Anketa:
Preco nahac zerie gumy? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPreco nahac zerie gumy? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Preco nahac zerie gumy?
ako som napísal, všetko má svoj vplyv - samozrejme pri prekonávaní väčšieho odporu vzduchu budeš drať gumu o čosi viac, no všetci to tu chápu tak, že chceš porovnať jogurt s naháčom a to nie sú "uplne rovnake motorky, uplne rovnaka vaha -len jedna s kapotazou a druha bez" a na dratie gúm potom pôsobia potom oveľa viac iné veci ako odpor vduchu |
Re: Preco nahac zerie gumy?
bompar |
Re: Preco nahac zerie gumy?
viem, je to drbla tema - od reality vzdialena |
Re: Preco nahac zerie gumy?
ShrekDaniels... dovolim si podotknut ze pri konstantnnej rychlosti je to urcite jedno aky mas zaradeny stupen a ci mas kardan alebo retaz... kolesu to je urcite jedno - pri konstantnej rychlosti... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (23.09.2008 11:20) |
Re: Preco nahac zerie gumy?
a ja si dovolím tvrdiť, že to jedno nie je! |
Re: Preco nahac zerie gumy?
ShrekDaniels ... pekne si to vysvetlil, nieco natom bude... ak porovnavas 4valec s jedno alebo 2voj valcom. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
shrek tvoje teorie sa mi tazko citaju |
Re: Preco nahac zerie gumy?
retaz viacej pohltuje narazy ... koli tomu aj nameras menej koni na zadnom kolese. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
tombar menej koni namerias na zadnom kolese ked mas kardan mojko |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Do vašej megaodbornej debaty sa zapájať nebudem, pretože by mi Awia udelil doživotný BAN! |
Re: Preco nahac zerie gumy?
no pravda moze byt raptor ... lebo aj rozety a ine prevody vaha samotneho kolesa tam hraju rolu .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (23.09.2008 16:42) |
Re: Preco nahac zerie gumy?
asi som zabudol povedat ze su ludia ktorym tie touransky koncia pri 13 tkm |
Re: Preco nahac zerie gumy?
SADLATY: moto s vacsim odporov vzduchu, ked budu ostatne parametre a podmienky rovnake, bude podla mna viac zrat gumu. Cim vacsi odpor prostredia tym treba vacsiu silu na pohyb, ktora sa prenasa zadnym kolesom, takze sa aj viac opotrebuje. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Este by som ku vztahu vykonu a krutiaceho momentu dodal vysvetlenie ako to je: automix.centrum.cz/prakticke/clanek.phtml... a odbornejsie a zaroven elegantnejsie www.kam.sjf.stuba.sk/KATEDRA/publikacie/leonardo... . |
Re: Preco nahac zerie gumy?
CITUJEM: Treba si uvedomiť, že grafy krútiaceho momentu a výkonu uvádzajú najvyššie úrovne, ktoré sa dajú dosiahnuť. Motor v skutočnosti dosahuje nižšie hodnoty pri danej frekvencii otáčania. Škrtiaca klapka riadi množstvo paliva ktoré sa dodáva do motora, a teda riadi aj dosahovaný krútiaci moment a výkon. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Shrek: a ešte môj laický príspevok: nejaký vplyv má ešte aj zmes pneu,hrubozrnnosť asfaltu,hustenie pneu a zaťaženie motocykla |
Re: Preco nahac zerie gumy?
... a v rozprávke "nekonečnom príbehu" bol kameňožrút .... v II. pokračovaní bude nahatý gumožrút a vtedy sa možno dozvieme odpoveď na otázku Prečo naháč žerie gumy? |
Re: Preco nahac zerie gumy?
shrek daniels - kardan nie je vecny |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Pirelli Diablo Strada, na zahriatie som im dal 4000km, ok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheLost (24.09.2008 21:55) |
Re: Preco nahac zerie gumy?
CrackDaniels .. kazdy inteligentnny clovek si to hadam domysli .. mabuduce to tu pekne rozpisem ... tie tvoje narazy sa netransformuju do celkoveho vykonu??? Upravené 4 krát. Naposledy upravil tombar (29.09.2008 16:17) |
Re: Preco nahac zerie gumy?
btw nieco k teme ... Michelin pilot power 2CT... moja zivotnost vzadu 4000 mil .. ale zato moto som dal na predne v 80ke ... takze ODporucam... |
Re: Preco nahac zerie gumy?
trombar - práve si pasoval raptora na človeka s nízkym IQ |
Re: Preco nahac zerie gumy?
no neviem ... skor ty si ho tam zaradil ... |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Tak ešte čosi k tým reťaziam: Pro klasické využití jsou v dnešní době praktičtější těsněné řetězy (O-kroužky, X kroužky...). U nich je mezi vnitřní a vnější destičku vložen pryžový těsnící kroužek o různém průřezu. Ten zadržuje mazivo v prostorách mezi čepem a pouzdrem. Toto mazivo je pod tlakem vpraveno do pouzdra při montáži řetězu před jeho snýtováním. Stejnou funkci splňuje kroužek i v opačném směru, tzn.zabraňuje vstupu nečistot a vlhkosti mezi kluzné plochy čepu a pouzdra. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
tombar v 80ke?! sracka ja pravidelne 150-200ke :D odporucam |
Re: Preco nahac zerie gumy?
nerd chces sa ma dozivotne zbavit alebo co???? to by ta guma neziesla ... co mas obute vpredu?? kolko km nanej spravis?? |
Re: Preco nahac zerie gumy?
povacsine obuvam BT-002racing type3 pripadne Battlax R01Z YCX a teraz tam mam diablo superbike SC2 :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (02.10.2008 13:26) |
Re: Preco nahac zerie gumy?
odloz tie stymi zjazdenymi krajmi ... ja budem jazdit stredy |
Re: Preco nahac zerie gumy?
Ak jazdis ozaj zlahka a mas po 5 tisic zodraty stred, tak mas alebo zly tlak, alebo este pravdepodobnejsie je vyosene zadne kolo. |
Re: Preco nahac zerie gumy?
no nemozem povedat ze jazdim zlahka... 5000 je moj standart... ale dik... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce