Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1770 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28183
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16812)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11371)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Predpremiéra Moto Guzzi V7 II 2015

 Zdieľať

Pridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6071 [Bleskovky - Novinky]

Piaggio group v predpremiére odhaľuje aj inováciu rady Moto Guzzi V7. Trojica obvyklých verzií Stone, Racer a Special sa v plnej kráse odhalí na výstave INTERMOT, zatiaľ tu však máme pár oficiálnych informácii odhalených v predpremiére.

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Moto Guzzi V7 sa dočkala inovácii pre rok 2015. Rada V7 II 2015 dostane novú 6 stupňovú prevodovku a spojka má byť upravená tak abybola mäkšia. Vé sedmičky dostanú aj systém ABS a kontrolu trakcie MGCT, ktoré majú zvýšiť bezpečnosť. Zmenilo sa aj uloženie motora, ktorý bude odteraz naklonený o 4 stupne viac k prednému kolesu. Celkovo budú nové V7 II znížené o 25 mm.

Nová rada Moto Guzzi V7 II 2015 má byť dostupná už v novembri.

Foto:
 Moto Guzzi V7 II Stone 2015 Moto Guzzi V7 II Special 2015 Moto Guzzi V7 II Racer 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziMoto GuzziMoto Guzzi
Model:V7 II StoneV7 II SpecialV7 II Racer
Rok:201520152015
Novinka:NOVINKA 2015NOVINKA 2015NOVINKA 2015
Kategória:KlasikaKlasikaKlasika
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:744 ccm744 ccm744 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot.47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot.47.6 k (35.0 kW) / 6200 ot.
Max. krútiaci moment:60 Nm / 5000 ot.60 Nm / 5000 ot.60 Nm / 5000 ot.
Vŕtanie x Zdvih:80x74 mm80x74 mm80x74 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Chladenie:vzduchomvzduchomvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardankardan
Zdvih vpredu:130 mm130 mm130 mm
Zdvih vzadu:111 mm111 mm111 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:110/90 18110/90 18110/90 18
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm260 mm260 mm
Pneu vzadu:130/80 17130/80 17130/80 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:189 kg189 kg189 kg
Výška sedla:790 mm790 mm790 mm
Rázvor:1499 mm1499 mm1499 mm
Dĺžka:2203 mm2203 mm2203 mm
Výška:1115 mm1115 mm1115 mm
Svetlá výška:179 mm179 mm179 mm
Objem nádrže:22 l22 l22 l
Doplnková výbava:
ABS:za príplatokza príplatokza príplatok
Trakčná kontrola:za príplatokza príplatokza príplatok

Pridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač
yamaha-10-2024-main

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria