Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5020 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26400
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15921)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10479)

SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

Predchádzajúce | 1 2 |

01.02.2007 19:55

SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

elrossi46
 Jogurťák 

Ikona

Cafte vsetci vyznavaci sily dvojtaktu a hlavne Suzuki TL1000S ake mate skusenosti,jazdne vlastnosti,spotreba a vsetko co Vas napadne tak piste :-O


01.02.2007 20:06

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

wrabec
 Turista 

Ikona

Cafte vsetci vyznavaci sily dvojtaktu a hlavne Suzuki TL1000S ake mate skusenosti,jazdne vlastnosti,spotreba a vsetko co Vas napadne tak piste :-O
nie dvojtakt - ale dvojvalec :-)

Suzuki TL1000S
forum.motorkari.cz/viewtopic.php?id=4905


01.02.2007 20:08

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Power
 Turista 

Ikona

No uz som si myslel ze sa neopravis :-)))


01.02.2007 20:12

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Albion
 Turista 

Ikona

...nooo,čo som ja počul od chalanov,a švagra,čo ju mali,tak tam dosť hapruje elektrika... :-}
Osobne nemám skúsenosti.
...kvak...


01.02.2007 21:07

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

TL11
 Kávičkár 

Ikona

Ja mam TL a nenasiel som nedostatky.Akurat som pocul o nedostatkocjh,aj to o takych ktore niekto cital a pytal sa.Rozbilo mi raz piest,ten sa vymenil a slape dalej.


01.02.2007 21:12

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Albion
 Turista 

Ikona

...a že moc vybruje. :-}
Čo ty na to TL11 ?
Neviem...počul som ;-) .
...kvak...


01.02.2007 21:29

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

TL11
 Kávičkár 

Ikona

O TL ke este nieco.Ak vydrzis na TL mesiac,tak uz inu nebudes chciet.AAk sa ti jedna o vozenie.Ak opredvadzanie,tak si kup niejaku CBR.Tu pozna kazdy


01.02.2007 21:53

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Mal som tiez TL1000S.je to trochu brutal motorka ale nemal som problem.A ze vybruje?je to skratka dvojvalec ale miluje ostru jazdu a ked sa naucis na nej tak si to fakt uzijes.ja som cital hlavne kritiku na zadny tlmic ze vadne lebo sa ohrieva od zadneho valca a meni charakter.no ale to uz jej musis poriadne nakladat aby si to citil a myslim ze na take jazdenie na babe sturci havrane to nepoznas snad nikde na okruhu pri dlhsom jazdeni ano.mne sa pacil ten zatah od spodu ta ohromna sila akou vyrazala zo zakrut.TL11 to napisal dobre ani ja by som ju nepredal ale uz mi uplne jebe z ducati(setrim na nu) a stupnuje sa to.ale inak by nesla urcite prec.Zatial najlepsia moto aku som mal.


01.02.2007 22:13

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

No, ja som si jeden cas tiez brusil zuby na TL-ko takze som si o nej nastudoval vsetko co sa dalo. Skoda ze nefunkuje stranka lpx.cz alebo ako to bolo...tam bol test po 50000km a dopadla velmo smutne. Podpalovalo ventily kvoly zlemu odvetravaniu oleja, ktory sa dostaval cez odvetravanie do sacich kanalov a tam sa spaloval, s tym spojene usadzovanie karbonu a opotrebenia valcov. Cez valce tiez prenikal benzin do olejovej skrine a dochadzalo k velkemu opotrebeniu lozisk.Elektronika blbla takze po case dostavali nove modely ine riadiace jednotky, navyse casto dochadzalo k tomu ze valce po par 1000 km uz neboli zosinchronizovane. Spominanu masinu jazdili prevazne novinary takze dostavala sem tam po čuni preto sa casto v testoch spominalo ze sa jej kruti ram a ten zadny tlmic nebol klasicky ale rotacny(suzuki trocha experimentovala) a pri prudsej jazde nestihal tlmit + ta teplota. Dalej sa stavalo ze vdaka zvlastnej geometrii dochadzalo k rozkmitaniu prednej vidly a preto zacali na ne dodatocne seriovo montovat tlmic risdenia.
Je to fakt krasavica, oproti nej je VTR obycajna puklica. Tiez som bol jednu kuknut ale mala uz dost najazdene a zo zadneho valca sa cosi ozyvalo. Bola to tusim od suzuki prva seriova striekacka.
Dost sa v tom case spominalo ze suzuki unahlila vyvoj lebo vedeli ze honda chysta VTR tak nechceli byt pozadu ale honda ju vyvijala dost dlho a poctivo lebo chcela v SS porazit ducati ich vlastnou zbranou, teda dvojvalcom. Asi jej nedoslo ze ducati vahravala vdaka Fogartymu... :-}


01.02.2007 22:29

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

jaro ja ti dam puklica do puce... si pozri VTR-SP2 ty puklica.... TL vobec neni pekny stroj ale cele to je len vec vkusu


01.02.2007 22:35

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

tiez som ten test cital.ale na jednej ceskej stranke to bolo zhodnotene aj tak ze pri testoch sa k tej motorke chovali ako prasa.ked ju mas a staras sa o nu(nastavovanie ventilov atd)tak vydrzi aj viac.a naviac bol to prvy model 97 otvtedy suzuki mnohe veci odstranila a vylepsila.je pravda ze suzuki planoval model TL nasadit do zavodov MS suprbikov ale nakoniec ponechala GSXR750 a tym bol osud TL specateny.Ale je pravda ze motor Sv1000 je lepsi v podstate ma odstranene choroby ktore mal motor na TL.Su ludia co na nu nedaju dopustit a taky co ju iba kritizuju.Tak to bolo vzdy a vzdy aj bude.sto ludi sto chuti.


01.02.2007 22:36

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Raptor:Neser >:-) Igen ze TL je krajsia.Jarro ma recht


01.02.2007 22:38

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

Raptor VTR a VTR SP2 su kurev...ky rozdielne stroje tak neplet laskavo hrusky s jablkami... :-P

P.S.: Nadaval som ti niekedy do puklic ked ty takto na mna? :-}

Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (01.02.2007 22:42)


01.02.2007 22:47

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mne sa aj VTR paci viac ako TL a vobec ne preto ze som fanusik hondy
ale vsak to je vec vkusu ne?

jarro prepac tu puklicu odvolavam... moze byt puk :-}


01.02.2007 23:11

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

campa
 Veteránista 

Ikona

Na TLko musíš byť fanda, a strašne ho chcieť za každú cenu, inak si ho nekupuj. A ak nemáš ako takú motorkovoservisnú zručnosť tak už vôbec nie. Ostatné už bolo povedané :-}


01.02.2007 23:14

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

raptak, mas uz druhu kofolu u mna ;-)

A chlapci, nexapem naco vam je motorka, ktora ani neviete ci vobec rano nastartuje... a ked ju xcete len koli tomu ze ju mate postavenu pred domom, nech susedia zavidia, tak si dajte spravit maketu, lebo ludia co xcu jazdit a mat spolahlivu V2 masinu (a nielen V2) kupia hondu... TL bola skratka omyl, za ktory sa suzuki hambi este dodnes... VTR SP porazila aj ducne, takze ta masina ani nemoze byt zla... Len treba si rozmysliet, ci xcete sa ukazovat abo jazdit... Ale myslim, ze najlepsie sa ukazete pri jazde, kde vtr pojde troska inac ako zuzana..

A co sa tyka firestormu, tak kto nevyskusal, ten nevie... ovladatelnost 125ky, vykon postacujuci na zaciatok, je to dobra pred skola na SP-ckove modely.. ;-)


01.02.2007 23:27

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

matvej:vec nazoru(tvojho)sa stej hondy neposerte.A duknu sice porazila ale iba v jednej sezone takze to by som tu nevytahoval.ducati je neporazitelna v supersportoch.ale ine.nemyslim ze by tl bola najhorsia a vtr ta najlepsia.


02.02.2007 0:02

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

VTR je dobra ale nema gule, TL ma...a votomtoje... :-}


02.02.2007 9:17

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

toronto: Ked porovname porovnatelne, tak to je vtr sp vs tl-r a tam je jednoznacne vtr lepsia volba, bola ovencena niekolkymi vavrinmi ale nehovorim, ze tl-R je proti nej sunka, ale skratka neprekona vtr sp..

a dalsie dve krasky, vtr F a tl -S, to su masiny nie na okruh, ale na pohodove jazdenie ako sturec, havran a pod... a v ovladatelnosti bola takmer vo vsetkych testoch jednotka vtr F, taktiez v spolahlivosti je to jednicka, ani ducna nevydrzi to co vtr, takze ta nebude stat tolko prachov co ta vyjde servis ducati... Viem ze image ducny a hondy je niekde inde, ale je kopec ludi co xcu masinu na jazdenie a nie na ukazovanie.. jedinu ducnu co som kedy jazdil bol monster, ale keby som si mal vybrat medzi jawou 350 a monstrom, tak radsej tu jawu... Viem ze ss ducna ide dobre, ale za tie peniaze ide 954ka lepsie a vtr sp ani nehovorim...

Ale ked xce niekto ducnu a ma na to, tak nemam nic proti, ale stavat hondu do pozicie volakeho crepu je totalny off topic, este ked ju porovnavate s tl S, ktora je asi najvatsi omyl historie motocyklov suzuki... :-}

jarro: si vedla jak ta jedla, si este vtr sp asi nevidel v akcii.. jeden chalan od nas ma nakitovanu sp-cku na 160 ps, ta zere gumy jak benzin... >:-) ;-)


02.02.2007 9:45

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Nechcem rypat, ale tl aj vtr maju svoje caro v porovnani s motorkami svojej doby. Sucasnost ale ukazuje "uspech" tychto motoriek. Vykazala honda alebo suzuki nejaky pokrok v oblasti dvojvalcov? Nevsimol som si.
Matvej Ducati nie je pre zaciatocnikov. Ked chces ovladatelnost 125, tak si kup 125. :-P Preco si vsetci myslia, ze ducati je len na ukazovanie. Mne staci, ked sa na nu pozeram sam. Mimochodom to akeho monstra si jazdil, ked by si si medzi monstrom a jawkou vybral jawku?


02.02.2007 10:04

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

cygno, poznam 4 chalanov v sr co maju 996, a gumy deru len v strede... Vecne masiny len pri kaviarni odstavene vedla terasy a viac rozpravaju o tej dukatke ako na nej jazdia... A tie reci typu ze ja mam dukati a kto ma viac, tak to uz sa len smejeme... ma hovno v gatkach akurat tak... Nepoznam nikoho kto chodi so supersportom dukati nadoraz abo na okruh.. len tych kavickovych co si to kupili len preto aby boli viac ako ostatny... Ale ja som bol spokojny aj so stormom.. ;-) monster to bol 600vka.. tusim 00 rok.. za to kupis taky nahac, ze dovi dopo monster... :-D

pokrok vykazala honda ked vymyslela 1000 V2 vo vtr, ten motor je technicky tak dobry, ze teraz bolo 10 rokov co sa vyraba vtr F a je stale uplne rovnaka, pretoze je tak akurat dobra, ze na nej nebolo nutne nist menit na par detailov ako su budiky a volake srandicky... ale technika je maximalne postacujuca, to vies, magnat ako honda (najvatsi vyrobca motorov na svete) vie urobit bombovy motor na prvu supu, nepotrebuje 20 rocny vyvoj a 10 nedotiahnutych pokusov... A zaujimave, ze honda nasadila prvy svoj dvojvalec a hned ducna kapitulovala pred nou... Takze pre potrebu trhu asi neni prioritou vyrabat drahe dvojvalce, ale cenovo prijatelne konkurencie schopne motorky.. ;-)

A ked je ducna taky skvely dvojvalec, preco teda v moto gp jazdi so styrvalcom, haaa?? :-P

Vies a k tej ovladatelnosti len tolko, ze to je pokrok vyrabat ovladatelnejsie motorky, lebo ponorky sa vyrabali pred 20 rokmi a newem ktory vyrobca by povazoval cestu spet za tu lepsiu... 8-)


02.02.2007 10:24

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Martin Kňaze - matox
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Ja som tiez vyberal hlavne medzi tymito 2ma masinami TLs a VTRf. Povedal bych to takto - TLko srdcom a VTR rozumom. Nakoniec zvitazil rozum ale nie som si isty ci po VTR neopacim aj to TL >:-)


02.02.2007 11:56

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

matvej, ja zas poznam niekolko chalanov co chodia so ss ducati na okruh a nie, ze ju maju odstavenu pred kaviarnou :-D Dokonca som videl jednu 1098, ktora pojde rovno na okruh (na slovensku) ;-) Pisal si, ze keby si si mal vybrat medzi jawou 350 a malym monstrom, tak si vyberies jawu. Vela stastia, mas pravdu maly monster je najhorsia motorka na svete, jawe sa nic nevyrovna. Ja som nikdy nehovoril, ze ducati su najlepsie motorky na svete :-P . Kazda motorka ma svoje + a -, akurat tym ostatnym chyba nieco, co ducati ma. Nie su to ducati ;-)

Neviem, ci si si vsimol, ale vsetky firmy, ktore robia motorky modely v urcitych intervaloch obmienaju. TL sa uz vobec nerobi a nevsimol som si nejaku obmenu VTR ani SP2. Sudruhovia v japonsku asi nemaju ten isty nazor ako ty, ze produkt ako vtr netreba obmienat, on je taky uzasny, ze ho budu vyrabat este 150 rokov. :-D Pri VTR teda asi plati to, ze honda si asi mysli, ze sustredit sa na V2 (supersport) je omyl, v tejto oblasti nie je konkurencie schopna s talianskou produkciou a preto sa sustredi len na I4.

Co sa tyka motoGP, nie som nejaky extra odbornik, predpokladam, ze to je preto, lebo z dvojvalca nikdy nemas sancu dosiahnut porovnatelny vykon pri rovnakom objeme. Ozaj a ktoru inu motorku z motoGP si mozes kupit v civilnej verzii okrem DD16? :-P

Co sa tyka ovladatelnosti, tak si myslim, ze kazda vyhoda typu "pada do zakrut sama" zase v sebe nesie isty druh nevyhody "nestabilita pri vyssich rychlostiach" Samotna preferencia v oblasti ovladatelnosti asi zavisi aj od stylu jazdca. 8-)


02.02.2007 12:14

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

vies cygno, na to ti poviem len tolko, ze niekto urobi nadcasovy a spolahlivy stroj s vlastnostami ktore vyuzije vatsina jazdcov, je to hlavne motorka ktora poskytuje kompromis medzi vela vlastnostami a toto dukati urobit nevie...

Co sa tyka 1098, tak len blazon a cisty tupec by si ju kupil na nakupy po blave... a to je rozdiel medzi vtr f a ducnou, ze poskytuje viac uzitkovych vlastnosti ako ducna..

jawa 350 a monster mi pripadaju konkurencie schopne, akurat za tu javu das 5 x menej ako za ten monster.. a v nemecku je aj jawa rarita ;-) ale ked to porovnam s takou sv 650 ten monster, tak neni ocom, skratka je to len ducna pre chudobnych s trosku hektickou technikou...

ziadnu motorku z moto gp si nekupis v originale homologovanu... ;-) ani tu ducnu... to je len market tah pre blbych co na to skocia, origo moto gp masina by stala troska ine love ako posratych 50t euro... skor by sa udaval ta cena v mega euro... 8-)

Vtr sp pada sama a zeby bola nejak nestabilna, tak to tazko... ;-)

A nikdy som netvrdil, ze ducna ss je vyslovene napitchu motorka, ja som len reagoval na porovnanie tl -s a vtr -f, vy ste sem zacali motat ducne...

Lebo stavat hondu do pozicie outsidera je ruhanie... Len tak z pitche si pozri, co honda dosiahla a co vyraba, dokonca aj prudove lietadla, ale to je uz o inom... A vidis o com je technika hondy, sak vieme kto vyhral moto gp... :-)))


02.02.2007 12:47

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

"jarro: si vedla jak ta jedla, si este vtr sp asi nevidel v akcii.. jeden chalan od nas ma nakitovanu sp-cku na 160 ps, ta zere gumy jak benzin... "

Co ty si moj otec ked ma tak dobre poznas? Kde som nadaval na SP01? Ja som hovoril o F-ku...SP 01 ma chalnisko co byva 1 km odo mna ale ked ty povies ze som ju este nevidel v akcii vies o mne asi viac nez ja sam... :-~ A ver tomu ze gumy nezerie len kvoli tym konom ale kvoli tomu ze je to L2 lebo to iste robi aj TL-ko a ducna...

A co sa tyka motoGP tak by si mal vediet ze max vykon dosiahnes pri max otackach a tie zas dosiahnes s piestami s najmensou zotrvacnou hmotou. Max pocet valcov v moto GP je 5 tak by bola ducati sprosta keby to nevyuzila. Mimochodom ten L4 pracuje ako L2, teda 2 a 2 valce naraz...

Chapem ze si zastavas VTR-ko lebo ho aj vlastnis ale je sa na oba stroje pozeram nezaujato tak sa nehnevaj ze nechvalim hondu, je lepsia, ale ja tvrdim ze TL je krajsia a ducati tiez. To ze su nespolahlive, s tym sa treba jednoducho zmierit...Ja som mal tiez teraz hondu ale odisla mi na nej ojnica a pritom som sa o nu staral najlepsie ako viem takze nieje honda ako honda. :-}


02.02.2007 14:02

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

rmz450
 Kávičkár 

Ikona

Áno , súhlasím s tým, že Honda robí motorky, ktoré sú zvládnuteĺné velkou masou ľudí. Sú kvalitne poskladané, trvácne atď. Ale niečo im chýba. A to si berú novináry do úst viac a viac. A to je charizma. nemajú dušu. Postav vedla seba S2R a Hornet, alebo Fireblade a 1098. Varadero a Multistradu. Viac netreba písať. 8-)


02.02.2007 14:38

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

titan
 Turista 

Ikona

rmz450: veru dobre pises, zo vsetkych tych porovnani by som bral vzdy len Hondu. Viac netreba pisat. 8-)


02.02.2007 14:44

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

rmz450
 Kávičkár 

Ikona

titan:keď myslíš, ja určite nie. >:-) :-D


02.02.2007 14:53

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Matvej, nepostavil som hondu do pozicie outsidera, ale do tejto pozicie som postavil vtr v sucasnosti. :-P A to iste si myslim aj o tl1000s. Porovnavas vsetko mozne, ale ked chces nech sa ti lubi. Ti chudobni ducatisti, co maju maleho monstra, by si mohli kludne kupit tvoju uzasnu vtr. Cena je skoro rovnaka a ja sa im necudujem, ze si vtr nekupia. Ja by som si napriklad radsej kupil motorku s rokom vyroby 2006, o ktorej viem, ze ma nejaku buducnost. Co ked sa mi nahodou ten konkretny typ motorky zapaci a budem si chciet kupit v buducnosti jeho nasledovnika? Co nasleduje po honde vtr, alebo suzuki tl1000s?
Takze o tl1000s, si myslim, ze je to velmi zvlastna motorka, ktora nema buducnost. Nieco takisto bude aj na tych famach, ze nieco s tou motorkou je zle, pretoze inak by ju suzuki nestiahla uplne z vyroby. O vtr f si myslim, ze to je motorka bez buducnosti (ziadny pokrok za posledne roky ani v podvozku alebo v motore), pretoze honda ani nenaznacila snahu pokracovat vo vyvoji sportovych dvojvalcov. Takze ked chce clovek sportovy 2V musi sa zakonite obratit na taliansku produkciu. Ked chce nieco lacnejsie tak aprilia a ked ma viac tuke tak ide k ducati. Ak nemas rad taliansku produkcie ostavaju ti len sportove I4, kde u mna jednoznacne vedie suzuki.
Este len tak jedna poznamka od veci. Mam rad nazor "Nikdy by som si nekupil motorku vyrobenu v taliansku" a potom kupi horneta. Ked si pozries video z predstavenia noveho horneta tak si vsimni s akou hrdostou v hlase hovori, ze vsetky hornety robia v taliansku :-D


02.02.2007 15:04

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

ogard
 Kávičkár 

Ikona

hornet sa robi v taliansku? ...no zbohom :-D :-D


02.02.2007 15:07

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

ogard pozri si prvych 20 sekund tohto videa:

Video: www.youtube.com/watch?v=iRDUlkOCq5M
:-D ;-)


02.02.2007 15:28

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Julke
 Bahniak 

Ikona

Viem, ze nikomu nepomozem mojim prispevkom ze aka je TL naozaj, ale vzdy to bol a bude moj seeeennn :-D :-D


02.02.2007 15:39

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

uz je to uplne offtopic ale neda mi

rmz450 to s tym varaderom a multistradou si myslel tak ze honda postavila varadero (motorka prva svojho druhu) ktora zadefinovala vlastnu triedu a potom vsetci ostatni zacali kopirovat? (vstrom, caponord, KLV atd? multistrada? ...multistrada je pritom u mna jedna z podarenejsich kopii)


02.02.2007 16:04

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

raptor si chcel tym povedat, ze multisrajda kopiruje varadero? hmm "ktora zadefinovala vlastnu triedu a potom vsetci ostatni zacali kopirovat" zase si nemyslim, ze to je az taka zadefinovana trieda. kopiruju vsetci od vsetkych ...


02.02.2007 16:06

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Cygno, asi sa v tomto lepsie vyznas ako ja, ale nie je nahodou Suzuki SV1000S nastupcom TL-ka? Vies, spominam ju minimalne pre to, ze pises, ze neurobili ziadny pokrok vo vyvoji dvojvalcov... ;-)


02.02.2007 16:11

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Ja si hlavne myslim ze ELROSSI46 nemal zaujem aby sa tu prebera TL vs VTR.Ja som mal TL a napisal som ze to je super motorka.
matvej:ty si zacal urazat ze TL je iba na machrovanie pred domom.To neni vobec pravda pretoze na svete je vela motorkarov co na TL jazdia.Si myslim z piestan a tak vies ze TL som kupoval od Brana Svrcka.Povedz mi meno jedneho motorkara ktory na havrane dokazal stacit brancovmu tempu.Jedine co videli ked sa isli snim vozit boli po prvu zatacku vipre TL a potom az hore ked ich cakal.A to tu chodia jazdit slusne stroje(aj VTR).proste ked ju dostanes do ruky nema vtr sancu.ale ked uz takto urazas Tl tak by nebolo na skodu porovnat VTR a SV.to uz je ine kafe.A o Ducati nema cenu pisat.Japonci v zivote nebudu robit take ss!


02.02.2007 16:16

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

agressor
 Geriatrik 

Ikona

raptor - multistrada je podla Teba kopia Varadera??? :-O
Podla mna je Varadero len prerastena TDM a ta tu bola uz davno...


02.02.2007 16:18

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Vidicon, nevyznam sa v tom nejako extra, napisal a myslel som sportovych dvojvalcov. Mas sice pravdu v tom, ze v SV1000s je motor z TL-ka, ale ani tu som nezaznamenal ziadnu vyznamnu zmenu za posledne roky. SV1000s je podla mna tiez motorka na odpis, mam na mysli to, ze o chvilu pravdepodobne vypadne z modeloveho radu suzuki. SV1000s momentalne vyrazne zaostava za konkurenciou inych litrovych V2. Suzuki aj honda sa vo vyvoji orientuju na I4 (ak sa mylim tak mi naznac ich najnovsie kroky v oblasti V2 SS) Ked to takto pojde dalej tak tl1000s bude uzasny zberatelsky kusok, tak ako sp2, stale to ale budu motorky, ktore boli priamo vyvinute aby konkurovali ducati (vtr, sp1, sp2). Nevyslo im to, tak skoncili. Honda aj Suzuki sa vratili tam, kde sa im dari - radove stvorvalce (a su v tom dobri) ;-)


02.02.2007 16:33

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

cygno:dovol mi nesuhlasit.Sv1000s neni supersport a nikdy nebude a preto suzuki nema zaujem motor na SV hnat na vykon.keby ano verim ze by dokazali nahnat este kone.Ale SV je motorka na zabavu a to jej sedi a vzdy bude vela motorkarov co budu vyhladavat take moto.Ale inak suhlas co si napisal.Testastretta je neporazitelna.


02.02.2007 16:44

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Toronto dovol mi suhlasit ;-) . Ja viem, ze SV nie je supersport ale jeho motor ma korene v tejto oblasti. Vacsina takychto "motoriek na zabavu" maju motory odvodene od supersportu. A kedze suzuki ziadny V2 supersport nevyvija, v rade GSR chyba litrovy zastupca, suzuki ma uzasnu GSXR1000, predpokladam, ze suzuki nebude zvacsovat konkurenciu (bandit, b-king). SV1000 nahradia litrovou radou GSR a to uz nebude V2 :'(
Ale mozem sa mylit v tychto spekulaciach 8-) Detailnejsie som sa totizto zaujimal len o strategiu ducati (neviem preco, ale k tym motorkam mam tak nejako najblizsie)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (02.02.2007 16:46)


02.02.2007 17:40

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Doki
 Kávičkár 

Vacsina ludi tu na fore TL nikdy nejazdilo a len teoretizuju a kopiruju nazory niekoho ineho ktore citali.Ja som TL mal ale ani vo svojej 30tke a po niekolko desattisic odjazdenych km na niekolkých silných moto som si jazdu na nej nedokazal plne uzit.Je to typ pre vyslovene skuseneho a vyzreteho pilota s minimom pohodlia pomerne agresivnym motorom a z mojho pohladu len na velmi kratke trate.Mam overene ze na Sturci som ovela rychlejsi a pre seba aj bezpecnejsi na Bandite 1200 a este z toho mam aj vacsi pozitok.Takze zaver TL1000S nie je pre 95% bezných motorkarov ale berte to ako len moj nazor


02.02.2007 19:27

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

rp76
 Kávičkár 

Ikona

cygno, ja sa tiez velmi nevyznam, akou vyraznou zmenou presiel motor L2 od ducaty za posledne roky (myslim radu monster)? napisal si"SV1000s momentalne vyrazne zaostava za konkurenciou inych litrovych V2." za kym zaostava a cim? dik za odpoved


02.02.2007 20:05

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

rp76, takze v litrovom prevedeni monster:
vzduchace - M900 karbec - M900 vstrek - M1000 desmodue - S2R1000 (zvysenie vykonu oproti M1000, hlavny rozdiel v podvozku)
vodniky - S4 (motor z 916) - S4R (rok 2004, motor z 996) - S4Rs (rok 2006, motor z 999) S4Rt (2007, motor z 999, horsi podvozok ako S4Rs)
Takyto podobny vyvoj bol aj pre mensie monstre
600 - 620 - 695
750 - 800 - S2R
To nehovorim o roznych urovniach vybavy v jednotlivych rokoch, verzie dark, lakovania. Ocakavany vyvoj pre buducnost je pre vodniky motor pravdepodobne z 1098, vzduchace pravdepodobne 1100 pouzita v najnovsej multisrajde a hypermotarde. Ale myslim, ze isty vyvoj sa da ocakavat. Ja osobne by som preferoval pouzitie motora 848 (uvazuje sa o superbiku v dizajne 1098 ako nastupca 749 v roku 2008 ) v monstri a nazval by som ho S2Rs, ohlinsovy podvozok ako brzdy.
Predpokladam, ze ducati bude musiet upgradovat stredny monster objem ako odpoved na apriliu shiver 750, ktora vyzera celkom dobre, ma super cenu a vyborne parametre.
Takisto sa diskutuje o zmene dizajnu monster rady, uvidime.
Naozaj si myslim, ze sv1000 vyrazne zaostava za konkurenciou - tuono, monster s4r - ako motoricky, tak podvozkom.
Ozaj ine V2 litre (nahace) ma nenapadli.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (02.02.2007 20:07)


02.02.2007 20:36

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

rp76
 Kávičkár 

Ikona

cygno, dik za info o ducati!
takze z monsterov je papierovo porovnatelny s4r (motor).. motoricky su tuono a sv porovnatelne motorky, tuono ma sportovejsie naladeny motor, co ale nie je problem preladenim palivovej mapy natiahnut + cca 10 koni u sv.
na s4r som nikdy nesiel, asi to bude maso, uznavam, ze bude lepsia, ale aj cena je dvojnasobna.. tuono aj s4r su charakteristikou podvozku vyrazne sportovejsie a radikalnejsie, teda aspon v mojom ponimani lepsie (kvalitnejsie komponenty) ako sv. sv sa mi ale javi ako univerzalnejsia motorka.. sv nie je taka designova bomba ako talianky, ale za 280 tis. SK je to sakra dobra motorka! .. a da sa pekne spravit..
inak ja mam teraz masinu na lieceni u chalanov z FastBikes, a co som rozpraval so Spykem, bez velkych zasahov by mali z sv dostat 140 konikov.. uz sa tesim na sezonu :-)))
Osobne si myslim, ze TL nie je moto mlicnakov.. ma povest motorky zabijaka, tak to bude nieco pre drsnakov :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil rp76 (02.02.2007 20:36)


02.02.2007 20:55

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

rp76 mas pravdu, za tu cenu je to sakra dobra motorka. Matne si ale spominam, ze tl ziskala povest zabijaka prave kvoly nestabilite podvozku. Motoricky jednoznacne predcila moznosti podvozku, aj preto isiel do sv ten motor zoskrteny. Co sa tyka tej ceny, za vyvoj sa plati. Takisto musis brat do uvahy vyrobne kapacity a moznosti malej ducati fabriky a masovu vyrobu hondy, pripadne suzuki. Monster sa da tiez pekne urobit, skus si niekedy pozriet katalog prislusenstva v ducati na predajni alebo na nete :-))) Samozrejme musis si za to aj celkom slusne zaplatit.
Inak vyber motorky je podla vkusu kazdeho sudruha. Chalan sa pytal na tl, nejazdil som na nej, ale uprednostnil by som radsej sv.
Neviem ako to funguje pri suzuki ale myslim, ze vyrobca ti neponuka originalnu alternativu na upravu sv. Alebo ano?


02.02.2007 20:57

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cygno... myslim si ze je to trieda ktoru zadefinoval varan, az po honde ostatni zistili co je to cestne enduro co sa tvari ako enduro ale pritom je turista, .. podla mna je to dost dobre zadefinovana trieda najma litrovymi 2valcami, vzpriamenym posedom pre jazdca, tvarenim sa na enduro atd atd...


agressor nie multistrada neni kopia varana... ale ducati zistila o cestnych endurach nieco az vtedy ked bol varan davno na svete

mozno je varan prerastena TDM ale tie dve motorky su obtiazne porovnatelne a az po prichode stareho varadera na trh sa spustila lavina (kua citim sa jak fade varauder :-} )


02.02.2007 21:05

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

raptor, ked myslis... Aj tak si myslim, ze multisranda sa tvari skor ako lokomotiva alebo elektricka (najma pri pohlade z predu) ako cestne enduro. Podla mna je to tazko definovatelna trieda, videl som test, kde porovnavali multisrajdu tusim s ktm sm. Ale ked je varan zakladatel triedy, tak je dost smutne, ze jeho kopie ho tak lahko predcia. Honda zaspala a utesuje sa tym, ze vlaste oni zalozili tuto kategoriu motoriek a to im staci?


02.02.2007 21:10

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

rp76
 Kávičkár 

Ikona

TLka mala tendenciu sa rozkmitat, preto na ne zacali standardne montovat tlmic riadenia a litrove sv v tejto dobrej tradicii pokracuje.. nejake original drobnosti na vylepsenie sv tam su, ale nic moc.. nastastie su firmy ako ermax a pod..
myslim, ze sa najdu ludia, ktori prave pre tu "neurotickost" TLko miluju..


02.02.2007 21:27

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cygno mas pocit ze kopie lahko predsia varadero (to nove?) ja teda vobec nie


02.02.2007 21:37

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Raptor ake "nove" varadero mas na mysli? To so zmenenym tvarom bocnych panelov, tvarom zadneho svetla, krytom vyfukov, hlinikovym krytom motora namiesto plastoveho? :-O Tak, ano mam pocit, ze "kopie" ho lahko predcia. :-D


02.02.2007 22:09

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cygno a v com prosim ta? velmi ma teraz zaujima co mi na toto napises ale skus pisat fakty ok?

idem teraz na pivo, pridem okolo pol noci... tesim sa na odpoved >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.02.2007 22:12)


02.02.2007 23:14

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Crash
 Turista 

Ikona

OMG ... :-~
ved to malo byt o TL

mimochodom... kolko toci taka TLka? nemate niekto graf vykonovej krivky?
trochen mimo temu, ale niektori sa tu odchylili aj viac :-P


02.02.2007 23:18

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Raptor, je to sice od temy a tato kategoria motoriek nie je moja srdcova zalezitost, ale aj tak ti poviem moj nazor (utvoreny osobnymi preferenciami, skusenostami inych ludi). KTM - ju predci takmer vo vsetkom. V-Strom, Multisrajda hmotnost. Caponord, V-Strom, Multisrajda vykon, krutak.... Nehovorim, ze je to zla motorka, len podla mna nicim nad ostatnymi nevynika, nie je nicim vynimocna a uz vobec to nie je ziadna modla. V motohouse 12/2005 bola sucastou vacsieho porovnavacieho testu a tusim nedopadla ako jasny vitaz. Neviem, sice ci sa nieco oproti modelovemu roku 2005 zasadne zmenilo zmenilo (motor, brzdy, znizenie hmotnosti, zvysenie vykonu ...), ale ked to boli zmeny typu "novy kryt vyfuku, novy pristrojovy panel ..." tak jej slava pomaly ale isto zhasina a momentalne je niekde v druhej polovici cestovnych endur. A este jeden velmi subjektivny nazor, mne sa vobec nepaci >:-)


02.02.2007 23:42

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

erique
 Kávičkár 

Ikona

akoze 848 je jasne ze pride

Pozri obrázok
cygno ale ked vypustia S2Rs s tymto motorom, mozeme to zabalit. :'(


02.02.2007 23:53

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

erique
 Kávičkár 

Ikona

inac TL 1000 R bola pekna masina, vyrabala sa v 98mom, a tusim jedinu v BA mal Zalud.

Pozri obrázok


03.02.2007 0:26

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cygno
KTM je uplne ina kategoria

litrovy strom ma motor z TL ktory medzi 2 az 3 tis otackami rozdrnca celu motorku

multisranda ma sice krasny dizajn ale ten zvuk suchej spojky pripomina srotovnik

pripustam ze oproti ostatnym je trosku tazia ma mozno o nejake 4-5 konikov menej (co bezny smrtelnik nepociti) ... ale napr len tak bajocko som ti tam nasiel chybu.. caponord ma mensi krutak ( 92 ) ako varo ( 98 )

dalsia vec pozri sa na ceny napr stromov a starsich!!! varanov... varan si este stale drzi cenu kym strom neuveritelne stratil na cene aj oproti starsiemu varanu ktore ma len 5 rychlosti a neni to striekacka....

mohol by som este dlho pokracovat ale to by bolo hadanie sa o slovicka... mozno varadero mozno neni v sucastnosti papierovo najlepsie a najvykonnejsie cestne enduro ale zalozilo tuto triedu

ale kaslime na to, aj ked na varadero nedam dopustit uvedomujem si ze to neni motorka bez chyb a ze ani pre mna to uz neni motorka No.1

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2007 0:28)


03.02.2007 0:30

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

erique
 Kávičkár 

Ikona

chalani ak sa chcete hadat kto zalozil triedu cestnych enduro, tak ste obaja vedla, bola to BMW R 1100 GS.

>:-)


03.02.2007 0:34

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

erique cakal som ze to niekto napise
ale ani ty nemas pravdu... ak by sme sli dalej do historie bolo to bmw r80gs

tu sa bavime o kategorii motoriek ktore sa HRAJU svojim tvarom na enduro ale pritom su to v podstate cestne motorky a turisti


03.02.2007 0:46

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

erique
 Kávičkár 

Ikona

tak ty si pekne zahrabal v archive ;-) nechcel som to zabit takymto veteranom.

ale spat k tomu TLku. Ten motor montovali v Bimota do SB8R(K), takze nemoze byt zly. :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil erique (03.02.2007 0:51)


03.02.2007 3:17

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

vlke
 Bahniak 

Ikona

Zábava - Video, Audio, Foto: Ducati, Honda...


03.02.2007 7:47

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Raptor, zjavne mame kazdy iny fetis. Ja len hovorim, ze v sucasnosti je Varadero oproti konkurencii stara motorka. Ja hovorim o fungl novych modeloch.
Teraz sa vratim k teme tl, a skusim sa sformulovat to ako uvazujem. Ja hovorim o perspektive toho ktoreho modelu. Napriklad TL1000s. Je to model patriaci do triedy spolu s VTR, ST2. Jeho zaklad je z TL1000R, ktory mal jediny ciel a to konkurovat ducati. Ja keby som si teraz kupoval motorku, tak si ju kupim napriek vsetkym proti alebo trochu o tom rozmyslam. TL1000s sa tusim robilo 1997-2001, je to model, ktory suzuki stiahlo z predaja a nedalo za neho adekvatnu nahradu (nemyslim, ze sv je nahrada, pretoze ide o nahaca) a nestiahlo ho preto, ze to bola limitovana edicia, ale preto, ze s motorkou mali evidentne problemy, ktore este pocas je produkcie platali roznymi doplnkami ako napriklad tlmic riadenia. Ked si ju kupis a lahnes s nou, tak kde budes zhanat originalne diely. Pokial viem ziadna firma neprodukuje nahradne diely, ak uz ho nepredava. Najma nie 6 rokov po. Takze sa radsej obzriem po jej konkurentoch z toho obdobia - vtr a st2. VTR sa sice este vyraba, ale nevyzera, ze by honda chcela investovat cas do tohto modelu. ST2 sa uz nevyraba ale ma nasledovnika ST3, co nieco znamena. Takze obzeral by som sa radsej po modeloch, ktore neutali pred 6 rokmi.
A teraz sa vratim naspat k tomu varaderu. Ja netvrdim, ze nie je zakladatelom triedy (je mi to inak fuck, kto ktoru triedu zalozil), ja porovnavam sucasnu ponuku konkurencie so sucasnym varaderom. KTM podla mna patri do kategorie, pretoze je to V2, cestne enduro. Vacsina tohto segmentu robila nejake vyznamnejsie zmeny aby svoj produkt nejako ozivili a dostali pred konkurenciu. Honda za posledne roky robi na varadere upravy typu "kryt vyfuku" To nie je vyrazny pokrok. KTM zvacsila objem, ponuka dve vyhotovenia, V-Strom je novsi ako varadero a dava ti moznost vybrat si medzi malym a velkym. Multisranda zvysila objem, dala mokru spojku, mozes si vybrat z dvoch vybav. Honda zasadnejsie modernizovala horneta a cbrky a tym ukazala na com jej zalezi. Mozno bude inovovat tento rok, a prave preto by som ja napriklad teraz neuvazoval na kupou noveho varadera, pretoze je to pre mna stara motorka.

A diskutujme o tl-ku, chalan chcel vediet o nej hocico ale nie o varadere a modelovom rade ducati (moja chyba, chcel som len naznacit co znamena vyvoj a pokrok v modelovom rade)


03.02.2007 9:23

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

Cygno, keby ten chalan chcel nieco vediet o TL-ku tak by tu s nami o nom diskutoval ale podla vsetkeho uz dlabe na to... :-~


03.02.2007 9:41

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cygno kua mohli by sme sa o tom bavit asi velmi dlho

KTM LC8 adventure je jedina motorka svojho druhu, a v sucasnosti sa neda porovnavat zo ziadnou inou!!! to ze to prevrtali na 990 je koli normam aby im moc neklesol vykon... ale tiez ma zarazilo ze pri novej KTM nemozes pri manipulacii s vypnutou motorkou otocit plynom lebo PC to snima a ked ju potom nasledne nastartujes tak zacnu ist divne zvuky z motora... je treba moto vypnut a nasledne zapnut.. ako PC (dakujem neprosim :-} )

ak porovnavas vstroma a nove varadero a argumentujes tym ze mas moznost aj 650 (co je oproti litru fasa motorka) tak mi je to smiesne lebo aj honda ponuka transalpa, ... to akoby som teraz ja chcel argumentovat ze varadero je lepsie lebo ponuka aj model 125 - chujovina

zial musim s tebou suhlasit... pri novom varane ocakaval som viac nez kozmeticke zmeny a hlinikovy chranic motora... ale odkedy som jazdil 1150GS su mi ostatne cestne endura podstatne viac menej ukradnute

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2007 9:43)


03.02.2007 15:11

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

takze poporiadku:

jarro, preto som hovoril o sp-cku, lebo sme sa bavili o extremnych jazdnych vlastnostiach... a nebudem preto spominat efko, ked especko toto ponuka a je to honda... teda je moznost volby... To ze si myslis, ze efko nema buducnost je len tvoja domnienka, pretoze efko ponuka za smiesnu cenu spolahlivost, kvalitu a osvedcenu techniku a neni kazdy majitel firmy aby si mohol len tak zbrucha povedat, ze zajtra si ide kupit dvojvalec a ked dvojvalec, tak najdrahsi, teda najlepsie 1098... SU nove typy ducne lepsie v sportovych jazdnych vlastnostiach ako stara SP vtr, lenze hovorime o honde z roku 97 ci kolko a ducne z roku 07... 10 rokov je 10 rokov... Honda robi masiny pre masy ludi a ducna len pre par ludi.... ano, to je pravda ;-) Tak isto ako ked sa budeme bavit o autach, tak nie kzady si moze kupit ferrari modenu, ale hondu nsx si uz kupit moze, tie auta su si plne konkurencie schopne a pozitok z jazdy je skoro ten isty, akurat ze ten co ma ferrari si povie, ze ja mam FERRARI.... Su ludia co kcu mat ferrari a su ludia co na to nemaju, ale maju na to, kupit si jazdne vlastnosti ferrari v podobe nejakej prasivej sikmookej honde...

rmz450: ano, ja som vatsi kapo lebo mam ducnu... :-~ to si xcel povedat, hej?? mam na to svoj nazor....

cygno:
na margo toho o tom co by si si kupil... zober to tak, ze mas maximalne 150 tsk, xces dvojvalec, xces aby sa snim dalo besnit, teda tuhy ram, dobra vydrz a maximalna spolahlivost... motorku z roku 2006 za to nekupis, monster je len plavajuca krabicka s vykonom vysavaca a s pazvukmi potapajuceho sa titaniku... ale na druhej strane mas dukati, takze si povies, ze radsej budem chodit len tot na malinovku do vedlajsej dediny, staci mi aj 150 kmh rychlost po rovine a v zatackach budem chodit ako chalani na jawkach a lepsi sopraci... ale ja sa koli nejakemu menu obmedzovat nebudem, xcem lomit na koleno v 200 kmh, xcem chodit 250 po rovine a vo tom to je.. a za tie iste prachy... akurat ze mam sikmooku prasivu hondu... :'( nuz co uz...

Toronto: o machrovani som hovoril v suvislosti s dukati.... Marosovu motorku dobre poznam, viem vsetko co snou bolo a viem ako jazdili v brne na okruhu... a viem, ze posrata 600 srad z roku 97 ich vyprasila bez mihnutia oka v podani mojho dobreho kamosa co ma autoskolu v piestanoch a tym netvrdim teraz,. ze 600srad je naj masina na svete, lebo je to o jazdcovi ;-) ON daval v brne dole bezproblemov R1 ky na tej starej rure, takze keby dostal do ruky vtr, tak mohol by mat aj 10 viprov maros na te-elke a boly by mu na dve veci tak akurat... takze taketo porovnanie nie je podla mna objektivne... 8-)

BTW: to ze sa hondy robia v taliansku neznamena ze to je taliansky vynalez.. lebo aj mercedesy sa robia aj volade v aziii a toyoty v číne, ale technologia je stale ta ista a nic to na kvalite nemeni... lebo je kurva rozdiel medzi cinskym zhuang zhongom a cinskou toyotou... ;-)

A na koniec ked to zhrniem, tak kedze chlapec xcel vediet nieco o tl-ke, ktora je priama konkurencia vtr F a su za rovnake peniaze, tak som len poradil lepsiu variantu (myslim ekonomicky vyhodnejsiu) keby mal xalan v pitchi, tak sa tu nepyta ale si ju rovno kupi... a keby mal vela loove, tak kupi ducnu a je kaapo... Takze ja keby som mal moc loove, tak momentalne z toho vyberu co je by som asi siel do tej 50t. euro Ducny a vybavujem si licenciu na zavody... lebo kupovat taky stroj na kavickovanie asi nema ziaden zmysel, na to staci aj skuter... Ked su love, neni problem, ked su obmedzenia a ide nam o daco insie ako o image, tak si myslim, ze kazdy pojde do japonca... Kazda motorka ponuka kopec moznosti, treba len vediet na co mam a co od toho ocakavam a podla toho kupujem... takze aj talianske masiny su dobre aj japonske aj korejske aj..... ale zalezi ze na co... >:-)


03.02.2007 16:02

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

Matvej, mas pravdu " ...lenze hovorime o honde z roku 97 ..." a tu som porovnaval s TL tak neviem preco si pleties prispevky lebo ja som nikde neporovnaval S TL-kom SP01, alebo 1098. To sem zamotal niekto iny... :-} a ako som povedal, ten kto zalozil tuto temu sa jej nejako nevenuje takze si tu zbytocne deriemu huby. :-~


03.02.2007 16:48

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

jarro, prepac, ale pisal som to uz potom tak vseobecne, lebo bolo tam uz dost reakci a nexcelo sa mi pisat na pripomienky kazdeho co na to reagoval, ani tu nikym neopovrhujem abo sa nesnazim nikoho o nicom presviedcat, len porovnavam jeden vyrobok a druhy vyrobok z urciteho uhlu pohladu... A je samozrejma vec, ze z kazdeho ineho uhla pohladu (´polopate povedane: teda od vlastnosti ktorymi dana masina disponuje), tak kazdy je v niecom lepsi alebo horsi, z mojho pohladu porovnavam hlavne spolahlivost a primerane jazdne vlastnosti, kdezto niekto zas ocakava super jazdne vykony " ať to stoji co to stoji " :-))) A v podstate mame vsetci nazor rovnaky, len sa musime na to pozerat z toho isteho uhla... >:-) Je tak? ;-)


03.02.2007 17:06

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

matvej:nesuhlasim stebu v nicom ale to nevadi.o to tu nejde.elrossi46 asi tiez nechape kam sa dostala tato diskusia.Ked bude chciet tak si TL kupi tak mu netlac VTR.keby chcel tak zalozi diskusiu HONDA VTR co je na tej masine pravda.AJ ja chcem DUCATI aby som mohol chodit do mesta na kavu a machrovat.Sak podla teba kazdy majitel Ducati ju ma iba na machrovanie po meste.


03.02.2007 17:20

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

toronto: otazka je, co je pravda. odpoved moja je, ze vtr je z mnohych hladisk lepsia volba... Ked to myslel chalan tak, ze co je pravda len o tl, tak pravda je len to, co uvadza vyrobca, teda www.technickeudajesuzukitl1000s.sk a nemusi tu zakladat temu o technickych udajoch teelky... ako mu mam povedat, ze ake ma jazdne vlastnosti, ked mu to nemam s cim porovnat?? POtom by moja odpoved bola, ze ma take jazdnosti ake ma, ide tolko kolko ide a kazi sa takto a tak...

Nepovedal som ze kazdy dukatista chodi na kavu, ale len vsetci ktorych ja poznam a ver tomu, ze tych co maju ss ducnu v sr neni zas tolko vela... ducna ss je vyslovene na drahu, presne jak vtr sp a preto sa robi aj efko, aby si mal na com jazdit po meste.. Ten kto ma sp vtr abo tl-R abo ss ducnu a je to ozaj borec, tak ti povie ze to je pitchovina do mesta kupovat taku motorku, ze tym masinam je najlepsie na drahe... Dokonca teraz sa snazime vybavit ducnu 1098 S pre jedneho chalana a ten to xce hlavne na drahu, lebo tam jej bude ozaj najlepsie a on to vie..

A ked nesuhlasis s nicim, tak nesuhlasis, ja sa na teba hnevat nebudem ;-)


03.02.2007 21:33

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

PatoTL
 Kávičkár 

Ikona

Cafte, ja som mal TL-ko. Spokojnost maximalna, problemy minimalne. Vela ludi rado keca, ale odviezol sa malo kto. Ked TL, tak od roku 99, uz malo opravene vacsinu chyb.
Inak tu na MOTORKARI.CZ je tema o TL: forum.motorkari.cz/viewtopic.php?id=4905

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoTL (03.02.2007 21:34)


03.02.2007 21:47

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Pato TL: Pravda, pravda, pravda...
Chcel som jedneho casu kupit TL. Aj som jednu skusal a poviem vam, super stroj... Na starsich modeloch boli problemy - o tych sa uz pisalo. Ak TL, tak od r.v. 1999. Ta bude spolahliva...
A chlapi - nehadajte sa ci TL alebo VTR. Obidva su krasne stroje. TL sa kupuje srdcom, VTR rozumom.
VTR sa pri ostatnych motorkach dizajnom strati, kdezto TL nie... Ta sa neda zmylit so ziadnou inou masinou. Ale co sa tyka vsestrannosti a spolahlivosti - VTR vitazi.
Bud chces jedno, alebo druhe. V kazdom pripade su obe motorky dobrou volbou...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (04.02.2007 20:44)


04.02.2007 17:18

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

PatoTL:Dakujem pekne si to napisal ;-) a tak to aj je.


04.02.2007 18:53

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

toronto: :-D :-D :-D ked myslis... Na ten patov prispevok sa da povedat len tolko, ze aj zazraky sa deju a kedze pata nepoznam ako jazdi, tak nebudem sudit, ale poznam ludi ktori jazdia na drahe a moc presvedcivo sa o tej masine nevyjadrili... a to nie su ziadny chlapci od vedla, ale chlapci co jazdievali majstraky v sspeckach... ;-)


04.02.2007 19:07

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Nemozem si pomoct, ale pre mna je TL-ka jednoducho kult... A vzdy bude.


04.02.2007 19:24

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

matvej:ty proste neskoncis.ano ano ano mas pravdu VTR je ta najlepsia motorka na svete a TL je iba odpad omyl ktory sa nemal nikdy vyrabat :-(((((( vsetci to hovoria.
tak dufam ze uz prestanes


04.02.2007 19:51

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

TL je "shit jak svina" ale ked mi ho kupite budem Vam nohy boskavat... ;-)


04.02.2007 20:41

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro:
V BB v jednej predajni stoja hned tri vedla seba. Mozes vyberat...


04.02.2007 22:18

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

No, hej, ale po RR som si povedal ze nabuduce si kupim nieco z coho nebudem zliezat zbity jak pes...za to by som bral teraz radsej nejaku klasiku... :-}

A ja som napisal "ked mi ho kupite..." ;-)


04.02.2007 22:27

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro:
ty mozes vyberat a mozno sa niekto najde co ti to zaplati. :-D :-D :-D


05.02.2007 12:32

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

Na zaver by sa hodil este prvy porovnavaci test TL a VTR z februara 1997, ked sa este nevedelo o vsetkych muchach... :-} Skoda toho testu po 50 000km, nemozem ho najst...kedze kazda minca ma dve strany... :-}
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


05.02.2007 13:38

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Lorenzo
 Jogurťák 

TL1000S - absolutne nevydarena motorka, bola krátko v ponuke. Brutálny na nej je silný motor. Prakticky ste tu už spomenuli jej poruchy. To je motorka pre srdce.

TL1000R - je užo niečom inom, ale ťažkopádna, rozmerovo objemná a vysoká hmotnosť, ale strašne krásna motorka.


05.02.2007 15:54

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Trochu zaujimave udaje v tom teste lebo pokial je mne zname tak TL ma vyssi vykon.original katalog suzuki na sezonu 1998 uvadza 91,9 kW a 107,4Nm(TLs)99,3kW a 106Nm(TLr)


05.02.2007 16:15

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

V kW v tabulke maju asi chybu ale v clanku pisu ze ma 125 koni co uz moze byt pravda... :-}


05.02.2007 16:33

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

jarro: ano to je pravda ja som myslel to v tej tabulke.a inak tu je dokaz ze vzdy bude na vec viac nazorov.jedny vravia ze tl je lepsia a druhy ze vtr je lepsia.jedine v com sa vsetci zhodneme je ze milujeme hedvigu M. :-D


05.02.2007 16:56

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

tak ci onak, z toho clanku je jasne, ako sa daju aj novinari ovplyvnit vyrobcom... lebo prave tych par viet aky skvely je ten zadny tlmic na tl-ke a ake ma jemnejsie nastavenie, tak prave ten bol prvym velkym problemom, a potom najvatsie problemy ako bol motor a elektronika... Skoda ze nefunguje www.lpx.cz, tam by ste sa docitaly take veci, ze .... Ja som povodne tiez xcel tl-ku, ale rozum zvitazil... ;-)


05.02.2007 17:17

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

matvej:
Mal si kupit Tuono a bolo by po probleme..... :-))).... >:-)

Kazdopadne obe TL su paradne, dizajnom teda aspon....S-ko je poradne maso, bojim sa, ked ho vidim :-D....a ma bomba zvuk.
Veru tak aj ja som cital, ze TL-S sa lubi znepojazdnit...takze bacha!


05.02.2007 18:39

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

tino, keby vtr neexistuje, tak aj tak by som to radsej riskol z rsv mille jak s tu tl-ku... ;-)
Mne sa tiez tl-S paci a vzdy som ju xcel, ale nexcel som riskovat ze budem cele leto v garazi opravovat.. ved ked som zhanal, tak ich uz pomaly zadarmo davali tie tl-ky ale dostal som super ponuku na vtr a bolo jasneee... :-)))


05.02.2007 18:55

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

..nechcel som sa zapajat, ale pre MATVEJ:
Kolko si najazdil na TL kach?, co je na nej nevydarené - "čítal som" že zadný tlmič? Myslis ze s tvojou VTR prejdes zákrutu rýchlejsie, ako s TL( " ktorá sa roztrase a skončíš v priekope?"). Nastavoval si tlmiče na TL? Nepoznám ani jedného majitela TL,ktorý by mal také OBROVSKE problemy s moto, ako tu vypisujes ty! LPX som čital,písal niekto ešte niečo podobné?
Ano, VTR je dobrá moto - sadnes a ides, ale na TL jednoduch NEMÁÁ! Je jedno či ides machrovat na kávičku, alebo na okruhu, a to ze TL je výkonnejšia je každému jasné.
Nechcem sa hádat, VTR ide SUPER!!, ale niečo jej chýba. :-)


05.02.2007 18:58

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

:-)))


05.02.2007 19:12

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Tino a tebe je co smiesne?urcite mas na tl najazdene vela km ako matvej
Sak ano.vzdy ked som isiel pojazdit na TL musel som poprosit kamosa aby zoberie auto nahadze don vsetko naradie z dielne a ide po mne lebo sak tl bez poruchy nespravy viac ako 10km.ale to bol ten lepsi pripad ked so jazdil lebo inak cele leto som nieco opravoval na moto.furt dojebana.
ELROSS46:TL nekupuj matvej ti poradi kde ti ju daju za odvoz.


05.02.2007 19:17

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

:-))) :-)))


05.02.2007 20:06

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

" tak ich uz pomaly zadarmo davali tie tl-ky "...jaj, bodaj by, ale realita je trochu ina... :-~
www.motoride.sk/?P=inz_detail&ID=59864


05.02.2007 20:23

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

PatoTL
 Kávičkár 

Ikona

to matvej: neviem co mas proti TL, ale vacsina chyb bola odstranena v modelovom roku '99. Ta uzasna spolahlivost VTR ma jednu chybu. Je to nudna motorka (ako vsetky hondy). Ked chces emocie kupis GSX, ZX, R1, ked chces spolahlivost kupis RR. Ja kupujem motorky srdcom a vyberiem si vzdy len TL. Pokial si dobre pamatam aj VTR bola kritizovana za svoju pazravost a slaby vykon. Mozno keby mala TL vykon 110PS tak by nikdy nikto nedosiel na tie tolko kritizovane vady. Ja osobne nemam proti VTR nic, ale vadi mi ked na TL nadavaju ludia, ktory sa na nej ani neodviezli (lebo nieco poculi, alebo citali). Je mnozstvo majitelov TL, ktory na nu nedaju dopustit. TL bolo najkor brane ako konkurencia ducati 996, fireblade, ninja... a to bola chyba, kladlo to na nu vysoke naroky, co jej zlomilo krk. Zato VTR bola vzdy len pohodova
dvojvalcova motorka (nieco ako ducati SS900). A, nehnevaj sa na mna, osobne si myslim, ze honda neinovuje VTR nie preto, ze ma nadcasovu kvalitu a dizajn, ale proste uz sa venuje 4 valcom (aj v WSBK) a nepotrebuje inovovat kazde dva roky nieco, na co nie su kladene vysoke naroky.

Ja som mal rocnik 97, este bez tlmica. Ten som po 1. kickback-u hned kupil. Je zaujimave, ze dnes sa tlmic riadenia dava uz v serii na 120 konove SS a nikto to nekritizuje (skor je chyba ak tam nie je), ale TL je zle, lebo ho potrebuje.
Tlmice som si po par pokusoch a niekolkych debatach s majitelmi TL nastavil k velkej spokojnosti sam. Inak, tento problem sa da trvalo vyriesit kupou klasickeho tlmica napr. white power, bitubo ...
Pozri obrázok
Videl som to aj na slovensku.
Ten clanok na lpx mam, ked mi poviete ako ho sem mam dat (mam kopiu tej stranky na disku) aj s obrazkami, tak to sem dam. Je zaujimave, ze ten nespolahlivy motor pouzivaju aj ine firmy do svojich motoriek, a ze sa pouzivaju do dnes. Snad v kazdom teste motorky, ktora mala tento motor, bol vychvaleny.
S TL je to podobne ako s Ducati. O tej sa stale traduje, ze je nespolahliva, ze ma vysoke prevadzkove a servisne naklady. Nech robia v ducati co chcu (predlzuju servisne
intervaly, ukazuju rozpocty nakladov na servis) toto sa bude o ducati vraviet este dlho.

Takze este raz: Ked TL, tak od roku vyroby 99. Tam uz je vacsina chyb opravena: tlmic riadenia, upraveny termostat, vymenena vstrekovacia jednotka, upravena spojka. A hlavne, vediet co chcem, lebo TL-ko si clovek bud zamiluje, alebo sa mu totalne znepaci.

A TL na ktoru nedam dopustit:
Pozri obrázok


05.02.2007 21:12

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

elrossi46
 Jogurťák 

Ikona

takze dakujem zatial vsetkym ktory nieco napisali o Tl-ke ja som vobec nechcel vediet ci si ju mam kupit,alebo nie pretoze ju mam doma v garazi a je to 98 a nemal som doposial ziadne vaznejsie pproblemy zaujimalo ma ze ti ktory maju tl-ko nech napisu ake maju tlamice tvrde make ako sa masina sprava na okruhu kde som zatial nebol a podobne nazory a necakal som tu hadky ludi o dokazovani si ktora masina je lepsia ako sa hovori kazdy chvali svojho kona a nie susedovho takze kto by mal este zaujem nieco popisat tak dakujem za kazdy nazor.
Tl-ko nemam sice dlho ale ked som ju kupil tak som vela toho neprecital o nej ale vdaka mechanikovi ktory ma zlate ruky a mi ju poradil tak som si ju kupil a ked som jazdil na niektorych inych masinach nemyslim rocniky 2005 /06 stvorvalce tak darmo je to stara motorka ten tah od spodu nema ziadny 4valec co som doposial skusal a myslim si ze taka motorka aj ked ma 50 000 km tak je rozdiel mat najazdene 50 000 na 600vke kde ju stale tocis do bezvedomia aby si vobec nieco z jazdy mal tu si jazdim na 8000 otackach a masina ide o zivot ,ale nie na ukor motora ako je to u motorkach z nizsim obsahom takze neda sa porovnavat vobec najazdene km na 600 alebo 750 z tl 1000s takze este raz dakujem za kazdy nazor ohladom tl :-((((((


05.02.2007 21:21

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Je tam aj ten clanok z LPX-u

forum.motorkari.cz/viewtopic.php?id=4905

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tino (05.02.2007 21:26)


05.02.2007 21:36

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

PatoTL
 Kávičkár 

Ikona

No, elrossi46. Mne sa na TL dobre jazdilo ked som si nastavil tlmice na svoju vahu podla svojich potrieb. Ked som ju kupil, mal som ju strasne tvrdu. Pokecal som s dalsimi majitelmi TL a skusal som a skusal. Mam este niekolko nastaveni, ked chces mozem ti ich poslat. Na okruhu som bol len raz. Uprimne povedane, spravia ta aj trochu lepsi borci na supersportoch (aj ked zalezi na kolko si trufas). Hlavne v zatackach. Daj si skontrolovat vstrekovanie a zosinchronizovat obidva valce, mne sa to oplatilo, citelne sa zlepsil chod motora. Zelam velmi vela spokojnych kilometrov.


05.02.2007 21:37

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

misik71
 Kávičkár 

Ikona

...nazdar maniaci....ako tak citam niekto tu ohovara TL-ky...Jazdil som na VTR-F(oničom makka slabota)aj na VTR SP1 a nie je o nic lepsia ani horsia ako TL_R!!!!!!!!!!!TL1000 R som mal 3sezony(mimochodom tu Žaluďovu) a nedam na nu dopustiť!!!!!Žiadne problemy so zadnym tlmicom ani nic podobne a motor rozhodne živší ako VTR SP1!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ak to chce niekto porovnavat nech vyskusa a potom nech vypisuje chujoviny o TL-kách....hlavne na TL-R mi nešahajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Howgh!!!!


05.02.2007 22:17

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

elrossi46
 Jogurťák 

Ikona

dakujem Ti PatoTL budem musiet najst tu nejaky schopny servis na vychode a dat to vsetko prkontrolovat ci je vsetko ok lebo ja mam zvyseby vykon na 140 koni a mam aj vyfuky+zvody prerobene su tam leo vinci a spotrebu mam tak okolo 7 a ked je prkurim tak aj 10 litrov ty mas kolko ??? brzdy mam tiez sportove nie su povodne z tlka a som spokojny brzi to dobre trosku mi vadi ked mam nizke otacky a pomaly vyberam ostru zakrutu tak sa cudne sprava tak cuka kope cudne neviem si na to zvyknut mozno poradis.A ako mas nastaveny zadok lebo ja ho mam tvrdy ked bol makky tak to skakalo ako kengura zatial caf


05.02.2007 22:18

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

PatoTL, ako vizualne rozlisim TL model 97-98 od 99+? Lebo je tu kopec motoriek co maju v papieroch rocnik ktory moze byt +- jeden rok hore dole. Cloveka by nahnevalo ak si kupi TL99 a potom zisti ze je to model 98 ci 97... :-}. Napr ten termostat ci je iny alebo inde a tak... :-}

Tino, je viem o tom odkaze ale ked ho nahodim tak tam mam v texte kopec stvorcekov... :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (05.02.2007 22:23)


05.02.2007 22:23

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

elrossi46
 Jogurťák 

Ikona

jaro vacsina tych tl je u nas dovezenych zo zahranicia a tam to bolo vsetko stiahnute a vymenene takze ked je masina dovezena tak je to urcite vmenene a ked ma masina nabehane 30 000 alebo viac tak neverim zeby niekto behal tolko km bez tej opravy ved sa to vsetko zistilo rychlo po par mesiacoch cital som o tom nejaky clanok takze nemusis sa az tak strachovat ja mam dovioz z kanady je to 98 a nie je ziadny problem kolko oleja nalejem tolko vypustim a chladenie je tiez v pohode


05.02.2007 22:30

Re: SUZUKI TL1000S co je na tej masine pravda

jarro
 Veteránista 

Ikona

Ok, ale v tom spominanom teste vydrzala TL 50000km ale s tym ze ten motor uz nemalo zmysel skladat... :-~ Na 97-ky davali dotatocne napr tlmic riadenia ale co tie vstrekovacie ventily...? Zle sa po vypnuti zapalovania uzatvarali a cez noc ti mohlo cez pootvoreny saci ventil a piest natiect do skrine deci benzinu a puf...Nehovorim ze to robi kazda ale da sa na prvy pohlad rozlisit model 99 od predoslych?


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.