Anketa:
LIVE: Losovanie výhercov súťaže o vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2010 v Steel Aréne
ZdieľaťPridané: 22.12.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5012 [Novinky - O motoride.sk]
Utorok 22. 12. 2009 13:30 - V priamom prenose vyžrebujeme výhercov súťaže o vstupenky na FMX v Košiciach. Ak to chceš vidieť tak si otvor tento článok.
Správne odpovede a výsledková listina:
1. Víťazom súťaže „Sony Ericsson Freestyle Kings 2009“ v Košiciach sa stal:
c) Libor Podmol
2. Aký trik uvidia slovenskí diváci v premiére na Sony Ericsson Freestyle Kings 2010:
b) Salto vzad (backflip) na snežnom skútri
3. V ktorej krajine sa zrodil freestyle motocross:
a) USA
Z celkového počtu 837 hlasov, bolo 645 správnych. To znamená, že otázky sme nezvolili naozaj zložité. Najviac problémov narobila hneď prvá otázka, kde až 151 z vás označilo za víťaza FMX 2009 Remi Bizouard-a namiesto Libora Podmola. Vo výsledkovej listine si môžete nájsť svoj nick, alebo meno a pri ňom poradové číslo. Práve tieto čísla budeme losovať.
Výsledková listina: fmx2010.xls
Žrebovanie:
Žrebovanie prebehlo v live vysielaní dnes o 13:30. Záznam zřebovania si môžete pozrieť tu:
Vyžrebované čísla:
- 118 - Jozef Porubčanský
- 032 - Gabriel Fuksz - queric
- 135 - Katarína Hovorkova
- 093 - Jan Durec
- 339 - Marian Balko
Výhercom srdečne blahoželáme!
Pridané: 22.12.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Prvé LIVE vysielanie motoride.sk: Losovanie výhercov súťaže o 4 vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 v Steel Aréne - Awia
- Vyhodnotenie súťaže o vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
- Súťaž o 4 vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 v Steel Aréne - Redakcia
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Ericsson Freestyle Kings 2010 v Steel Aréne - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle Kings znovu v Košickej Steel Aréne! - Redakcia
- Prípravy na akciu Sony Eriscsson Freestyle Kings - Do Steel arény naviezli 700 ton hliny! - Redakcia
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Xperia Freestyle X–Night 2012 - Redakcia
- Súťaž o vstupenky na Sony Xperia Freestyle X-Night 2014 - Redakcia
- Vyhodnotenie súťaže o vstupenky na Sony Xperia Freestyle X–Night 2012 v Bratislave - Redakcia
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!