Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 914 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29893
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17659)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12234)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

Môj brat, MOTORKÁR Asen Almáši - bol zrejme unesený!!! PROSÍM O POMOC!

 Zdieľať

Pridané: 16.04.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 22870 [Bleskovky - Novinky]

Ahoj, dobrý deň. Chcem vás všetkých veľmi pekne poprosiť o veľkú pozornosť tomuto článku. Môj dobrý kamarát a švagor bol zrejme unesený a podľa indícií mu ide o život, takže máme veľmi málo času.

PROSÍM VÁS, PREPOŠLITE TENTO MAIL KAŽDÉM, NAOZAJ KAŽDÉMU. IDE O SEKUNDY. Ak môžete, napíšte aj sms všetkým vo Vašom zozname v mobile, všetky náklady preplatím!!!

ÚČELOM TOHTO MAILU JE ABY SA NA HĽADANIE ASENA NIKTO NEVYKAŠLAL!!! PRETO HO PROSÍM PREPOSIELAJTE KAŽDÝ DEŇ AŽ KÝM SA NENAJDE. BERTE TO TAK (ak Vás o to môžeme požiadať) AKO KEBY TO BOL VÁŠ BRAT, MUŽ, ŠVAGOR ČI DOBRÝ KAMARÁT.

Nakoľko sa jedná o život nášho brata, kamaráta a perfektného človeka, prosíme Vás o preposlanie tohto mailu skutočne VŠETKÝM Vašim priateľom, známym a na všetky vaše mailové kontakty každý deň.

Hľadaná osoba:

Asen Almáši (viď foto)

Naposledy videný 6. apríla 2009 okolo 18:00 hod. v mieste svojho trvalého bydliska v Banskej Bystrici, kde podľa očitého svedka mal nastúpiť do šedého "veľkého" auta.

Od tej chvíle o sebe nepodal žiadnu správu a ani ho nikto nevidel.

Popis:

Nižšia štíhla športová postava, krátke, jemne prešedivelé vlasy, veľmi výrazné dlhé fúzy vytočené do hora tzv. "husársky štýl".

Zvláštne znamenie: Na pravom ramene tetovanie - dva prekrížené kordy(meče)a kruhové silné ochlpenie taktiež na ľavom pleci.

Oči: tmavohnedé
Výška: cca 173 cm
Váha: cca 65 kg

 Asen Almáši
Asen Almáši

Naposledy mal na sebe:

Čierne nohavice - rifle s koženým opaskom, kockovanú košeľu modrošedú – veľké kocky, prechodnú čiernu bundu a členkové semišové poltopánky.

So sebou mal osobné doklady a kreditné karty uložené v koženej peňaženke ktorá je pripevnená a o nohavice na striebornej retiazke.

Akékoľvek informácie nám prosím oznámte na telefónnom čísle 0903 511 101, 0918 511 101, (santal007) 0907 617 707 alebo na čísle Policajného zboru – 158.

Vopred ďakujeme. Aty, Miťa, celá rodina a kamaráti.

Pridané: 16.04.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »