Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3902 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28607
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.12.2005 12:33

SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550

marekon
 Bahniak 

je to tá hadica, ktorá ide z rámu do spodku motora, alebo má niekde svoj vlastný šrób?


03.12.2005 12:37

Re: SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550

lakyluk
 Jogurťák 

Ikona

zo spodu motora musis mat srob na olej.


03.12.2005 16:40

Re: SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550

RS 955i
Neregistrovaný

XT550 no neviem ci to nema ako sestovka olejovu nadrzku tam je jeden a druhy naboku bloku motora.


04.12.2005 15:20

Re: SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550

Killbydeath
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Hladaj jeden srob na spodu motora, resp. prevodovky..ale ako RS pisal...pozri ci ram neje nadrzka...
.
..
...jazde zdar.... >:-)


05.12.2005 13:57

Re: SÚRNE výpust oleja YAMAHA XT550

Je tam skrutka na spodu (musis demontovat spodny kryt - drzi skrutkami a o motor sa opiera gumennymi dištančnymi "štuplami" - kd to budes davat dole- pozor aby si ich nepotrhal ked su starsie)
Pod skrutkou je kovova podložka...(med alebo nejaka zliatina medi - asi mosadz)
Tej hadice ktoru spominas sa nemusis ani chytit...
Postup vymeny: demontuj ten spodny kryt, zahrej moto, vypusti olej vymontovaním tej skrutky, demontuj veko olej. filtra, vymen olej. filter, osad veko olej. filtra, zaskrutkuj tu spodnu skruku (nezabudni podlozku), nalej do moto 2/3 noveho oleja, povol odvzdušnovaci srob na veku olej. filtra, dolej vsetok olej... (niekto to robi aj tak ze naleje dve tretiny, zohreju moto - olej sa zahreje - zmena viskozity, pri mineralnych olejoch- rychlejsie zatecie do olejoveho filtra no a potom odvzdusnia...a doleju olej ...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.