Anketa:
Dobrovoľný výmenný program pneumatík Continental 120/70 ZR 17 a 120/70 R 17
ZdieľaťPridané: 12.08.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4488 [Novinky - Oznam]
Continental vykonáva dobrovoľnú výmenu motocyklových pneumatik rozmeru 120/70 ZR 17, 120/70 R.
Prečo Continental pripravil túto akciu?
Referencie indikujú, že veľmi malý počet pneumatík je na behúni alebo oceľovom páse vystavených podmienkam, kedy môže dôjsť k opotrebovaniu behúňa, jeho separácii a úniku vzduchu.
Continental nemá žiadne informácie o nehodách a zraneniach spôsobených vyššie uvedenou situáciou.
Výmenný program je preventívnym opatrením , aby sa zabránilo potencionálenemu riziku.
![]() |
Zoznam pneumatík
Výmenný program sa týka výlučne týchto rozmerov a modelov pneumatík.
Continental 120/70 ZR 17 a 120/70 R 17
Názov: | DOT: | DOT: | od | do |
---|---|---|---|---|
ContiSportAttack | CP8B | B5MV | 1008 | 2614 |
ContiSportAttack 2 | CP8B | B5M4 | 4811 | 2614 |
ContiAttack SM | CP8B | BXM9 | 1011 | 2614 |
ContiRaceAttack Comp. Soft | CP8B | B5M1 | 1907 | 2614 |
ContiRaceAttack Comp. Medium | CP8B | B5M1 | 2307 | 2614 |
ContiRaceAttackComp. Endurance | CP8B | 918B | 3011 | 2614 |
ContiRoadAttack 2 GTW | CP8B | 91E9 | 2513 | 2614 |
Identifikované pneumatiky boli predané ako prvovýbava alebo ako náhradný diel v rokoch 2007-2014.
Žiadne iné rozmery a modely pneumatík nepodliehajú výmennému programu.
Pneumatiky môžete identifikovať prostredníctvom DOT, ktoré nájdete na boku pneumatiky.
Píklad: DOT CP8B B5M4 2612
![]() |
Pokiaľ rok výroby nie je na jednej strane pneumatiky nájdete ho na opačnej strane.
Ako postupovať?
Ak ste toho názoru, že máte pneumatiku spadajúcu do tohto program, kontaktujte prosím, Vášho predajcu motocykla alebo pneumatík.
Výmena bude vykonaná bezplatne za predpokladu, že bude uskutočnená do 31.03.2015.
Pridané: 12.08.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!