Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2015 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28800
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17135)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11665)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvé dojmy - Novinky Honda NC750X a Integra

 Zdieľať

Pridané: 03.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 12605 [Bleskovky - Novinky]

Tak a je dotestované a dofotené. Dážď dnes neprišiel a tak sa s vami môžeme podeliť o prvé dojmy z testovania nových 750-tok priamo z Grécka.

Dnes som sa ocitol v Grécku južne od Atén, kde sa uskutočnia testy noviniek Honda NC750X a Integra.

Inovovaná rada NC750 sa nám do rúk dostane ako jedným z prvých v Európe, nakoľko budú zajtra prebiehať prvé testy spomínaných noviniek Honda NC750X a Integra. Predpoveď počasia však nevyzerá ružovo a mal by nás čakať dážď.

Teraz už mám za sebou prezentáciu noviniek, kde boli viac menej spomenuté veci z článku Honda NC750X, NS750S a Integra 2014 - Inovovaná rada NC od Hondy. Takže som už sám zvedavý nakoľko budú zmeny v rade NC citeľné aj v reále na ceste.

Prvé dojmy

Testujeme v Grécku - Novinky Honda NC750X a Integra

Tak a je dotestované a dofotené. Dážď neprišiel (iba na konci nás trošku pokropilo) no namiesto toho nás celý deň sprevádzal silný vietor, ktorý miestami vytváral doslova nebezpečné podmienky pre jazdu, zvlášť mne a mojím zhruba 60 kilám aj s oblečením.

Kedže obe motorky sme už v redakcii mali, teda aby som bol presný, ich predchodcov, fúra nových dojmov sa nekonala. Aj pri jazdení som sa snažil hlavne vnímať rozdiely, vyšší výkon, zmeny v prevodovke a elektronike ktorá ju riadi. Popravde zmena výkonu citeľná až tak nie je avšak na prevodovke DCT v Honde riadne popracovali. Ako bolo povedané už včera na prezentácii za zmenami stáli hlavne spätná väzba od zákazníkov a snaha o dosiahnutie ešte ekonomickejšieho vozidla.

Dojmy z jazdy dosť kazil vietor avšak prekvapila ma stabilita motoriek pri takýchto poveternostných podmienkach. Čakal som, že to bude horšie, avšak NC-éčka nepatria medzi najľahšie strojovne, čo im v tomto veru pomohlo. Najviac však potešila prevodovka. Prevodové stupne sú predĺžené a nová elektronika ich drží v spolupráci so silnejším motorom na úplne nízkych otáčkach. Ak by som mal manuálnu prevodovku a riadil sa zvukom motora, už dávno by som radil. V móde D (drive) som mal často pocit, že motor je podtočený, no trepanie reťaze sa nekonalo. Azda najciteľnejšia bola zmena týkajúca sa preraďovania. DCT prevodovku vyladili tak, že radenie v móde D takmer necítiť. Režim S (sport) je už o čomsi inom, no ani ten by som nepopísal slovom "ucukaný". Podrobnejšie však v samotnom teste.

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Foto:
 Honda NC 750 X 2014 Honda Integra 750 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:NC 750 XIntegra 750
Rok:20142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:CestovnáSkúter
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:745 ccm745 ccm
Max. výkon:54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot.54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 4750 ot.68 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm77 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)automatická 6 stupňová dvojspojková
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:153.5 mm120 mm
Zdvih vzadu:150 mm120 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájedno kotúčová (CBS)
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60-17160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:219 kg237 kg
Výška sedla:830 mm790 mm
Rázvor:1540 mm1525 mm
Dĺžka:2210 mm2195 mm
Šírka:840 mm810 mm
Výška:1285 mm1440 mm
Svetlá výška:165 mm135 mm
Objem nádrže:14.1 l14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.5 l/100km3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 kmcca 302 km
Servisný interval:12000 km12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienie
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 2/2014: 6790,- EUR (7590,- EUR verzia s DCT)

Pridané: 03.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria