Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 954 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (30)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki SV 1000, r. v. 2006

 Zdieľať

Pridané: 27.06.2006 Autor: bedna
Čitatelia: 21364 [Vaše stroje - Moja motorka]

Naschvál píšem až po zábehu, aby bolo o čom.

2700 km za tri týždne na novom SV 1000 je akoby nič. Presedlal som z V-Stroma 650 a dobre som spravil. Konečne niečo, čo ide. Aj keď nemôžem na V-Stroma povedať nič zlé, až na to, že je to akože enduro. Vypichnem pár vecí - zvuk: úžasný, odspodu hromotĺk, aj bez laďákov prebudím alarmy na autách, od 4500 otáčok turbína a od 7500 revúca beštia - katapult.

Riadenie: tlmič super vec, moto stačí do zákruty hodiť, napnúť kríže, uvoľniť ruky a riadidlá sa samy natočia, potom stačí len podľa potreby jemne vnútornou rukou priklopiť, prípadne ešte presunúť ťažisko (a uhnúť hlavu kamiónu) alebo opačne... Podotýkam citlivo (dvojvalec) pridať plyn a pekne vás to drží v náklone. Michelin Pilot držia ako električka v koľaji.

Dizajn: úžasný, niekomu a i mne sa páči viac ako GSX-R. Podvozok: mierne mäkší ako čistý superšport, ale má to svoje výhody pri cestovaní, aj celková veľkosť motocykla, pre mňa optimálna. Problémy robí štrk a mokré koľaje od kamiónov. Na bočný vietor len málo citlivé, čo je super.

Motor: skrátka silný bulo, dvojvalcový buchnát odspodu s odstreľovaním kolesa v náklone, občas strelí do výfuku, medzi 9 a 11 tisíc si človek myslí, že ho to odpáli z cesty, hlavne ak sú na nej nerovnosti. Spojka zaberá až posledný centimeter, čo je dobré, hlavne pri rýchlom kvaltovaní a rýchlom rozjazde s podkosením zadku. Samé radosti.

Brzdy: pomalší nástup a dobrý efekt, vec zvyku, nekúšu, čo mi vyhovuje. Záver: sadla mi ako riť na šerbel, nemusím ďalej špekulovať, už to len prežiť.

Pridané: 27.06.2006 Autor: bedna Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki SV 1000 S 2005:

Foto:
Suzuki SV 1000 S 2005
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:SV 1000 S
Rok:2005
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:996 ccm
Kompresný pomer:11.6:1
Vŕtanie x Zdvih:98.0 x 66.0 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (2V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:187 kg
Výška sedla:800 mm
Šírka:745 mm
Svetlá výška:150 mm
Objem nádrže:17 l

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (30)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »