Anketa:
Vyhodnotenie fotosúťaže motoride.sk 1/3
ZdieľaťPridané: 26.03.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 23842 [Novinky - Súťaž]
Tak a máme to za sebou. Prvá motorkárska fotosúťaž na Slovenskom internete úspešne skončila. Poďme sa teda pozrieť na víťazné fotografie.
POZOR: Doplnené rozdelenie zrazov jednotlivým výhercom a zároveň výsledky losovania spomedzi hlasujúcich členov Motoride Klubu.
Nové: Stiahnite si plagát Fotosúťaže.
O fotosúťaž bol veľký záujem zo strany súťažiacich. Do prvého kola fotosúťaže bolo prihlásených celkovo 128 fotografií zaradených do troch tém: A: Moto a krajina, B: Moto a dievča a C: Rôzne. Zahanbiť sa však nedali ani Slovenské motofirmy a kluby, ktoré venovali ceny v celkovej hodnote 14 750 Sk. Rozdeliť ceny nebolo jednoduché aj aj preto sme sa rozhodli, že vstupné na zrazy sa rozdelia po dohode výhercov s nami. Niekomu nemusí vyhovovať termín zrazu, alebo je zraz pre neho priďaleko. Samozrejme víťazi jednotlivých tém budú uprednostnený vo výbere.
Stiahnite si plagát Fotosúťaže:
Ak sa Vám Fotosúťaž páčila môžete si stiahnuť plagát výherných fotografií (PDF 238 KB). Ak máte motofirmu, motopub alebo iné vhodné miesto môžete tento plagát u Vás vyvesiť a spropagovať tak výťazné fotografie. Ak sa tak rozhodnete, budeme radi ak nám o tom dáte vedieť.
Losovanie spomedzi hlasujúcich členov Motoride Klubu:
Vzhľadom nato, že sa nám jedna cena zvýšila a okrem toho sa Zdenek vzdal svojej vstupenky na zraz, rozhodli sme sa tieto dve ceny rozdeliť medzi hlasujúcich členov Motoride Klubu. Losovať bolo možné iba z hlasov pridelených vo finále súťaže, pretože hlasovanie v prvej časti súťaže bolo anonymné.
Aby bol výber úplne náhodný a transparentný vzali sme ako náhodnú veličinu počet prístupov na server motoride.sk v deň začiatku a konca finálového hlasovania. Tento počet prístupov sme podelili počtom finálových hlasov a zvyšok z tohto delenia (zvýšený o 1 pretože čísla hlasov sú očíslované od 1) udal číslo výherného hlasu:
Počet finálových hlasov: 210
Počet prístupov dňa 11.01.04: 4816 Výherný hlas číslo: 197 Výherca: Vilko Výhra: vvstupné pre dve osoby na Last Bikers Ride, ktorá sa bude konať 17.9.2004 až 19.9.2004 od firmy TTmotor Team.
Počet prístupov dňa 16.03.04: 17120 Výherný hlas číslo: 111 Výherca: maco Výhra: vstupné pre dve osoby na MOTOFEST Komoča 2004, ktorý sa bude konať 3.9.2004 až 5.9.2004 od firmy Styx.
Počet prístupov dňa 24.03.04: 23253 Výherný hlas číslo: 154 Výherca: BOOM Výhra: vstupné pre dve osoby na FARAONS ROCK PARTY II, ktorá sa bude konať 21.5.2004 23.5.2004 od klubu Faraons MC.
Téma: A: Moto a krajina
Do tejto témy bolo prihlásených 42 fotografií, z ktorých sa do finále prebojovalo päť najúspešnejších.
![]() |
Téma: A: Moto a krajina 1.miesto |
1. miesto získala vydarená Zeno-va fotografia z Tuniska a jej autor získava nasledujúce ceny:
- Čistič reťaze 1 ks a olej na reťaze 1 ks značky Castrol, 400 ml balenie od firmy moped.sk
- Tričko MOTO GUZZI Piston v hodnote 475,-Sk od firmy GVP MOTO s.r.o.
- Vstupné pre dve osoby na IV. BESNENIE ČERTOV, ktoré sa bude konať 20. až 23.8.2004.
![]() |
Téma: A: Moto a krajina 2.miesto |
2. miesto získala Alpská fotografia od GaST-a a jej autor získava nasledujúce ceny:
- Brzdové platničky značky FERODO podľa vlastného výberu od firmy Atlantis-Buldog z Bratislavy
- Vstupné pre dve osoby na MOTOFEST Komoča 2004, ktorý sa bude konať 3.9.2004 až 5.9.2004 od Intruder clubu Nové Zámky
![]() |
Téma: A: Moto a krajina 3.miesto |
3. miesto získala Freedom-ova fotografia z Dolomitov a jej autor získava nasledujúce ceny:
- Jeden liter whiskey JIM BEAM, ktorý venuje Red Devils PUB z Bratislavy
- Vstupné pre dve osoby na MOTOFEST Komoča 2004, ktorý sa bude konať 3.9.2004 až 5.9.2004 od Intruder clubu Nové Zámky
Pridané: 26.03.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Vyhodnotenie 2. kola fotosúťaže motoride.sk - Awia
- Vyhodnotenie súťaže Vyhraj minibike vo farbách motoride.sk! - Awia
- FOTOSÚŤAŽ - TTom
- FOTOSÚŤAŽ – DRUHÉ KOLO - TTom
- Vyhraj minibike vo farbách motoride.sk! - Awia
- Ceny pre víťazov ankety Cestopis roka 2012 a hlasujúcich v anketách - Awia
- Prvé LIVE vysielanie motoride.sk: Losovanie výhercov súťaže o 4 vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Kings 2009 v Steel Aréne - Awia
- Aktivity Motoride Klubu - Awia
- Retro skúter of firmy Adamoto a servera motoride.sk poputuje na Myjavu! - Awia
- Vyhraj s motoride.sk retro skúter od firmy Adamoto - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!