Anketa:
NOVINKA od HyperPro - nový Telelever box pre motocykle BMW
ZdieľaťPridané: 21.01.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 8079 [Bleskovky - PR bleskovka]
Firma HYPERPRO pripravila pre majiteľov motoriek BMW kompletný box odporuženia s názvom TELELEVER BOX. Predný + Zadný tlmič EMULSION + HPA v jednom kite teraz za fantastickú cenu!
![]() |
TELELEVER BOX
TELELEVER BOX je novinkou ktorá je v ponuke od januára 2014. Holandský výrobcovia sú špecialistami na trhu s pružením a tlmiacou technikou už niekoľko rokov. Dobré pruženie a tlmenie poskytuje jazdcovi väčší komfort, ale čo je dôležitejšie dodáva motocyklu väčšiu bezpečnosť pri jazde. Okrem iných výhod je to aj kratšia brzdná dráha a stabilita motocykla v zákrutách aj so spolujazdcom. Nový TELELEVER BOX je koncept ktorý spája všetky tieto výhody za skvelú cenu.
TELELEVER BOX Obsahuje:
- predný tlmič EMULSION,
- zadný tlmič EMULSION a hydraulické prestavovanie predpätia zadnej pružiny
TLMIČ EMULSION:
Nákup nového motocykla nie je lacnou záležitosťou, no to však nezaručuje že každá časť motocykla je dobrej kvality. Podľa Hyperpro skúseností je že výrobcovia znižujú náklady na výroby motocykla pomocou lacných zadných tlmičov. Čo je v podstate veľmi nevhodné pretože práve tlmiče zabezpečujú dobrý kontakt motocykla s povrchom. Pretože Hyperpro verí že existuje priestor na zlepšenie vyvinuli tlmič ktorého kvalitu sú schopný zabezpečiť na 100%.
Typ 460 EMULSION je výbornou kombináciou ceny a kvality . Je veľmi obľúbený u jazdcov z našich bežných ciest . Oproti sériovým tlmičom bežne používaným má väčší rozsah tlmenia ako aj nastavovania predpätia pružiny. Už v základe je tento tlmič osadený progresívnou pružinou čo zvyšuje jeho účinnosť a univerzálnosť použitia na maximum.
Špecifikácie:
- Vyrobený z ľahkej zliatiny duralu 7075 – CNC obrábané telo
- Integrovaná tepelná kompenzácia
- Možnosť nastavovania predpätia pružiny
- Progresívna pružina (lineárna k dispozícii)
- 50 klikov REBOUND útlmu
Pridané: 21.01.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- BMW R1100GS s podvozkom Touratech Suspension - prečo - zeON
- Tlmiče Touratech pre adventure motocykle - Redakcia
- Pruženie Hyperpro na BMW R 1150 GS otestujeme v Maroku - Awia
- 15 Dní – 15% Zľava na produkty HYPERPRO! - Redakcia
- Predstavenie kvalitných tlmičov HYPERPRO Emulsion, Reservoir a Promax - Redakcia
- Blog: Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená (sezóna 2021) - Awia
- Čosi o motocyklových tlmičoch - ako to funguje - tryskac
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2013 - Awia
- Video: Úprava BMW R 1150 GS Touratech / Maroko 2011 - Awia
- Tlmiče riadenia HYPERPRO - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!