Anketa:
MOTOSHOP ŽUBOR CUP - Prihlasovanie, licencie a ďalšie info
ZdieľaťPridané: 22.01.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4409 [Šport - Motocross]
Kalendár, kategórie a bodovanie sme si už spomenuli v predchádzajúcom článku, teraz si poďme vysvetliť podmienky účasti v seriáli MOTOSHOP ŽUBOR CUP.
Seriál článkov - Motoshop Žubor cup:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motoshop Žubor cup | Nasledujúci
![]() |
Prihlásenie
Každý jazdec má 3 možnosti ako sa prihlásiť na podujatie MOTOSHOP ZUBOR CUP:
Cez internet na web stránke v sekcii, kde sa prihlási cez vyplnené údaje do registračného systému. Ako vypísať prihlášku som informoval už včera večer.
Osobne deň pred pretekmi v areáli podujatia (registračný stan) v čase od 19:00 – 21:00
Osobne v deň pretekov v areáli podujatia (registračný stan) v čase od 6:30 – 7:45
Jazdec je považovaný za odprezentovaného, ak má doklad o zaplatení štartovného a má pridelený a vydaný transpondér ( ČIP ).
Štartovné na jeden pretek v kategóriách QUAD PROFI , QUAD ELITE, QUAD HOBBY OPEN a QUAD SENIOR je stanovené na 35 €.
V kategóriách QUAD DETI, QUAD JUNIOR, QUAD LADIES, MX85, MX2 junior, MX4, MX2Hobby, MX Open Hobby, MX2 Začiatočník, MX Open Začiatočník, MX Profi bude štartovné 20 €.
Záloha za funkčný transpondér je licencia jazdca, alebo ľubovoľný doklad totožnosti. K transpondéru je možnosť prenájmu držiaka (úchyt), ktorý chráni transpondér pred zničením, v cene 10€ na podujatie formou zálohy.
![]() |
Licencie
Všetci jazdci zúčastnení v MOTOSHOP ŽUBOR CUP, musia mať vydané licencie ČAM (český amatérsky motosport). Dospelí QUAD aj MX licenciu typu - H a deti v kategórii QUAD a QUAD junior plus MX85 licenciu typu - E.
Cena ČAM H licencie na celú sezónu je 20,- EUR poprípade jednodenná licencia 5,- EUR.
Cena ČAM E licencie na celú sezónu je 20,- EUR poprípade jednodenná licencia 5,- EUR.
Formuláre k licenciám si môžete stiahnuť na oficiálnom webe seriálu. Odoslať ich treba najneskôr do 31.3.2013.
Stiahnutú, vypísanú a lekárom potvrdenú licenciu, treba zaslať spolu s fotkou na:
Andrea Zmajkovičová, Poľná 79, 900 81 Šenkvice, alebo na e-mail: 111andrea.z@gmail.com
LICENCIA ČAM VÁM BUDE ZASLANÁ AŽ PO ÚHRADE LICENČNÉHO POPLATKU na účet 2549173653/0200 DOKLAD O ZAPLATENÍ PRILOŽTE K ŽIADOSTI O LICENCIU.
Denná licencia sa môže získať na jednotlivých pretekoch po predložení potvrdenia o zdravotnej prehliadke. Ak jazdec pôjde všetky preteky na jednorazovú licenciu, stačí keď prinesie potvrdenie od lekára jedenkrát.
Držiteľ licencií ČAM nemusí znova posielať fotku. Jazdec, ktorý vlastní napr. SMF licenciu nepotrebuje k jednorazovej potvrdenie od lekára, ale preukáže sa ňou.
![]() |
Ďalšie nemenej dôležité info
Technická kontrola a preberanie sa uskutoční deň pred pretekom v čase od 19:00 hod do 21:00 hod a v deň preteku v čase od 6:30 hod do 7:45 hod.
Každý jazdec absolvuje oboznamovací a kvalifikačný tréning podľa časového harmonogramu, ktorý bude k dispozícii týždeň pred pretekmi.
Podmienka pre účasť mladistvého športovca:
Osoba zodpovedná za mladistvého jazdca, ktorý sa zúčastňuje športového podujatia, musí byť pri pretekoch prítomná. V prípadoch zabraňujúcich jej účasti musí byť osoba zastúpená inou osobou - plnoletou, ktorá musí vlastniť písomný súhlas zákonného zástupcu mladistvého športovca.
Nominačka sa momentálne upravuje podľa kategórii.
Ak by sa jazdec našiel v nominačke v nesprávnej kategórii, prosíme o zaslanie e-mailu opravy.
Pozorne si prečítajte pravidlá !!!
Na záver nám ešte dovoľte, aby sme Vám popriali v novej sezóne veľa športových úspechov a krásnych zážitkov z pretekov.
![]() |
Pridané: 22.01.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Seriál článkov - Motoshop Žubor cup:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motoshop Žubor cup | Nasledujúci
Ďalšie články tohto autora:
- Vyskúšali sme Husqvarna enduro biky na rok 2017 na trati v Kopernici
- Vyskúšali sme motokrosové Husqvarny 2017 v Beckove
- Štefan Svitko - Dolaďovanie dakarskej formy na Záhorí
- Vyskúšali sme: KTM 450 EXC Six Days 2015 v slovenských farbách
- Vyskúšali sme endurá Husqvarna 2016
- Dunlop Geomax MX52 – Pneumatiky na stredný až tvrdý povrch
- Porovnávačka alpine bikov - 3x Beta - Alp 4.0, Alp 200 a Urban Special
- Čižmy Forma Dominator Comp – Spolu už štyri roky
- Slovakia MX & QUAD Championships – MOTOCORSE CUP 2015
- „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Jak vážne to myslím?
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!