Anketa:
Sú známe ďalšie údaje o novej Honde DN-01
ZdieľaťPridané: 29.02.2008 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9934 [Bleskovky - Novinky]
Včera Honda zverejnila nové údaje k futuristicky vyzerajúcemu modelu DN-01 - výkon, hmotnosť a podobne.
DN-01 bola verejnosti predstavená v novembri 2007 na výstave EICMA v Miláne, ale niektoré dôležité informácie sa dostali na svetlo sveta až dnes. V DN-01 pracuje rovnaký motor ako v novej Deauvillke alebo v novom Transalpe, teda 52-stupňový 680-kubíkový vidlicový dvojvalec. Výkon je v tomto prípade nastavený na nižšiu hodnotu než má Deauville, a o iba jeden kW viac než má Transalp, teda 45 kW (60 k).
S hmotnosťou je to už o niečo horšie, pohotovostná je 270 kg. Svoju úlohu v tomto fakte hrá pravdepodobne automatická prevodovka HFT (Human-Friendly Transmission) - pozor, netreba si ju mýliť s klasickou automatikou zo skútrov, táto má hydraulickú spojku (ale páčku pri rukoväti nehľadaj). Pri pravej rukoväti je prepínač automatického (AT) a manuálneho režimu (MT). AT ponúka dva plne automatické módy - Drive a Sports, MT dáva možnosť tlačidlom preraďovať medzi šiestimi rýchlosťami (ani radiacu páku pri ľavej nohe nehľadaj). Ak by v tom mal niekto spočiatku chaos, na palubovke sa ukazuje aj práve zaradená rýchlosť. Palubovka je inak celá digitálna a ponúka aj palivomer.
Neoficiálne reči hovoria, že cena DN-01 bude okolo 400 000 Sk. Nechajme sa prekvapiť.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | DN-01 |
Rok: | 2008 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 680 ccm |
Max. výkon: | 61.2 k (45.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 66mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | HFT (Plynule premenlivý pomer - CVT) |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 106 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová (ABS) |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
Pneu vpredu: | 130/70 ZR17M/C (62W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 276 mm |
Pneu vzadu: | 190/50 ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 270 kg |
Výška sedla: | 690 mm |
Rázvor: | 1605 mm |
Dĺžka: | 2315 mm |
Šírka: | 820 mm |
Výška: | 1115 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 15.1 l |
Pridané: 29.02.2008 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!