne a ne sa to pokazit 35 000km a to ju chcem zničit |
Re: ducati a poruchovost
taliana si nekupuj, secko sa to na tem kazi, tak jaks pocul, je to pravda, s mikulcem sa take zdravime len v servisi, neda sa s talianama jezdit, zvuk je hnusny a urcite ta to nebude na tem bavit |
Re: ducati a poruchovost
ducatisti > ak budete mat zase nejaku akciu na letisku v Bolkovciach pri LC , tak mi dajte vediet a ked tam budete mat nejaku 1198 , tak si mozme dat zavod v zrychleni, som fakt zvedavy . Bol som sa tam pozriet na Vas aj tento rok |
Re: ducati a poruchovost
riki: jasne ze ta tam NEZAVOLAJU...si predstav ze by si ich tam upratal...ta hanba...to neriskuju.... |
Re: ducati a poruchovost
Pajdo > mas na mysli asi preteky v zrychleni vseobecne, tak to som presne nemyslel, aj ked zmerat si cas moze byt tiez zaujimave, len sa mi to tam zdalo dost chaoticke tento rok, to radenie pretekarov na starte ... , no este uvidim ... , ja som mal na mysli take normalne vyskusanie zrychlenia, ze si kyvneme a ideme, vsak nejde o desatiny sekundy .... |
Re: ducati a poruchovost
samko1: pri tom merani ktore si tu hodil treba brat do uvahy jednu velmi podstatnu vec a totiz ze Yamaha aj Aprilia su 1000ky a ta Ducatka je 1200ka |
Re: ducati a poruchovost
čitam to tu čitam a ani som nechcel reagovat, no ale budem, ved je vonku zima a tak aspom sem dam aktivitu))) Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (15.10.2009 10:50) |
Re: ducati a poruchovost
podotykam, ze merane hodnoty su na zadnom kolese! |
Re: ducati a poruchovost
ale chlapi...a riki...preco kluckovat a nenazyvat veci pravymi menami...???...UPLNE VZDY IDE O TO, KTO MA VACSIEHO!!!...darmo to tu skryvate za zabavu(aj ked sak zabava pri tom je takze pohoda) a iba take porovnanie a podobne...naco su sprinty? naco su preteky? naco su zapasy a turnaje???? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce