Anketa:
Prvé LIVE vysielanie motoride.sk: Losovanie výhercov súťaže o 4 vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 v Steel Aréne
ZdieľaťPridané: 11.01.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5914 [Novinky - O motoride.sk]
Nedeľa 11. 1. 2009 10:00 - V prvom "beta" vysielaní si v priamom prenose vyžrebujeme výhercov súťaže o vstupenky na FMX v Košiciach. Ak to chceš vidieť tak si otvor tento článok.
Správne odpovede a výsledková listina:
1. Víťazom súťaže „Night of the Jumps“ konanej minulý rok v Košiciach sa stal:
b) Remi Bizouard
2. Backflip znamená:
b) Salto vzad
3. No handed landing znamená:
b) Pristátie bez rúk
Z celkového počtu 743 hlasov, bolo 678 správnych. To znamená, že otázky sme nezvolili naozaj zložité. Vo výsledkovej listine si môžete nájsť svoj nick, alebo meno a pri ňom poradové číslo. Práve tieto čísla budeme losovať.
Výsledková listina: fmx-vysledky.xls
Žrebovanie:
Žrebovanie prebehlo v prvom live vysielaní. Podľa našich informácii bol prenos po technickej stránke v poriadku a sledovalo ho asi 20 divákov.
V prvom ťahu sme vyžrebovali číslo: 069, výheca Peter Grieger alias crosz
V druhom ťahu sme vyžrebovali číslo: 091, výheca Jozef Král alias josip
Výhercom blahoželáme.
Video - záznam:
Vysielanie prebehlo o 10:00. Momentálne je dostupný záznam žrebovania. Žiaľ tento záznam, ktorý robil server USTREAM sa akosi nepodaril a obraz vo videu sa zasekáva. Zvuk je ale bez problémov.
Pridané: 11.01.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- LIVE: Losovanie výhercov súťaže o vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2010 v Steel Aréne - Redakcia
- Súťaž o 4 vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 v Steel Aréne - Redakcia
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Ericsson Freestyle Kings 2010 v Steel Aréne - Redakcia
- Vyhodnotenie súťaže o vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle Kings znovu v Košickej Steel Aréne! - Redakcia
- Prípravy na akciu Sony Eriscsson Freestyle Kings - Do Steel arény naviezli 700 ton hliny! - Redakcia
- Video: Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 - Beal
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
- LIVE vysielanie Výstava Motocykel 2009 - naživo! - Awia
- Večer šialencov za nami - Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 - Ifk0
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!