Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3977 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

[] Živé sledovanie Dakar 2025::

» Dakar 2025 - 12. etapa

17:34 - 47. ročník Dakaru a 6. ročník v Saudskej Arábii absolvovalo 175 vozidiel. 77 motocyklov (vrátane 67 Rally 2), 40 Ultimate áut, 1 Stock car, 21 Challengerov, 23 SSV a 13 nákladných áut dosiahlo konečnú cieľovú čiaru po prejdení celej 7 453 km (FIM) alebo 7 828 km (FIA) trasy. Skončilo aj 52 vozidiel, ktoré použili svoje žolíky, pričom 108 bolo nútených z rally predčasne odísť...
Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29047
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17257)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11790)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki RM-Z 250/450 pre rok 2013

 Zdieľať

Pridané: 03.07.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4679 [Bleskovky - Novinky]

Japonský výrobca Suzuki sľubuje, že jeho nové motokrosové špeciály pre rok 2013 budú mať lepšie zrýchlenie, rýchlejšiu reakciu motora na otočenie plynovou rukoväťou a vyšší krútiaci moment v strednom pásme otáčok.

Seriál článkov - Novinky 2013:

| Seriál článkov: Novinky 2013 |

V oboch motoroch je úplne nový piest prepracovaný na základe skúseností z pretekov. Piest je teraz ľahší u 450-tky o 13% a u 250-tky o 8% než tomu bolo u predchádzajúceho modelu pričom pevnosť ostala zachovaná. Okrem toho menšia RM-Ztka dostala aj úplne novú 5-stupňovú prevodovku.

Ďalšie zmeny sa udiali v oblasti chladenia čím by sa mala stabilizovať prevádzková teplota motora a tým sa umožnilo zvýšiť celkový výkon motora. U 250-tky je prepracované aj uloženie motora, čím sa má zlepšiť prístup k motoru pri opravách. U oboch RM-Zetiek je odteraz ľahšia batérie pričom mikroprocesor ovládajúci vstrekovanie je výkonnejší, čo umožnilo vylepšiť odozvu motora na otočenie plynom.

Niekoľkými zmenami prešiel aj podvozok s rámom. Hlavným vylepšením je použitie prednej vidlice Showa so systémom SFF (Separate Fork Function) s oddeleným systémom pruženia a tlmenia u oboch mašín. Samozrejmosťou je aj nové grafické prevedenie.

Info & foto: www.twowheelsblog.com

Pridané: 03.07.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2013:

| Seriál článkov: Novinky 2013 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria