Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1665 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29774
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17601)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12173)
Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (23)  [Verzia pre tlač] Tlač

Motoride.sk to rozbalí na výstave Motocykel 2009 naplno!

 Zdieľať

Pridané: 18.03.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10494 [Novinky - O motoride.sk]

Vyhodnotenie ankiet Bike roka a Firma roka, zaujímaví hostia - Jaro Katriňák, Motoride Racing Team, premiéra filmu Elefantentreffen, predstavenie výpravy do Mongolska a to je len časť toho čo sme pre vás pripravili.

 honda cbr 1000rr fireblade
Foto roka 2008

Sezóna už tradične začína v Bratislavskej Inchebe na výstave Motocykel. Redakcia motoride.sk sa tu predstaví už po tretí krát a pripravili sme pre vás skvelý program.

Prípravy na výstavu intenzívne zamestnávali celú redakciu v posledných týždňoch. Tohto roku sme totiž pripravili mnoho noviniek a zaujímavý program. Ako isto viete, celý február prebiehali na motoride.sk čitateľské ankety. Dali sme vám možnosť vybrať Bike roka v ôsmych kategóriách. Čisto čitateľská anketa je na Slovensku novinkou. Nezostali sme však len pri motocykloch, ale dali sme vám možnosť vybrať najlepšiu Motofirmu v rámci každého kraja na Slovensku, ohodnotiť našu redakčnú prácu v anketách Test, Foto a Video roka a tiež vybrať Cestopis, ktorý vás v roku 2008 oslovil najviac. Vyhodnotenie týchto ankiet sme zverejnili pred niekoľkými dňami a práve na výstave Motocykel 2009 vyhlásime výsledky ankiet Bike roka 2009 a Firma roka 2008. Vyhlasovanie prebehne priamo v našom stánku v Sobotu 21. 3. 2009 v hale B2. Akciu bude moderovať samozrejme motorkár – Jožo Pročko. Spolu s vyhlasovaním budeme žrebovať aj šťastlivcov spomedzi vás všetkých, ktorí ste sa do ankiet zapojili a budete tak mať šancu získať niektorú z hodnotných cien v celkovej hodnote takmer 2 500 EUR (viac ako 75 000 Sk).

 <b>Stretneme sa v Bratislavskej Inchebe od štvrtka 19. 3. do nedele 22. 3. 2009.</b>
Stretneme sa v Bratislavskej Inchebe od štvrtka 19. 3. do nedele 22. 3. 2009.

V stánku motoride.sk to žije...

Okrem hlavného programu v sobotu, sme pripravili ďalšie akcie a pozvali zaujímavých hostí. Predstavíme Motoride Racing Team, ktorý minulú sezónu skvele reprezentoval vo vytrvalostných závodoch Czech Endurance Cup. Na piatok sme pripravili premiéru krátkeho dokumentu s názvom Elefantentreffen 2009 – sfilmovaná reportáž z legendárneho zimného zrazu spojenú s besedou s účastníkmi. Hneď potom privítame v našom stánku najlepšieho Rally jazdca na Slovensku Jara Katriňáka, ktorý nám porozpráva niečo zo svojich zážitkov z minulej sezóny. A na záver v sobotu si potom predstavíme chalanov, ktorí sa tohto roku chystajú na zaujímavú cestu na motorkách do Mongolska.

Takže nezáleží na tom, v ktorý deň do Incheby prídeš, v našom stánku sa ti určite oplatí zastaviť. Ako tradične budeme mať nálepky a kalendáriky na rozdávanie. Kalendáriky sú tohto roku zmenené a namiesto klasického kalendária na zadnej strane tam teraz nájdeš kalendár podujatí a zrazov. Máme 6 druhov: Enduro, Motokros, Trial, CPM, Supermoto a samozrejme zrazy.

Tradične sme pripravili aj nové DVD Motoride 2008, ktoré obsahuje všetky filmy a videá z uplynulého roku. Nájdeš na ňom napríklad doteraz nepublikovaný film z Central Europe Rally 2008 s Jarom Katriňákom, film Elefantentreffen, reportáž z Erzbergu a samozrejme všetky naše testy a reportáže. K dispozícii bude aj minuloročné DVD.

Pokiaľ fandíš webu motoride.sk budeš si môcť v našom stánku zakúpiť aj tričko, šiltovku a po novom aj šnúrku na krk s logami motoride.sk.

Nič ti neutečie:

Máš to na výstavu ďaleko, alebo proste nemáš čas? Chcel by si naše akcie zažiť, ale nemôžeš byť na výstave každý deň? Nevadí. My pre teba zabezpečíme živé vstupy priamo z výstaviska. Motoride TV bude vysielať každý deň a v priamom prenose odvysielame všetko, čo sa bude diať v našom stánku, ale nielen tam. Pevne verím, že rýchlosť nášho pripojenia bude dostačujúca na kvalitný prenos obrazu aj zvuku.

Pripravili sme pre vás v stánku motoride.sk:

Štvrtok 19. 3. 2009:

15:30Motoride Racing Team – predstavenie tímu

Piatok 20.3.2009:

16:30Elefantentreffen 2009 – premiéra filmu z legendárneho zimného zrazu v Bavorskom lese + beseda s účastníkmi

Sobota 21.3.2009:

14:00Vyhodnotenie ankiet Bike a Firma roka, moderuje Jožo Pročko + losovanie výhercov súťaže

17:00Mongolsko 2009 – predstavenie plánovanej cesty + beseda s účastníkmi

Pridané: 18.03.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (23)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »