ISSN 1336-6491 | Online: 2198 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29801
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17614)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka: Otvorenie sezóny 2012 a testovacie dni v Motoshop Žubor v Banskej Bystrici

 Zdieľať

Pridané: 23.04.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6452 [Novinky - Pozvánka]

Firma Motoshop Žubor s.r.o. z Banskej Bystrice Vás začiatkom sezóny tradične pozýva na otvorenie sezóny. Tohtoročná akcia bude výnimočná a to zastúpením až 4 značiek motocyklov: YAMAHA, KAWASAKI, KTM a ako nový autorizovaný predajca aj značky HONDA.

Dni otvorených dverí sa budú konať v 4 termínoch tesne po sebe so začiatkom 28.04.2012 a koncom 09.05.2012, každá značka osobitne. Miesto konania bude v sídle firmy Motoshop Žubor s.r.o. na ulici Kostiviarska cesta 10 v Banskej Bystrici. Môžete vyskúšať množstvo aktuálnych motocyklov ako napr. Yamaha XT1200Z Super Ténéré, FZ8-N, Kawasaki Versys 1000, Z1000, Honda GL1800 Gold Wing, CBR1000 Fireblade a predstavíme Vám horúce novinky ako Honda VFR1200X Crosstourer Dual Clutch a skúter Honda Integra. Sľubujeme Vám dní plné zábavy s občerstvením, ktoré bude zdarma.

Kalendár podujatia:

Yamaha 28.04 – 29.04.2012 9:00 – 19:00

K dispozícii budú stroje: XVS1300, XTZ1200 Super Ténéré, FZ8-N, T-Max, YZF-125R, Aerox WGP 50th

Registrácia: predajna@yamahabb.sk, tel. 0917 52 74 92

 XTZ1200 Super Ténéré
XTZ1200 Super Ténéré

Kawasaki 01.05 – 02.05.2012 9:00 – 19:00

K dispozícii budú stroje: 1400 GTR, Versys 1000, Z1000, Z1000SX Tourer, VN900 Special Edition, Z750R, ER-6n

Registrácia: kawasaki@kawasakibb.sk, tel. 0915 39 91 00

 Kawasaki ER-6n
Kawasaki ER-6n

KTM 05.05 – 06.05.2012 9:00 – 19:00

K dispozícii budú stroje: 990 Adventure Dakar, 990 Adventure, 690 Duke, 990 SMT, 125 DUKE

Registrácia: predajna@ktm.sk, tel. 0915 77 44 66

 KTM 690 Duke
KTM 690 Duke

Honda 08.05 – 09.05.2012 9:00 – 19:00

K dispozícii budú stroje: GL1800 Gold Wing, VFR1200X Crosstourer, VFR1200X Crosstourer Dual Clutch, CBR1000RR Fireblade, CBR600F, CB600F Hornet, Crossrunner, NC700X ABS, NC700S ABS Dual Clutch, Integra, SH300i, Vision 50

Registrácia: predajna@hondabb.sk, tel. 0915 39 91 00

Trasa je vedená po cestách prvej a druhej triedy v okolí Banskej Bystrice cca 25 km.

 Honda 1200X Crosstourer
Honda 1200X Crosstourer

V prípade registrácii e-mailom uveďte:

  • Meno a priezvisko,adresa
  • Číslo občianskeho a vodičského preukazu
  • Motocykel  ktorý máte záujem testovať
  • Telefónne číslo
  • Mailový kontakt

Podmienkou jazdy na motocykloch je:

  • Platný vodičský preukaz na danú skupinu
  • Vlastná výstroj

Kaucia vo výške 300 - 1000 EUR podľa typu motocykla –informácie na tel. poprípade mailom.

Tešíme sa na stretnutie s Vami !!!

Vizitka:

Motoshop Žubor s.r.o. Banská Bystrica
Kostiviarska 10
974 01 Banská Bystrica

Web: www.motoshopzubor.sk

Mapa:

Pridané: 23.04.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »