Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2186 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29840
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17633)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12207)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Výpredaj modelov KTM 2008 v Adamote a pozvánka na testovací deň

 Zdieľať

Pridané: 30.01.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10719 [Novinky - PR článok]

Ľudia, ktorým v žilách koluje oranžová krv a bývajú v druhom najväčšom meste na Slovensku, určite dobre poznajú košické Adamoto, ktoré je dealerom motoriek značky KTM a Adamoto.

Keďže na sklade zostalo zopár minuloročných modelov motocyklov KTM, môžete ich teraz kúpiť za výhodných podmienok. Okrem dobrej ceny dostanete poukaz na nákup doplnkov podľa vlastného výberu, ktorého výška sa pohybuje od 300 do 1000 € v závislosti od konkrétneho modelu. Napríklad supermotard na každý deň KTM SMR 690 (2008) stojí teraz 8232 € (248 000 Sk) a takisto k nemu dostanete už spomínaný bonus vo výške až 1000 € na nákup doplnkov, aké si sami vyberiete. V predajni sú posledné dve SMR-ká, takže s výberom neváhajte dlho, lebo jar je tu už čoskoro.

 KTM 690 SMR
KTM 690 SMR

Bahniakov zaťažených na štvortaktné endurá s vyšším objemom motora poteší určite skutočnosť, že z minuloročných modelov si za výhodné ceny môžu vybrať medzi EXC-R 450 (2008) za 8265 € (249 000 Sk) a silnejším EXC-R 530 (2008) za 8431 € (254 000 Sk). K obom endurám dostávate automaticky aj bonus vo výške 300 € na nákup doplnkov.

 KTM 530 EXC-R
KTM 530 EXC-R

Ak sa vám však srdce piští po najnovších modeloch pre rok 2009, nemusíte mať strach, pretože tie už v predajni nájdete rovnako ako nespočetné množstvo doplnkov alebo oblečenia Power Wear 2009 na svoju KTM-ku alebo voľný čas. Či sa rozhodnete pre hriankovač vyrábajúci hrianky s logom KTM na spríjemnenie rána alebo podbradník pre „šikovného“ potomka, záleží len na vás.

 Dinli DL 901
Dinli DL 901

Okrem motocyklov sa v showroome Adamota nachádza aj jedna úžitková štvorkolka, nenáročný pomocník do lesa alebo na zábavu, Dinli DL 901 (2008) s náhonom všetkých štyroch kolies zlacnenú z 4976 € (149 900,-Sk) na 4312 € (129 900 Sk). Jej test si môžete prečítať tu: Dvojtest Dinli DL 801/901 – Dvaja športovci na štyroch kolesách.

Podobne ako v septembri roku 2008, kedy sa konali Testovacie dni KTM 22 - 23. 9. 2007 - Lorinčík sa táto príjemná akcia zopakuje aj tento rok na rovnakom mieste na Lorinčíku, ale z pochopiteľných dôvodov v iný termín, ktorý je tentoraz stanovený na 28. februára 2009. Začiatok je plánovaný na 10:00 a vítaní sú všetci, ktorí plánujú kúpu KTM-ky alebo sa chcú prísť fajnovo zabaviť.

Pre viac informácii volajte na tel. čísla 055 729 7087, 055 729 7088 alebo píšte na office@adamoto.eu

    ADAMOTO
    Vodomeračská 1
    040 11 Košice
www.adamoto.eu

Pridané: 30.01.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »