Anketa:
Co je dobre pre motor - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCo je dobre pre motor - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokCo je dobre pre motor
Trosku som na pochybach, ci to sem dat...nie su to motorky ale z mojho pohladu je to jeden z najlepsich clankov ohladne motorov, ktory som za poslednu dobu na nete cital...s kecami "motoristickych"novinarov sa to neda porovnat, o internet.forach ani nehovorim...Je tam zhrnutych viacero pravd a informacii, podanych laickou formou... |
Re: Co je dobre pre motor
To máš 1,2 TSI aj ja by som chcel neco vediet o tom. Chcem kúpit polo taký. |
Re: Co je dobre pre motor
Ja chcem ísť pri kúpe auta tiež do turba 1.4, inak fajn článok |
Re: Co je dobre pre motor
Janco: a co by si potreboval vediet? :D |
Re: Co je dobre pre motor
Kámoš si pred pól rokom zadovážil nové SCIROCCO 1,4 TSI a poviem vám ten motor je jedna pecka(ťah,pružnosť,spotreba) na niečom takom som doteraz nešiel.Tak ako ťahá pri 2 tis. ot/min tak ťahá aj pri 5 tis. ot/min. Ten agregát je fakt podarený-čas ukáže čo skôr odíde či turbína ,alebo kompresorik |
Re: Co je dobre pre motor
Slay33: pokial ho neodpise svojou sikovnostou, tak toho sa nedocka Alebo teda neviem, mozno ho planuje mat ako veterana :D |
Re: Co je dobre pre motor
1.2 TSi boli problemove neviem ci este su ale po par km isli drhavo skackavo nejaky problem so softverom a skrtacimi klapkami bola na to zvolavacka teraz to moze byt ok ale aj nemusi.A 1.2 sturbinou zivotnost max 150 tis. A turbo pojde kade lachsie. Ak das do toho DSG tak tiez bude problem.Do 1.2 sa davali dsg so suchou skrinou ktore pracuju na hranici krutaceho momentu ktore dokazu zvladnut.Silnejsie motory maju uz mokru skrinu a 6 kvalt. 1.2 7 kvalt. Spotreba vykon je jedna vec ale zivotnost druha. |
Re: Co je dobre pre motor
no, clanok je to pekny, ale skor je to pekna reklama. |
Re: Co je dobre pre motor
1.2 TSi.....mmm vydrží až 250.000km to je teda super VW group pochoduje do riadnych sračiek. |
Re: Co je dobre pre motor
- cely downsizing (snad vies co to je) je vymysel zelenych, pretoze meranie spotreby podla sucasnych noriem viac vyhovuje turbomotorom, ktore idu na minimalnu zataz. Pokial sa turbomotor pretazuje, tak ma daleko vyssiu spotrebu ako atmosfericky motor. |
Re: Co je dobre pre motor
matus no je kriza a treba roztacat kolesa vyroby a spotreby i takymto sposobom |
Re: Co je dobre pre motor
matus.. uz "nemci vynasli novu elektraren" mam to v uvodzovkach, lebo to mal uz aj Aristoteles. celkom jednoduchy a fasa system. zrkadla zahnute do obluka a pred nimi rura s olejom. pri dopadani slnka na zrkadlo sa od toho obluku odrazi z celej plochy na tu ruru, zohreje olej na dajme tomu 250 stupnov a dalej to funguje ako atomka, ci kazda ina elektraren.. olej zohreje vodu a ta pri vyparovani pohana parnu turbinu. nevidim nikde narocnu vyrobu, udrzbu ani neekologicke materialy. |
Re: Co je dobre pre motor
Ten článok vidím skôr, ako reklamu, ktorá opatrne nabáda k tomu, aby majitelia tie vynikajúce motory moc netočili, lebo sa tam môže niečo predčasne posrať... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.12.2010 9:56) |
Re: Co je dobre pre motor
Ja len pridám k tým škodovkám toto. [null ]> PRAHA (Autofox) - Nové vedení české automobilky Škoda Auto již začalo > aplikovat novou strategii koncernu Volkswagen, podle které se má Škoda > stát nízkonákladovou značkou tak, aby nekonkurovala značce VW. Agentuře > Autofox to potvrdilo několik dodavatelů. |
Re: Co je dobre pre motor
side - je to hamba. hamba, ze chcu znacku s viac ako 100 rocnou historiou takto "potopit a potupit" |
Re: Co je dobre pre motor
Cisty PR clanok, aby sa ludia nebali kupovat tsi. |
Re: Co je dobre pre motor
Pekná reklama na "vaše rodinne turbo" objem robí krútiaci moment a nejaké TSI tomu nepomôže, darmo budeš do 1,2 litra tlačiť turbom aj tak to nebude nikdy jazdiť ako klasický atmosferický napr. 2,0. Je to vec názoru ale tieto vymyslené malé Turbomotory stoja podľa mňa za hovno... jazdil som s 1,6 Turbo 110 kW a 2,0 16V 110 kW a neviem prečo ale tie "bezturbové" kW sa mi akosi viacej pozdávali... |
Re: Co je dobre pre motor
no a co ze je to PR clanok na turbo, kazdopadne to turbo tie kw v realy da, a islo skor clanok ako spravne uzivat to turbo, kazdy kto mal benzinove turbo tak uz nieco take pocul, tu je to potvrdene technickym clovekom |
Re: Co je dobre pre motor
tico vydrzi 500000,ak vydrzi ten novy motor tsi 250000 tak potom je to pekne hovno Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (23.12.2010 20:53) |
Re: Co je dobre pre motor
ja mam tiež TSI motor 1.8 a musím povedať, ze som nečakal taký krásny nástup výkonu a jeho krivka je v porovnaní s inými motormi oveľa súvislejšia. |
Re: Co je dobre pre motor
V robote si vozím zadok na 3V - 1,4TDi doma mám ochcavku 1,9TDi . Tá 1,4 papá o 6deci viac po meste zaradená 3ka a 5 dávam iba na dialnici. |
Re: Co je dobre pre motor
tak dobrý sedlák si radšej kupuje velkú kubatúru aj z motoriek. Ja som mal konkrétny prípad, prišiel človek pozeral motorky, a potom 49 koní? a do kopca to tahá? no takže na motorku 49 koní je strašne málo pre sedláka. A to isté pri autách 1,2 TSI je volovina no ja si počkám rok a kúpim to nech povie každý čo chce, predsa nové auto je nové a na 2,0L nemám. A to chcem pre ženu ja mám VW G3 1,9 TDI81KW. Takže aj ja som sedlák |
Re: Co je dobre pre motor
Janco G3 je poctive nemecke auto a 81 kW nafta bol (je) super motor aky sa uz nerobi.... |
Re: Co je dobre pre motor
V roku 2008 v ponuke pribudli motory 1.4 TSI 16V a 1.8 TSI 16V. Obidva agregáty patria medzi to najlepšie, čím koncern VW v súčasnosti disponuje. Vyhýbajú sa im aj fatálne poruchy, čo len dokazuje, že v oblasti prepĺňaných benzínových motorov má koncern VW momentálne veľmi silnú pozíciu. |
Re: Co je dobre pre motor
mne sa páči že bude potrebné aby škoda vyrábala menej kvalitné autá ako vw - no to je problém to tam budú musieť zamestnať nejakých záškodníkov |
Re: Co je dobre pre motor
dalsi clanok auto.pravda.sk/skodovky-nebudu-lacnou-verziou-volkswage... |