Anketa:
SOLOSHOT natočte svoje moto aktivity bez pomoci inej osoby
ZdieľaťPridané: 12.04.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3681 [Novinky - PR článok]
SOLOSHOT je ideálne riešenie pre natáčanie vašich moto či iných outdoorvých aktivít bez pomoci inej osoby.
SOLOSHOT je ideálne riešenie pre natáčanie vašich outdoorvých aktivít bez pomoci inej osoby. Pracuje s akýmkoľvek fotoaparátom alebo kamerou do 3kg ktoré je možné pripojiť na štandardný statív. Je to plne automatický systém, ktorý sleduje osobu (jazdca) ktorý ma na sebe vysielač a smeruje na neho automaticky kameru upevnenú na statíve.
![]() |
Ako to funguje:
Funguje to veľmi jednoducho. Statív so základňou SOLOSHOT Base si postavíte na miesto z ktorého chcete filmovať. Upevníte na neho kameru či DSLR, nastavíte sklon a zoom. Potom spárujete vysielač (Transmiter) so základňou a upevníte si ho na rameno. Spustíte filmovanie a môžete veselo predvádzať svoje kúsky pred kamerou. Soloshot sa už postará o to aby ste boli v zábere.
Viac v tejto video ukážke:
![]() |
Vlastnosti systému SOLOSHOT:
- Dosah na vzdialenosť až 600m.
- Maximálna rýchlosť otáčania je viac ako 40 stupňov za sekundu.
- Najrýchlejší testovaný objekt, pretekárske auto ktoré dosiahlo max.
- rýchlosť cez 250 Km/h.
- Výdrž batérie viac ako 5hod.
- Super Bright LED vám umožní sledovať či SOLOSHOT smeruje práve na vás.
- Bezpečnostný systém pre uzamknutie kamery alebo fotoaparátu o SOLOSHOT Base, statív je možné uzamknúť o pevný bod v blízkosti SOLOSHOT.
- Párovací proces umožňuje používať viac zariadený SOLOSHOT blízko seba, Každé zariadenie bude sledovať len vysielač s ktorým je spárovaný.
![]() |
![]() |
Viac info a kontakt:
Oficiálny distribútor zn. SOLOSHOT pre SR a ČR www.vrga.sk.
VRGA s. r. o.
tel.: +421 917 174 495 (po-pia 8.00-16.00)
e-mail: info@vrga.sk
web: www.vrga.sk
Pridané: 12.04.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Predstavujeme Garmin VIRB: akčnú kameru s GPS pre všetky dobrodružstvá - Redakcia
- Test kamery GoPro Hero Wide - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!