ISSN 1336-6491 | Online: 3316 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29849
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17638)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)
Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (91)  [Verzia pre tlač] Tlač

Čitateľská anketa Bike roka 2009 a Motofirma roka 2008

 Zdieľať

Pridané: 02.02.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 30275 [Novinky - Bike roka]

Prvý ročník čitateľskej ankety Bike roka je konečne tu. Ktorý je podľa vás ten najlepší a zaslúži si to? Vyberať môžete celkovo z ôsmich kategórií motoriek a vyhrať jednu z pekných cien.

Seriál článkov - Bike roka 2009:

| Seriál článkov: Bike roka 2009 |

Výhercovia

Dávame to do éteru snáď posledný raz, aby sa mohli radovať výhercovia a dostatočne navnadiť ostatní hlasujúci aj do ďalšieho roka. Gratulujeme a tešíme sa na ďalší ročník.

Poz. Výherca
1. miesto HondaLM
2. miesto cibko
3. miesto DUDLO
4. miesto 4BALL
5. miesto Andys
6. miesto bubak
7. miesto miso4x
8. miesto roman

Novinky:

25.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 16537 [Novinky - Bike roka]

-

Víťazi ankety Bike roka 2009

Oficiálne vyhlásenie výsledkov a odovzdanie cien zástupcom značiek v ankete Bike roka 2009 prebehlo na výstave, ale je na čase, aby ste to videli všetci čierne na bielom aj s obrazom.

 

22.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 11283 [Novinky - Bike roka]

-

Výstava Motocykel 2009 za nami - Bike, Motofirma aj výhercovia súťaže známi!

Ani sme sa nenazdali a výstava, na ktorú sme sa dosť dlho chystali a tešili prebehla veľmi rýchlo. Pozrime sa trochu späť. O čom to na Motocykli 2009 vlastne bolo?

 

11.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 12002 [Novinky - Bike roka]

-

Test, Video, Foto a Cestopis roka 2008 - máme tu prvých víťazov!

Tak a máme to tu! Na víťazov čitateľských ankiet Test, Foto, Video a Cestopis roka 2008 sme sa v redakcii veľmi tešili hlavne preto, že nám ukázali, akú robotku oceníte ako čitatelia najlepšie a na čo sa treba do budúcnosti orientovať.

 

17.02.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 8531 [Bleskovky - Novinky]

-

Hlasovanie o Bike Roka 2009 v polčase! Čo môžeš vyhrať?

Oplatí sa byť členom Motoride Klubu. Veď len členovia sa môžu zapojiť do výberu toho najlepšieho Biku roka 2009 a rozhodnúť o tom, ktorá Moto firma si ocenenie zákazníkov zaslúži. A keďže my si vaše hlasy vážime pripravili sme v spolupráci s moto firmami pre vás ceny v hodnote viac ako 1800 Eur (takmer 55 000 Sk)

 

Okrem Biku roka 2009 môžete takisto hlasovať aj v piatich ďalších anketách: Motofirma, Test, Foto, Video a Cestopis roka 2008. Spolu tak môžete poslať až štrnásť hlasov a vaša šanca na výhru jednej z cien sa tak zvyšuje. Výhercovia Biku roka 2009, Motofirmy roka 2008 a Cestopisu budú vyhlásení v našom stánku na výstave Motocykel, ktorá sa bude konať 19.-22.3.2009 na výstavisku Incheba v Bratislave.

Ale pekne po poriadku. Ako už bolo spomenuté, Bike roka je čitateľská anketa a motorky vyberáte vy motorkári, ľudia, ktorí k tomu majú najviac čo povedať. Veď o čom je hodnotenie takzvanej odbornej verejnosti, keď nakoniec v reálnom živote daný motocykel skoro ani nestretnete, prípadne sa váš názor podstatne líši? Kto iný by mal rozhodnúť ak nie vy, pre ktorých sa všetky tie dvojkolesové potvory vyrábajú?

Keďže je to prvý ročník, snažili sme sa vybrať nie len novinky na rok 2009, ale všetky motorky, ktoré podľa nás naozaj stoja za to a v roku 2009 si ich na Slovensku môžete kúpiť. Pevne dúfame, že náš výber bol správny a nepohneváme si vás :-).

Ak vám v kategórii Motofirma roka chýba váš obľúbený obchod alebo servis z našej domoviny, kde míňate skoro všetky zarobené peniaze, nemajte strach, pretože ho môžete sami dodatočne nominovať a následne mu udeliť svoj hlas.

Zaujímavá pre vás bude tiež určite anketa Cestopis, v ktorej budú výtvory všetkých členov Motoride klubu, ktorí sa v minulom roku rozhodli podeliť s ostatnými o ich zážitky z kľukatých ciest z Álp, Ázie alebo Slovenska a nenosiť ich len vo svojej hlave. Niektoré z nich sú skutočne špičkové a je hriech ich neprečítať.

V rámci Testu, Foto a Videa hodnotíte našu prácu za uplynulý rok 2008. Vždy sa snažíme dať do každej jednej veci maximum, aj keď nie každý raz sa vám to samozrejme páči, respektíve s nami nesúhlasíte. O spisovateľskú časť sa v tomto roku starali hlavne Kristián Tino Dudík a Agressor podporovaní naším starým známym Tomáš Hajduch - Awia-om. Výkony Cacao-a za foťákom alebo Beal-a s videom stoja podľa nás skutočne za to, a každý z redakcie sa vždy pred nimi úctivo pokloní :-).

Hlasovať môžu iba členovia Motoride klubu zaregistrovaní pred začiatkom súťaže, pričom v každej kategórii je možné udeliť hlas len jednej motorke, rovnako cestopisu, fotke, testu alebo videu, avšak až dva hlasy v ankete Firma roka.

Tak a teraz je to len na vašom ukazováku pravej ruky, aby ste ním zaklikli tie správne políčka a vybrali, čo je podľa vás v každej ankete a kategórii najlepšie. Sami sme zvedaví, ako to všetko dopadne.

Hlasovať začni tu:

Hlasovať môžeš v každej z ankiet. V Bike Roka ešte hlasuješ v 8 kategóriách a vo firme roka môžeš udeliť hlasy dvom firmám.

Pridané: 02.02.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Bike roka 2009:

| Seriál článkov: Bike roka 2009 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (91)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »