Anketa:
Nové moto videá:
Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: dreamer: zaujímave info... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Ja mam NC750D Integru, ale postup je rovnaky minimalne pre vsetky NC a pre Africu Twin (overil som si to v servisnom manuali), nech sa paci: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Spravit kalibraciu nebude veda len musis vediet co robit . |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
@Saints: Kalibracia spojok na DCT prevodovke nie je ziadna veda a vela majitelov to bezne robi, je to otazka jednej minuty a dokonca na to netreba ziadne naradie. Robim to vzdy, ked sa mi zda, ze prevodovka neradi tak hladko ako by mala. Neviem ci to moze vyraznejsie ovplyvnit zaber na volnobehu, tento problem som nikdy nemal, kazdopadne by citelne dopredu tahat nemala a ani cukat pri rozbehu. Co sa citlivosti tyka, tretia generacia DCT uz pouziva tzv. "clutch feathering", cize simuluje davkovanie a preklz spojky, takze ziadne trhanie pri rozbiehani z volnobehu, alebo pri extra pomalej jazde sa nekona. Ale tomu kto nema cit v pravej ruke, ziadna moderna technika nepomoze. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: dreamer: Napisem presnejsie: Ide o kalibraciu DCT spojky - nastavit to vie asi len servis. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
@Saints: Sorry, mozno som pomalsi, ale toto som celkom nepochopil. Ved plynova rukovat, ak je spravne nastavena vola, to nijako neovplyvnuje. Alebo si hovoril o niecom inom a ten obrazok je len ilustracny aby sme vedeli ako vyzera plynova rukovat a DCT ovladace? O akom nastaveni citlivosti plynu pises? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Funkcia DCT sa da aj nastavovat: a to citlivost/reakcia plynu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
K tej teoretickej "nebezpečnosti" absencii spojky by som len dodal, že ostrý enduráci používajuci |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
pekne videjko, |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
FOGY - ono to zavisi od vzdialenosti na ktoru potrebujem zabrzdit.. ak je ta "babka" vo vzdialenosti na ktoru pomaly docuras tak jasne ze nemas sancu (cas) sa chytit spojky s tym ze ides podradovat dole... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.09.2017 19:12) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
ja brzdím AJ motorom, keď idem na motorke trebárs 100 a pred zákrutou potrebujem 60- 80. To by som nazval mľandravé brzdenie a ešte aj jednu podradím. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
MaAT - nuz urcite volakto, lebo GS je dokonala motorka vsakze.... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Raptor, ak musis zadnej brzde "pomahat" motorom, tak je na tej motorke volaco/volakto napicu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
MaAT - poslednu vetu neviem na zaklade coho si zobral. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.09.2017 10:48) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
bod c. 8: je cely nejaky divny |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: nečítaš dobre. Napísal som, že VTEDY zadnou nikto nebrzdil - to bolo 15-20r dozadu. To sme mali ostré superbiky bez štartéra -väčšinou ZXR750, ktoré sme závažím dovažovali, aby mali aspoň predpísaných dačo nad 160kg a zadné brzdy mali podaktorí len atrapy kvôli technickému preberaniu. Moja mala zadnú funkčnú, ale nepoužíval som ju. Pri prudkom brzdení do cielovky išla motorka aj tak na predné. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Fogy - ako? citam spravne? zadnou sa na okruhu nebrzdi? Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (12.09.2017 8:13) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Varan: úplný súhlas so všetkým, až na bod 8. To je diskutabilné. Ke? sa brzdí zo 60 až 100 na 0, ?o trvá pár sekúnd, asi nemá význam podra?ova? a zaobera? sa ma?kaním a vypúš?aním spojky - odpútava to pozornos?, a ešte aj dáva? pozor aby sa zadné kolo nezablokovalo. To by som vyma?kol spojku a dal plnú brzdu. A nemyslím si, že by som mal vä?šiu brzdnú dráhu, ako ten, ?o by brzdil aj motorom trebárs kvaltovaním 3-2-1. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Môj posledný OT príspevok oh?adom krízového brzdenia: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (11.09.2017 19:21) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
ako pise herghott, na profi zavod zbytocna vaha navyse. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
DCT vzniklo primarne kvoli zvyseniu komfortu. Pri sporte (rally) je komfort na poslednom mieste. Nehovoriac o vyssej hmotnosti DCT. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
veru tak, moc sa tu teoretizuje. Ten, kto má DCT, nedá na to dopustiť a je to najlepšie na svete ak nie v celom vesmíre. My, čo nemáme DCT máme pochybnosti o tom , či to správne funguje hlavne v niektorých neštandartných situáciách. Ja jazdím na motorke už 35rokov a jazdil som všetkomožné, aj okruhy SBK, SS, aj terén. Mal som všeliaké druhy motoriek, ale aj mne sa niekoľkokrát v živote stalo ale pri naozaj núdzovom a krízovom brzdení v priamom smere, že som nechtiac pridal plyn. Tiež o tom ťažkom teréne v skalách, nie som presvedčený, že je to lepšie ako manuál. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Predám Nová , nevyčítaná , za dvacku . |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
suhlasim ze motoGP mozno neni o krizovom brzdeni bezneho smrtelnika ale myslim si ze nikto z nas nedokaze brzdit tak ako dokaze motoGP jazdec na motoGP motorke. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Herghott: presne, ja pisem stale o krizovom brzdeni, teda sa drzim temy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.09.2017 13:41) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Chlapi, ale uz tu miesame tri rozne situacie: krizove brzdenie (uplne zastavenie), sportove brzdenie pred zakrutou (iba spomalenie), a vyhybaci manever |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
menton mne teraz nejde o to kto z koho... ako som napisal mozno ze to robim cely zivot zle ale neodpovedal si mi na moj priklad z motogp |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
menton - mozem teraz ja ? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Awia: V pripade ze to tu bude rast, tak mozeme zalozit, ... aby tu bol poriadok. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Nezaloží niekto tému o krízovom brzdení? Popresúvam tam príspevky |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Saints: tak technika ide rychlo dopredu a dnes uz velakrat neplati to, co pred 20 rokmi. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
ale ved pisete o dvoch roznych veciach - vyhybaci manever a brzdenie rovno. to je velky rozdiel. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Saints: Nesranduj... už |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
V knihe Dokonalá jízda na motocyklu na strane 100 (druhe vidanie z 2008 ) pisu o stlaceni spojky ak ide o vyhybaci manever. Pisu tam aj, ze to mas takto trenovat ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
duggo: cuva |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Inak hodne sme odbehli od témy DCT... Apropó nedávno som bol na jednom tréningu s jedným vcelku šikovným chlápkom... Trénovalo sa aj brzdenie, o spojke nebolo ani reči... Teda až nato aby si si nezašlapol motor - aby ti nezdochol... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
menton - aj si to vyskusam samozrejme, podla mna pri brzdeni zadneho kolesa sa oplati vyuzivat brzdna sila motora ktora je konkretne pri boxer motore ovela vacsia ako ten zadny dvojpiestikovy strmen Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2017 11:17) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Menton: Si si istý? Ty si to skúšal??? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: sprav si maly test, zabrzdi zo 100km/h motorom (kludne aj podraduj) a potom len brzdami s vymacknutou spojkou. Kedy zabrzdis rychlejsie? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Chcem sa opytat, cúva afrika s dtc v kopci ked nepridavam ? Myslim v prudkom kopci, alebo ci dokaze ist dozadu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
saints Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2017 10:46) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Saints: Opakujem sa, ja viem ale hľadáš chybu kde nie je... Treba jazdiť s technikou ktorú máš a nie hľadať v nej chyby, áno je to tak keď si pridáš tak ide... to je vlastnosť, tak to je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (08.09.2017 10:47) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Varan: ... pri nudzovom brzdeni stlacenie spojky sa nerobi z dovodu ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Omylom pridat plyn pri brzdeni je casta jazdecka chyba sposobena zlymi navykmi a pri nudzovom brzdeni stlacenie spojky sa nerobi z dovodu zamedzenia efektu omylom pridaneho plynu! Ucime to v motoskole, ako nepridavat plyn pri brzdeni. V ziadnom pripade to nie je nevyhoda DCT. Jazdec s dobrymi navykmi neprida pri brzdeni plyn ani omylom. Je to podobne ako napisat ze nevyhoda manualu spociva v tom, ze ked ju pri zastaveni nestlacis, zdochne motor |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: janoval: je to zaujimave. Ja ten terén čo na fotke v podstate s prstom v nose, samozrejme nevidieť sklon. Že by som to mal iné Troška ešte potestujem v piesku a dam vedieť. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Piseme o trakcnej kontrole. Ja pisem, ze vypnut. Alexa pise, ze nechat zapnutu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
janoval, alexa7: Toto vlakno je o super-mega-naslapanych HONDACH, tak mi tu nepiste o dobrych ale kratko zijucich/kaziacich KTM strojoch . |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Plech pod motor super vec, mam origo od KTM. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: janoval:Teraz som celkom pobehal šotolinky s kuframi a na orig. obutých TA2 s cestným vzorom. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
"v offrežime je spravená tak, že nikde neostaneš visieť." asi sa bavime o inej motorke. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
alexa - Theth smerom hore znamena ze si siel zo Škadaru do Theth a potom dolu po asfaltke do Kopliku? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: janoval: Ja som si dongle nestihol na 1190 kupit ale v offrežime je spravená tak, že nikde neostaneš visieť.Minulí týžden sme dali Theth, ale smerom hore. Kludne so zapnutou trakciou a ABS by som v off režime dal nejaké šotolinové XL Rally. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.09.2017 21:13) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Awia: napisal to duggo podla mna dobre... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Fogy da sa tam celkom slusne zabludit (overene mojimi dvoma spolujazdcami) takze na tu jednu cestu by som sa nespoliehal. (Ano na mape je skutocne len jedna cesta ale pri tej rieke je mnozstvo odbociek) Usek o ktorom pisem bol v prudky stupak v lese a islo sa viac po skale ako po kamenoch. A polozil to tam aj kamos ktory ma doma krosku a v terene je urcite lepsi ako ja... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.09.2017 13:42) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Chapem FOGYHO a jeho pochybnosti. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: Inou cestou sa z Thet do Skoderu nedá ísť. Išli sme po tej istej ceste. Pamätám si výjazd z toho údolia rieky, kde bolo treba radiť 1 a ísť opatrnejšie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Saints: Trakcnu v terene urcite vypnut, inak sa ti moze stat, ze sa nepohnes. Ja chodim na KTM s vypnutou casto aj na asfalte, ked nemam spolujazdca. Rovnako vypnute ABS na zadnom kolese. No nejazdim nejako agresivne, ze by som tu trakcnu kontrolu bezne vyuzival. Mam dongle, otravuje furt s "not legalom", ale inak uzitocna vec. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: A ja ti nato zodpoviem úplne rovnako ako predtým: Ako nič! Možno ešte ľahšie ako so spojkou... Ver never... najlepšie vyskúšaj... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
budem sa držať témy a ešte raz tu skúsim opísať situáciu, kedy má manuál navrch: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Rieši sa to len nejakým donglom (KTM, BMW) a potom to vypisuje NOT LEGAL a podobne... Alebo vytrhnutí poistky z ABS... Ja čakám kedy nejaký výrobca príde konečne s režimom Offroad custom, kde si ja nastavím akú chcem mapu, aké ABS i trakčnú (príp podvozok)... Kľudne nech po štarte len prepne režim off a hotovo... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
tak by tam mohli dat aspon nejaky casovy delay - 5 minut napr kym sa ti to da do povodnych nastaveni |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
nemozu to fixnut, pretoze kvoli bezpecnosti, musis mat vsetky systemy (hlavne trakcnu a ABS) vzdy zapnute pri novom nastartovani. to je ako ked odides na moto s bezklucovym startom, tak ti nemoze vypnut motor pocas jazdy, pretoze mozno ju nezobral zlodej, len si si zabudol kluc v garazi a nevsimol si si, ze ti blika na palubovke. proste moto musi ist az po dalsi start. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
k rezimom - najvacsia tragedia je ze si to nastavis a potom niekde vypnes klucik ... a mozes znova |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
O DCT sa toho mozete viac dozvediet na stranke (ENG): en.honda-dct.com |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Prepáč ale fakt nechápem, kde berieš presvedčenie že toto je pre DCT problém... Do bodu záujmu Vrch Tarcu 2190 m n.m. (meteo stanica) dal Afalt videá z trasy aj po tých šutroch. Ak by mal DCT tak jediný rozdiel by bol že by mu moto nechcípla... A ako tu niekto už písal, po tých šutroch treba ísť rýchlejšie a v stupačkách... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
raptor: Nie jebanie, tenis, sám si to písal vyššie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
herghott - aha.. tak potom to dava zmysel |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
raptor: Celý deň sedím za compom, tak aspoň nejaký "šport" treba. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: moj prispevok bol smerovany primarne na teba a Fogyho, az potom trolejbusara |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
herghott aj tebe sa čudujem |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Ach jaj, tolko bolo popisane k tej dvojspojke, aj tu na MR, staci trochen pohladat... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Fogy tak potom sme nesli tou istou trasou. Na dvoch miestach este pred bufetom (alebo co to bolo za dve budy uprostred tej cesty) to bolo riadne do kopca kde vlastne odtial uz aj zmizli vsetky male kamene a ostala len skala a velke kamene. Tiez nemam fotky lebo bolo 37 stupnov a musel som dvihat kamosov.. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
pirates: Naštuduj si rozdiely medzi automatickou prevodovkou a dvojspojkovou prevodovkou. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: pirates: Môžem sa spýtať, čo sú to za motorky ,,crossy originál do terénu" ? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
na tom videu ale nieje ziadne tazke cestovne enduro to su crossy original do terenu aj ked ten teren je uz skor pre stupackove Montesy Upravené 2 krát. Naposledy upravil pirates (05.09.2017 0:53) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Paci sa mi to tvoje presvedcenie, skoda ze neplanujem kupu Afriky, 500 Eur by som mohol nasledne pouzit napriklad na kufre |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
No vyzerá to , že to je ono - ale tá jazda lesom, je len tá prvá, ľahšia polovica. Tá druhá, ťažšia, čo už je mimo lesa je od jazierka a opustenej chaty hore k meteostanici. Tá na tom videu nie je. Asi už toho mali plné gule a ani točiť nevládali. Ani my sme nefotili, až na konci, keď už sme boli takmer hore |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: asi myslis ten kamenny vyjazd, co zacina v tomto videu od 6. minuty: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
FOGY jazdi len takuto trasu |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Chlapci, viete čo? Zbytočne tu budeme teoretizovať. Tam je bod záujmu aj s trasou. Pred nami je v pólke septembra predĺžený víkend. Piatok cesta dole do RO, sobota výjazd na TARCU, potom jazda po hrebeni - je to nádhera, a v nedeľu domov. Kto tam výjde s Afrikou s DCT, odfotí sa pri tej skale s nápisom TARCU , dám za tú fotku 500€. Počet Afrík je neobmedzený.To fakt nekecám. Môže tam ísť pitaz, alebo awia v rámci testovania, alebo aj všetky afriky zo Slovenska. Každá afrika s DCT 500€. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: raptor: Jazdu z Teth do Skadaru sme si vyslovene užívali/minulý rok/, tú samotu, kúpenie v rieke , čo ide údolím z Teth. Tak isto aj výjazd na Tomorit, keď sme pri tom Albánsku. Výjazd na TARCU, ako píšem v popisoch albumu nikdy viac - to bolo naozajstné trápenie jazdca aj motorky. Fotiť sa dalo len vtedy, keď bol rovnejší terén, aby sa dalo opäť pohnúť. Keď niekto spadol, samozrejme sa tiež nefotilo , ale dvíhala sa motorka. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Automat, manuál, prejde, neprejde... neviem čo furt chcete spojkovať, takéto výjazdy najlepšie vybehneš bez spojkovania, však nejdeš na pinšli. Ten motor má do terénu veľkú silu od voľnobehu. Taký kamenitý výjazd sa ide lepšie rýchlo než sa tam trepať krokom. Keď niekto nemá skúsenosti s takým terénom, tak je úplne jedno na akej motorke pôjde, bude mať problém. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
fogy - ak je na tej fotka ta spominana cesta, dovolim si tvrdit, ze to by som dal aj ja na DCT afrike jak nic. aj ked nie som profi enduro jazdec. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
FOGY - nic v zlom ale podobne a na niektorych usekoch aj vacsie sutre su z Theth do Skadaru. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Podla mna, je to rovnake, alebo rovnako o zvyku, ako rekluzova spojka a radenie typu vespa/stadion na sneznej KTM. Aby to nebolo uplne easy, tak na miesto spojkovej packy, je to vlastne zadna brzda. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Ten album máš asi ako súkromný musíš ho nazdieľať... Share - get link... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Myslím že teoretizuješ. Jedna jasná otázka skúšal si DCT v Afrike? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2017 13:01) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
[img][/img]photos.google.com/album/AF1QipMlpix3yLnIag9V0Ks6DTvYgRz... Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2017 12:53) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Neviem, niekto z nas mozno prehana. Ja ta tej Tarcu nevidim nic nezvycajne, ved su tam aj cestovne endura s kuframi: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: ado93: mám DSG v oktávke. A to s tou odstredivou spojkou som sa v rýchlosti sekol. Zabudol som, že tam treba spojku aj na radenie prevodov a nie len na rozbeh ako na štvorkolke. Inak prevodovku som mal za úkol vypočítať a nakresliť na zápočet na VŠT, terajšej TU Košice. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Co keby si si najskor nastudoval ako funguje DCT (Dual-clutch transmission), predtym ako tu povymyslas teorie o tom, aka je pomala a nefunguje. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
súhlasím s awiom a vlastne aj sám to inými slovami dávno tvrdím |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce