Anketa:
Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu 3/3
ZdieľaťPridané: 12.09.2014 Autor: datadive
Čitatelia: 23535 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Iné baby na tanečky
Na trhu je široká paleta spoľahlivých japonských rozpočtoviek. Dvojvalce , trojvalce, štvorvalce, stačí si vybrať. Najväčšími súpermi ER6-n budú bezpochýb Yamaha s modelmi MT07 a XJ6n a Honda s celým zástupom, CB500F, CB650F a aj NC750S, tie motorky cielia na podobnú skupinu zákazníkov a možu sa pochváliť veľkou toleranciou s menej skúseným jazdcom. Ženské publikum by mohol osloviť Gladius 650 od Suzuki, je síce už trochu starý, ale stále sa babám páči. Určite budem zvedavý na čísla z predaja, ktoré rozhodnú tento súboj japonských naháčov.
Posledný tanec
Kawasaki ER6-n je motorka určená najmä začínajúcim jazdcom, skútristom po larválnom štádiu a ženám. Ideálna záležitosť do mesta na každý deň, na výlety okolo komína, či už sólo, alebo vo dvojici. Hviezda upchatých dialničných obchvatov a manévrovania medzi autami. Výborná investícia pre autoškoly.
Plusy, mínusy
obratnosť, mäkký motor, nízke náklady | žiadna ochrana pred vetrom, tvar brzdovej páčky |
Video
Video: Kawasaki ER-6n 2012 Official video
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Kawasaki ER6-n:
Servisný interval | 6000 km |
Spotreba | 5,3l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 16 l (3,5 l rez.) |
Cena motorky | 5995,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Nosič kufra topcase | 321,20 EUR |
Kufor topcase | 63,50 EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | 741 EUR |
Príplatok ABS | 500 EUR |
Vyhriavané rukoväte | 70 EUR |
Turistické plexi | 102,70 EUR |
Padacie rámy | 181 EUR |
Ceny vybraných ND:
Páčka brzdy | 58,16 EUR |
Stupačka | 51 EUR |
Spätné zrkadlo | 55 EUR |
Smerovka | 50 EUR |
Svetlomet | 250 EUR |
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Kawasaki | Yamaha | Honda | Honda | Suzuki |
Model: | ER-6n | MT-07 | CB650F | NC 750 S | SFV 650 Gladius |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | NOVINKA 2014 | |||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | |||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec 90˚ (4T) |
Objem: | 649 ccm | 689 ccm | 649 ccm | 745 ccm | 645 ccm |
Max. výkon: | 72.1 k (53.0 kW) / 8500 ot. | 74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot. | 87.0 k (64.0 kW) / 11000 ot. | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. | 72.6 k (53.4 kW) / 8400 ot. |
Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 7000 ot. | 68 Nm / 6500 ot. | 63 Nm / 8000 ot. | 68 Nm / 4750 ot. | 64 Nm / 6400 ot. |
Kompresný pomer: | 10.8:1 | 11.5 : 1 | 11.4 : 1 | 10.7: 1 | 11.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 60 | 80 x 68.6 mm | 67 x 46 mm | 77 x 80mm | 81.0 mm x 62.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie PGM-FI | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | SOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm | 137 mm | 120 mm | 120 mm | |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm | 120 mm | 120 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | jednokotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 282 mm | 320 mm | 320 mm | 290 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70-17 | 120/70-17M/C | 120/70-17 | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 245 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) | 180/55-17 | 180/55-17M/C | 160/60-17 | 160/60-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Hmotnosť s náplňami: | 204 kg | 182 kg | 206 kg | 216 kg | 202 kg |
Výška sedla: | 805 mm | 805 mm | 810 mm | 790 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1410 mm | 1400 mm | 1450 mm | 1525 mm | 1445 mm |
Dĺžka: | 2110 mm | 2085 mm | 2110 mm | 2195 mm | 2130 mm |
Šírka: | 770 mm | 745 mm | 775 mm | 780 mm | 760 mm |
Výška: | 1110 mm | 1090 mm | 1120 mm | 1130 mm | 1080 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 140 mm | 150 mm | 140 mm | |
Objem nádrže: | 16 l | 14 l | 17.3 l | 14.1 l | 14.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 4.7 l/100km | ||||
Dojazd po rezervu: | cca 276 km | ||||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | za príplatok | za príplatok | za príplatok | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | nie | nie | |||
Trakčná kontrola: | nie | ||||
Palivové mapy: | nie | ||||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | nie | ||||
El. Podvozok: | nie | nie | |||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 01/2014 5995,- EUR, s ABS 6495,- EUR | Cena 02/2014: 4890€ (5690€ s ABS) | Cena 04/2014 6990,- € s ABS 7590,- € |
Text: Datadive
Foto: Filip Kalka - Masochista
Motocykel na test poskytla spoločnosť Kawasaki Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
Pridané: 12.09.2014 Autor: datadive Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Speed Triple 1050 S 2016 - chuligán nám dospel
- Nový Ducati Superbike s V4 motorom?
- Nová Jawa 350 OHC?
- Intermot 2016: Harley Davidson s novými motormi
- Intermot 2016: Horex predstavil retro klasiku s VR6 motorom
- Intermot 2016: Novinky značky Indian
- Boli sme na siedmom ročníku Honda Fest, Lipno - Šumava 2016
- Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F
- Boli sme na BMW Motorrad Fest 2016 v Poľsku
- Harley-Davidson Praha druhý krát Kráľom Customov
- ... zobraz všetky články od tohto autora