Anketa:
JAWA 660 Sportard - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJAWA 660 Sportard - Diskusné fórum - Len Tak
![OO](images/watchlist.gif)
JAWA 660 Sportard
Co poviete na tuto moto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro263 (23.03.2011 13:13) |
Re: JAWA 660 Sportard
predok posobi velmi lacno a nedotiahnuto, prechod do nadrze, no neviem, zadna kyvka a ram nic nove, ale to ani nikto necakal. Ale zadok a vyfuky sa mne pacia. Akurat to svetlo akoby bolo z inej motorky.. Neviem. Urcite najlepsia nova JAWA doposial, ale este ich caka dlha cesta, kym postavia poriadnu masinu (ked to dokaze FGR neviem preco by nemohla jawa) |
Re: JAWA 660 Sportard
aj tak je to pre jawu veľky pokrok a spametáva sa |
Re: JAWA 660 Sportard
som rad ze vidim daco nove co ma logo jawa ... |
Re: JAWA 660 Sportard
co cinania? design strasny, parametre este horsie a navyse sa ti to rozpadne :D Co uz sa od nich jawa moze naucit? :D Zamestnavat otrokov za sprepitne a nedodrzovat normalizaciu? :D |
Re: JAWA 660 Sportard
YAMAHA XT 660 X - 165t CZK |
Re: JAWA 660 Sportard
nahodu mne sa lubi |
Re: JAWA 660 Sportard
...a napríklad taka 125ka? co vy na nu? |
Re: JAWA 660 Sportard
S týmto motorom vyzerá lepši a aj tie výfuky su už konečne k svetu |
Re: JAWA 660 Sportard
195 českých ? |
Re: JAWA 660 Sportard
Načo toto celé? Nie veľmi rozumiem značkám bez vlastných motorov... |
Re: JAWA 660 Sportard
195 tisic za Jawu ? |
Re: JAWA 660 Sportard
keby sa pisal rok 1995 tak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tunak (23.03.2011 20:53) |
Re: JAWA 660 Sportard
podla cennika su tie modely troska lacnejsie ale aj tak je to dost: Classic / Style / Dakar --> 149.900,- / 149.900,- / 169.900,- Kc |
Re: JAWA 660 Sportard
tunak ale to je 650tka......ta nova je 660 a este ju tam ani nemaju ked tak pozeram |
Re: JAWA 660 Sportard
Chlapi ale s cenou musíte prihliadať aj na objem výroby predsa len ak ich nevyrobia tisíce ako spomínaná yamaha tak nemôžu ani náklady na zavedenia do výroby, homologizáciu a dodávateľov rozdeliť na drobné. Taktiež priprovnanie k midalu je trocha vedľa keďže FGR na vyvoj midalu spotrebovala niekoľko eu projektov a cena tej motorky bude cez milion korun takže je to o inom. Je to stále trochu kostrbaté ale používaju kvalitné komponenty takže nedá sa tu nadávať ani na to, že je to nejaky ich nezmysel. Na doterajšie mašiny použivali značkove talianske a nemecke diely. Je pravda že tá cena je dosť ale aspoň vidno, že sa snažia a nechŕlia len 350-tkovy štýl všade kde sa dá. |
Re: JAWA 660 Sportard
Kawasti: pardon, som sa zle pozrel. na notebooku som mal slabu baterku a tym padom aj zly obraz Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tunak (23.03.2011 21:56) |
Re: JAWA 660 Sportard
Ja som robil vodičák na Jawe 650 najviac sa to podobalo na Style. Ale je to dosť ťažkopádna motorka. Jednoválec - jeden problém, manévrovateľnosť - druhý. A k tomu tá cena, tá bola tuším za 146 Kč. Nekúpil by som to. |
Re: JAWA 660 Sportard
jawa555: Ja som zákazník a mňa nezaujíma kto platil vývoj a koľko sériových strojov sa vyrobí. Mňa zaujíma koľko stojí motorka ktorú idem kúpiť a viacej nič. Cenotvorba a celý ten obchodný marketing je ich problém. |
Re: JAWA 660 Sportard
Tunak ja som hovoril o novych modeloch keďže 350/640 sa u nás nepredáva už dobrých pár rokov. Ja som hovoril konkrétne o 650 kdesi bol aj popis dielov používaných od zahraničných dodávateľov. Myslim vidlice Piaoli, brzdy už nepamätam ale bolo tam voľačo. Verím, že ak popracujú tak majú šancu sa dostať ešte niekam, možno na poli retro-bikov ale všetko je to o ľuďoch a pohľade na Jawu ako takú. Väčšina ľudí si vybaví starú rokmi poznačenú motorku s chybami i keď nezmar ale problematickú a tam je aj terajší pohľad jawu. Vzhľadom na rozpočet a ich možnosti by som povedal, že sa držia dobre. |
Re: JAWA 660 Sportard
OK, trhy su podelene. Jawa sa este drzi v krajinach "3. sveta", ale cina, korea a spol je svina. Aky je dovod na kupu motorky, ktora je parametrami/technikou slabsia ale rovnako draha ako lepsia konkurencia? Laska k znacke? Moznost vlastnit exoticku, neokukanu motorku? Neviem. Ja som mal 640 rad, ale uz vtedy som jej hovoril, ze ked budem velky, kupim si motorku. Spominam si hlavne na 2 veci: mastny chrbat od oleja a rannu loteriu so startovanim |
Re: JAWA 660 Sportard
ja som robil vodicak na JAWA 650 Classic a instruktor ma na kolenach prosil nech mi to neskape lebo si to startovalo ako chcelo...nadaval nato strasne... |
Re: JAWA 660 Sportard
najhorucejsie info s fejsbruku, ze by sa zacal prejavovat vypadok produkcie v Japonsku ? |
Re: JAWA 660 Sportard
jawa555: k FGR som ju nikdy neprirovnal, nim som chcel len povedal, ze vsetko sa da ked sa chce.. Drzim jawe palce |
Re: JAWA 660 Sportard
to sa ani relativne neda |
Re: JAWA 660 Sportard
Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro263 (06.04.2011 17:31) |
Re: JAWA 660 Sportard
Nejake dalsie foto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro263 (18.04.2011 12:34) |
Re: JAWA 660 Sportard
drzim Jawe prsty ale znova sa vybrala zlou cestou,tie kapotaze vyzeraju ako by ich niekto pozvaral doma,ale je krajšia ako ta 650tka Dakar |
Re: JAWA 660 Sportard
z boku mi pripomina Apriliu Pegaso Strada len tak pre zaujimavost kolko stoji nove pegaso? |
Re: JAWA 660 Sportard
nuz co dodat...sam mam doma 10 starych Jawiek od peraka cez vyvoznu kyvacku do anglicka a 250 sportku na 19" kolesach az po par pionierov |
Re: JAWA 660 Sportard
Keby japončík tak by mohli byť jawáci šťastný , skôr to bude nejaký číňan Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (19.04.2011 7:31) |
Re: JAWA 660 Sportard
podla mna dizajnovo katastrofa. fuj. ani macka ani pes. radsej kvalitneho jazdeneho japonca. |
Re: JAWA 660 Sportard
marek750 |
Re: JAWA 660 Sportard
mne sa vcelku paci, az na dve veci predne svetlo mohlo byt normalne, to je akoby som doma poskladal 3 ziarovky a dal do pohara, alebo keby aspon pred tie ziarovky dali normalne sklo, a kapota okolo prednej vidly sa mi nepaci, vlastne to sa mi nepaci na ziadnej motorke, inac je pekna |
Re: JAWA 660 Sportard
ten vodník tam nepasuje resp. vodník by aj mohol ale určite by tam malo byť výrazné rebrovanie |
Re: JAWA 660 Sportard
ale radialne uchyteny zadny brzdovy strmen?! tak to som teda este nevidel |
Re: JAWA 660 Sportard
Maxipayne vzducháč by už nesplňal emisné limity ,respektíve by musel mať poriadne ubraté koníky aby ich splnil a o takúto motorku by veľký záujem nebol. |
Re: JAWA 660 Sportard
uz davnejsie som pisal ...napisem aj teraz .. ak zacnu tu 660 californian , tak to bude krasa... veru bude pekna |
Re: JAWA 660 Sportard
Také je to celé čudné...niečo moderné (až barz)...niečo jak od deda zo šopy... a cenovka tiež vôbec nevábi... |
Re: JAWA 660 Sportard
californian sa robiť nebude riešilo sa to pred rokom všade po fórach dokonca sa písalo do jawy a ta potvrdila že tento návrh nemá s nimi nič spoločné a ani neplánujú nič podobné robiť. |
Re: JAWA 660 Sportard
tak si to posr*li,niečo čo by malo aspon neaky uspech podla mna a nie tato ,,hypermoderne puzzle,, |
Re: JAWA 660 Sportard
Budiky su naozaj dizajnova lahodka a tie sroby, co drzia plexo... take nieco uz dlho nemaju ostatni vyrobcovia odvahu pouzivat Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (22.04.2011 13:57) |
Re: JAWA 660 Sportard
Mam doma Jawu 350 638 a vobec ziadne problemy zo startovanim nemam. Rano vstanem pustim benzin 3x prekopnem strcik klucik a na prvy pokus naskoci. Vsetko je to otazka spravneho nastavenia zapalovania a karburatora. |